Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. don't know what to do.

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 31-07-2011 18:40.

don't know what to do.

1. Xtra-small
    Afbeelding van broken_harted

anoniem
    10 berichten
    Lid sinds July 2011

Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex-vriendje, waar ik 1.5 jaar verkering mee heb gehad. Het ging uit om een stomme ruzie, maar ik wil hem terug.
    Hij heeft ondertussen een nieuw vriendinnetje, Anna. (waar ik super jaloers op ben). Maar laatst op msn zei hij ineens; Zullen we cammen? Oké is goed, we zijn nog goed bevriend. Ik zei toen; Niet op mijn haar letten hoor, t zit niet :p.
    Hij: Je hebt echt mooi haar, nu ook. Het zit altijd goed
    Ik dacht, mm oké? Ik vond het wel leuk natuurlijk, maar ik verwachte er niks van. Na een tijdje gepraat te hebben over vroeger (herinneringen), en ik zei iets, waar hij om moest lachen.
    Toen zei ik ; Je lacht schattig haha.
    Toen zei hij; Jij hebt de mooiste lach die ik ooit gezien heb, je ogen glinsteren dan zo mooi.
    Ik was zo blij toen hij dat zei, het gaf me hoop. Hoop dat wij bij elkaar zouden komen. Hij zei ook 'ik houd nog steeds het allermeest van jou, ik mis je , je bent echt leuk'. Ik was zo blij. Ik moest uiteindelijk ook huilen ( ja het was diep in de nacht & ik was ongesteld dan word ik snel emotioneel haha) omdat hij gewoon zulke lieve dingen zei, en ik hem zo erg miste op dat moment (nu ook trouwens). Hij zei toen 'Ah meisje niet huilen, ik wou dat ik nu je kon troosten, met je zou kunnen knuffelen.' Ik dacht echt nou hij gaat het met z'n vriendinnetje uitmaken en hij komt terug naar mij.

Na weer een tijdje gekletst te hebben, zei hij; Je hebt heel erge inkijk, haha:$. (ging niet expres trouwens) Dus ik trek m'n shirt omhoog, en toen zei hij; Je mag hem ook wel uit doen hoor. Ik wil je mooie lichaam wel weer eens zien. Ik deed dit met mijn stomme kop, omdat ik alles voor hem wou doen, alles om hem terug te winnen. Hij wou meer zien, en ook dat deed ik. Hij maakte complimentjes, ik voelde me gevleid, ik voelde me fantastisch. Hij liet ook zijn lichaam zien. Hij zei: Ik wou dat ik je zachte huid weer kon voelen tegen de mijne.

Toen had ik m'n moed verzamelt en vroeg aan hem, " Ga je het uitmaken met Anna? '' . Hij: Nee, hoezo?
    Ik; '' Nou omdat je al die lieve dingen tegen mij heb gezegd, je nog gevoelens voor mij hebt, omdat je toen net zei dat je met mij wil samen wonen als we 18 zijn? ''
    Toen was hij stil.
    Toen vroeg ik: '' Wie wil je nou?''
    Hij: '' Ik wil Anna ''

Ik was er stil van, na al die dingen die hij heeft gezegd, over trouwen, samenwonen, over herinneringen, over m'n shirt uittrekken. Dan zegt hij doodleuk, ik wil je niet. Ik was er kapot van, waarom doet hij zoiets? Ik deed meteen m'n webcam uit , want ik werd emotioneel. Hij; Waarom doe je je cam uit? Ik: Nou het is niet leuk om eerst complimentjes te horen, dingen te doen, over de toekomst praten , en dan te horen krijgen dat je voor iemand anders kiest. Toen ging ik ofline. Ik keek op de klok, het was al 6 uur geweest. Ik heb me zelf in slaap gehuild.

De volgende dag, het was 1 uur. Ik sliep nog. Hij kwam me kamer ingelopen, en hij kwam naast me in bed liggen. Hij bood zijn excuses aan, en ik accepteerde dat. Toen zoende hij me, het voelde heerlijk, het voelde vertrouwt, ik had echt weer kriebels in mijn buik. Het bleef niet alleen bij zoenen, we gingen verder. Toen we klaar waren voelde hij zich rot, tegen over mij en Anna, zijn vriendinnetje. Ik troostte hem, want ik haat het om hem verdrietig te zien, ik zei dat alles wel weer goed kwam. Nadat hij een beetje opgeknapt was moest hij gaan. Toen we beneden stonden in de gang gaf hij een kus op me voorhoofd en knuffelde me. Toen liep hij naar de deur, en ik zat op de trap. Hij liep terug en gaf me een korte zoen. Hij zei nog doei en ging. Daarna heb ik geen contact met hem gehad, alleen een smsje met; ik ga nu al weg xx. Maar ik kon niet terug smsen. Hij ging voor 3 weken naar noorwegen en is dus niet bereikbaar. Over 9 dagen komt hij weer thuis. Ik tel de dagen af, waarom weet ik niet. Omdat ik hem zoveel mis & van hem houd. Ik weet niet waarom ik dit post, het moet even van me afgeschreven zijn denk ik. Sorry voor het lange verhaal.

1. Xtra-large
    Afbeelding van ongepastenaam

Lotte
    20,061 berichten
    Lid sinds June 2009

Fijn voor je dat je het van je afgeschreven hebt. Zal best al een opluchting zijn.

zeg nooit nooit.

2. Small
    Afbeelding van Soemzel

Soumia
    836 berichten
    Lid sinds July 2011

._. Sorry ik weet niks van vriendjes enz.
    Maar wtf? t-shirt uitdoen?..
    Beschouw het maar als upje!

3. Small
    Afbeelding van sunnylove

Eline
    248 berichten
    Lid sinds November 2009

ik heb het gelezen hoor, maar ik snap dat je hem heel erg mist, hij mist jou wsl ook, maar echt gemeen dat die zegt dat die dan anne wil na alles wat die ervoor tegen jou zei, ik denk die na de vakantie voor jou moet kiezen, en als die dat niet doet hem vergeten.. ookal is dat nogal lastig waarschijnlijk.

4. Medium
    Afbeelding van ENAMORARSE

Alysha
    1,706 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    AutumnRain schreef op 28 July 2011 @ 13:09:

En het is broken hearted, geen broken harted.

Viel mij ook al op. ;p
    ik hbe geen tips ofzo, maar sterkte meid.

what you want, baby ive got it.

5. Large
    Afbeelding van Littleboots

Tessa
    9,936 berichten
    Lid sinds March 2009

pff lastige situatie..
    of hij zit zelf ook in de knoop met zijn gevoelens of hij speelt een spelletje met je.
    nu nog erachter zien te komen welke van de twee het is..
    sterkte meid!

Tumblr | Every little piece of your life, will add up to one.

6. ModeratorMedium
    Afbeelding van Futuristic

Rianne
    4,921 berichten
    Lid sinds August 2008

lekker lullig voor zn huidige vriendinnetje

[url=http://forum.girlscene.nl...c/list_messages/205262/0]

7. Large
    Afbeelding van neggelswokkel

cali swaaagg
    7,112 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik vind het heel triest dat je allemaal zulke dingen doet terwijl hij een vriendin heeft. Oke het is misschien je ex en hij doet allemaal lief tegen je, maar dit is écht heel kut voor dat meisje. En zo iemand kan je toch niet vertrouwen? Ik zou hem proberen te vergeten.

8. Small
    Afbeelding van MTNY

M.R.
    220 berichten
    Lid sinds January 2008

Ok raar verhaal. Ik weet ook niet wat je hiermee moet, maar één ding: behoud toch je eigenwaarde!!! niet uit de kleren gaan voor zo'n gast, en ook niet met 'n maar bed gaan (wat ik nogal 'n bijzonder verhaal vind maargoed) want die kerel ziet je misschien wel gewoon als 'n mooi speeltje dat hij om z'n vinger heeft gewonden. Nouja succes ermee maar please for your own sake: doe niet van die desperate dingen.
    Edit: en ik ben 't met bovengeschreven reactie eens: 't is geen stijl om dat te doen als iemand een vriendin heeft. Écht niet. Bah.

MTNY wijzigde dit bericht op 28-07-2011 13:21 met 14%
    - Fashions fade, style is eternal-

9. Small
    Afbeelding van Blondemyr

Jody
    143 berichten
    Lid sinds April 2008

Hij is bezet. Hij heeft een nieuwe vriendin, dus probeer over hem heen te komen. Als het jou vriendje was en zijn ex bleef zo doen tegen hem, zou je dat leuk vinden? Denk van niet.. Dus probeer hem te vergeten en zoek een andere jongen, die geen vriendin heeft.

i love love love you.

10. Small
    Afbeelding van Walnoot

Patricia
    222 berichten
    Lid sinds March 2010

Aan de ene kant snap ik je wel, maar toch is het heel lullig voor Anne.
    Ik vind het ook echt heel lullig dat je ex zo'n misbruik van je maakt, want ja dat doet hij. Hij is nu drie weken weg, gebruik die drie weken om andere dingen te doen, je gedachten er van af te zetten. Probeer over hem heen te komen, zodat je hem de volgende keer kunt weerstaan. Wat een lul.

11. Small
    Afbeelding van _Marr

MarYann
    103 berichten
    Lid sinds April 2011

Om te beginnen is met je ex terug beginnen al redelijk verkeerd want er is een reden waarom jullie uit elkaar zijn gegaan, in dit geval misschien een stomme ruzie maar als ze zo stom was hadden jullie het toch wel bijgelegd..
    De jongen maakt gewoon misbruik van jou!
    Hij weet perfect wat je wil horen, hij kent je, en je geeft ook perfecte voorzetjes die voor mannen niet moeilijk zijn, zoals 'mijn haar ligt niet goed' dan zeggen ze allemaal dat dat niet zo is en je mooi bent..
    Maar strippen voor je cam en dan nog eens sex hebben als hij gewoon bij je thuis komt binnenvallen? Mijn moeder zou mijn ex zelfs niet zomaar naar mijn kamer laten zeker niet als ik nog lig te slapen.. Dus, denk eens na, die jongen doet 2 mensen kwaad, jou en zijn 'huidige vriendin'. Laat het gaan, er zijn nog andere lieve jongens op overschot..

12. Small
    Afbeelding van littlesora

Sora
    175 berichten
    Lid sinds August 2010

geen tip
    maar wel domme zet van jou en je ex ;)

13. Medium
    Afbeelding van mylifexoxo

anoniem
    1,608 berichten
    Lid sinds September 2010

Wie weet heeft hij het wel opgenomen via de webcam..
    Kijk asjeblieft uit met zulke dingen te doen.
    Ik snap dat echt niet.

En hij zegt toch duidelijk: Ik wil Anna.
    Betekent dus dat ie jou als erbij ziet.. Je moet echt niet gaan hopen. Het is hard maar helder en duidelijk dat ie je niet wil.

14. Small
    Afbeelding van Peaceloveandicecream

Amber
    484 berichten
    Lid sinds August 2010

hij gebruikt je keihard. tegen jou zeggen dat hij anna wil, en vervolgens het wel met jou doen. das echt niet normaal en idd lullig voor jou & voor anna.
    tis moeilijk maar je moet hem echt vergeten als ik dit zo lees.

iloveyou

15. ModeratorXtra-large
    Afbeelding van Maaihoofd

M.
    17,135 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    Futuristic schreef op 28 July 2011 @ 13:18:
    lekker lullig voor zn huidige vriendinnetje
    Dat zeker. En naïef van jou om gelijk naakt voor de webcam te gaan zitten.. Ik snap dat je er kapot voor bent, maar je doet jezelf alleen maar meer pijn zo.. En niet eerlijk tegenover Anna.

I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes.

16. Medium
    Afbeelding van Balletjesbak

Kayleigh
    1,198 berichten
    Lid sinds August 2008

Wat is hij een eikel...

Jouw gek maken en Anna!

Never give up on the things that make you smile:)

17. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,430 berichten
    Lid sinds March 2009

:(
    Ohh Ohh problem in paradise. Nee even serieus:
    Laat hem gewoon vallen, en zoek een andere jongen. Die wel voor je gaat, 100% nee 500% en niet een jongen die al een vriendinnetje heeft. Exen geven alleen maar problemen.. (vind ik)

als hij jou echt heel leuk vond, liet hij zijn huidige vriendin vallen
    klaar.

- Ik was LOVEforSPN - :' )

18. Xtra-small
    Afbeelding van Unofficial

Dominique
    34 berichten
    Lid sinds June 2010

wow dit kan zo een film zijn zoveel drama ik heb geen tips voor je, ik kan wel zeggen dat je hem moet vergeten en een ander moet zoeken maar als je echt van hem houd weet ik dat dat verschrikkelijk moeilijk is ga gewoon leuke dingen met vriendinnen doen en zoals LOVEforSPN al zei als hij jou echt heel erg leuk vind dan liet hij zijn vriendin vallen nu heb je 2 keuzes je kan jezelf aan het lijntje blijven houden en toekijken hoe hij met zijn vriendin is of je kan een andere jongen zoeken die verschrikkelijk veel van je houd en alleen van jou en geen ander meisje

ik lijk zo net op Doctor Phil maar succes

I advise you, don't mess with me, I know karate, kung fu, judo, tae kwon do, jujitsu, and 28 other dangerous words.

19. Xtra-small
    Afbeelding van couleur

couleur
    13 berichten
    Lid sinds June 2009

pfff wat gaar. I kzou een andere jongen zoeken, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. laat hem gewoon kiezen tussen jou en haar. Als hij haar kiest, zet hem uit je hoofd en laat je niet meer door hem gebruiken/verleiden/wat dan ook. Als hij jou kiest, zorg dat je 100% zeker weet dat hij echt voor jou gaat!

20. Xtra-small

anoniem
    10 berichten
    Lid sinds July 2011

Ik kan niet slapen, ik droom elke nacht weer over hem.
    Ik had gister een nachtmerrie, dat hij dood ging. Ik werd huilend wakker, ik ben zo bezorgd, ik heb sinds hij op vakantie is niks van hem gehoord, terwijl hij daarvoor btg had gekocht, maarja, niet voor mij blijkbaar, wat hij wel zei... Ik mis hem zo, mensen uit mijn vriendenkring zeggen dat het goed komt, nou ik hoop het :'(

21. Small
    Afbeelding van Fleni

-
    347 berichten
    Lid sinds July 2010

Je moet hem vergeten. Hij heeft nu een vriendin, dus jij hoort van hem af te blijven, totdat hij het uit heeft gemaakt met die Anna en tegen jou heeft gezegd dat ie weer bij jou wil zijn. Ik vind 't ook ongelooflijk lullig tegenover zijn vriendin. Hij is zelf verschrikkelijk stom bezig waardoor jij op zijn geflirt in gaat, maar je moet sterker zijn dan hem en niet even stom als hem gaan doen, wat je nu wel doet.

22. Small
    Afbeelding van LouiseVuitton

Louise
    654 berichten
    Lid sinds July 2011

of hij zit Heel erg met zijn gevoelens in de knoop of hij speelt een spelletje met je,
    en aangezien ik hem niet ken, kan ik niet oordelen welke van de 2, jij kent hem wel dus dat weet je! hou jezelf niet voor de gek, probeer ik namelijk ook altijd als ik iets niet wil horen/weten/voelen.
    maak hem in iedergeval duidelijk dat hij geen 2 vriendinnen kan hebben, en mocht hij voor jou kiezen, kijk dan vooral uit, want wat hij bij jou flikt kan hij bij ieder ander, en sommige mensen veranderen noooit!
    sterkte enzo, hiermee

23. Xtra-small

anoniem
    10 berichten
    Lid sinds July 2011

dankje voor al jullie reacties. Hij heeft al 2 weken niks van zich laten horen, terwijl die voor de vakantie btg had gekocht. ;s

24. Small
    Afbeelding van Walnoot

Patricia
    222 berichten
    Lid sinds March 2010

quote:
    broken_harted schreef op 31 July 2011 @ 17:56:
    dankje voor al jullie reacties. Hij heeft al 2 weken niks van zich laten horen, terwijl die voor de vakantie btg had gekocht. ;s
    Nou, dan weet je dus al genoeg. Negeren die hap! Blokkeer hem op msn, en praat niet meer tegen hem. Heb jij hem nog gesmst?

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?