Dit onderwerp heeft 50 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 21-06-2010 19:45.
hoe flirten jullie op hyves??!
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 16:52de titel spreekt voor zich ahah!
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 16:53
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:00nou mense kom maar op!
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:01
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:02heyyy jij bent nieuw hier niet? ;D
idunno =DIf you wonder why I never wrote you a song, its because happiness writes white - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:03Flirten op hyves is wel erg openbaar.
Het is voor iedereen toegangkelijk dus als iemand je door heeftMaar oké als je het leuk vind..
Begin met gewoon krabbelen..
Reageer op foto's..
'Mag ik je msn dat praat makkelijker'
Nou en dan heb je zijn msn! En kan je veder op msn XDhttp://i-eat-pancakesoup.tumblr.com/ - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:06ik zal je eerst vragen;
durf je een jongen aan te spreken waarvan je denkt ;
hmm die is wel smooth ?..
xx - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:06Zoek op hyves naar leuke jongens.
maakt niet uit of je ze kent of niet kent of whatefer.
gewoon reactie geven op foto van leuk dit dat
en dan komt er vaak wel een gesprek uit.
en doe dat met meerdere jongens :V
hihi doe k ook altijd.,i dont go looking for trouble. trouble usually finds me. - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:11je kan ook prive tikken geven dat je naar die jongen knipoogt

- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:12eh.. niet
No one else can feel it for you - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:13Ehm, niet.The only thing worse than being talked about is not being talked about. - Oscar Wilde
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:15quote:JohnnyBGoode schreef op 15 januari 2009 @ 17:13:
Ehm, niet. - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:15
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:16Door t bericht te openen met zn naam en dan 2 hartjes of 3 xd
- Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:18haha tik hem: .... spankt ...
die is gewoon grappig
maar idd hyves is wel erg openbaar
zeg gewoon (als je hem wel een beetje kent) zag ik jou vandaag niet?
en dan lult hij terug en vraag je zijn msn;)No shit Sherlock - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:19^^ waarom alles over hyves, dat is zo lekker nep.
ik haat dat echt, mensen die op hyves 500 vrienden hebben,
maar in het echt niet eens met ze praten.
Of heeel veel mensen leren kennen op hyves, en dan op school opeens popu zijn.
Laten we echt gaan levenYou are special to me, don't aks me why! - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:23ehm..
niet.b0oeww ;$ - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:33Heb ik maandag ofso gedaan ..
Er was zo'n cute boy en hij luisterde hele goeie bands die ik oowk luister =] Dus ik voegde hem zo toe en ik zei ;
Je bands zijn heel erg goed , ken je nog goeie bandjes voor me ?
Hij zo { heel enthousiast } ; Jaa inhale exhale ..
Nou , dat was dus echt gwn screamo muziek en k vond t niks .
Ik ; T is niet iets voor mij .. Ken je dr nog meer ?
Hij ; Ga lekker vrienden zoeken ofso maar laat mij met rust ..
Tip ; Ookal vind je die band die hij je stuurt niet goed , zeg dat je m wel goed vind , bespaart n gebroken hart (; - Geplaatst op donderdag 15 januari 2009 17:40quote:xxx_Tikootje schreef op 15 januari 2009 @ 17:33:
Heb ik maandag ofso gedaan ..
Er was zo'n cute boy en hij luisterde hele goeie bands die ik oowk luister =] Dus ik voegde hem zo toe en ik zei ;
Je bands zijn heel erg goed , ken je nog goeie bandjes voor me ?
Hij zo { heel enthousiast } ; Jaa inhale exhale ..
Nou , dat was dus echt gwn screamo muziek en k vond t niks .
Ik ; T is niet iets voor mij .. Ken je dr nog meer ?
Hij ; Ga lekker vrienden zoeken ofso maar laat mij met rust ..
Tip ; Ookal vind je die band die hij je stuurt niet goed , zeg dat je m wel goed vind , bespaart n gebroken hart (;
Woo dat is wel erg hard o.0
Maare gewoon eerst heel luchtig beginnen met een leuke, spontane krabbel en alsie dan reageert dan kun je ook leuke commentjes geven op zijn foto's ;] daarna misschien zn msn? Naja succes anyway ^^*Just remember, we're always under the same stars* - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 14:36Ik heb al ongeveer 4 maanden geen hyves meer,
en ik voel me er stukken beter door.
En nee ik ga geen heel verhaal vertellen waarom ik hem heb verwijdert en dat boeit jullie toch niet.
Er ontstond gewoon 'veel' ruzieI got every reason to feel like I'm that bitch - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 14:41uhm gewoon, flirten zoals je normaal ook doet
toon interesse, vraag bijv. nu met toetsweek
of zijn toetsen goed gingen
en welk vak dat was,
zal die vanzelf terug gaan praten
zoniet, dan is ie gewoon arrogantWe are all born to be somebody. - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 14:49via tikken uitdelen... en dan doe ik altijd bloemen geven ofzo hahalalala???
- Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 14:52als ik ze niet ken;
reactie op hun foto zetten.
werkt bij mij erúg goed :')
als ik ze wel ken, tikken, en gewoon beetje lieve reactie's plaatsen
&vaak krabbelen.you\\\'re playing with a girl, who knows how to play better. - Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 15:11Op hyves ziet iedereen het wel, ik zou het niet via krabbels doen maar tikken (en dat kan privé dus is handig :-p)when i'm good, i'm very good. but when i'm bad, i'm better. - mae west
- Geplaatst op dinsdag 20 januari 2009 15:16NIET
omg het is zo kansloos om via internet te flirten, en heel onpersoonlijk
dus als je een jongen echt zo leuk vind, go for it, that's in real life!that's all