Dit onderwerp heeft 165 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 05-01-2012 14:19.
afknappende openingszinnen
- Geplaatst op zondag 14 augustus 2011 14:04Up.
- Geplaatst op zondag 14 augustus 2011 14:06
Haha en als die ijsblokje onder zijn voeten glipt en hij dan uitglijdtquote:VintageROCKS schreef op 09 August 2011 @ 13:22:
[...]
Idd.
Een van de domste is wel:
*op een ijsblokje springen* "Zo, het ijs is nu gebroken. Neuken?"
En in Italië riepen er jongens/manenn "Ciao, bella" naar me. Djeezes, verzin es wat origineels

- Geplaatst op zondag 18 december 2011 00:24hij: "Miauw"
jij: "wat?"
hij: "ik probeer met je poes te communiceren"
die is wel heel slechtLove is like the wind, you can't see it but you can feel it. - Geplaatst op maandag 19 december 2011 20:56Ik hoef géén openingszin. 'Wat drink je?' of gewoon 'HOI !' is genoeg,
- Geplaatst op maandag 02 januari 2012 15:38Ik ken een leuk kunstje met dat lichaam van jou.
Tja, toen stond ik even alleen en ik ben snel nieuwe vrienden gaan maken om maar bij hem weg te zijn... - Geplaatst op maandag 02 januari 2012 15:40
HAHAHAHAHA omygoshquote:xxdeliciouslove schreef op 18 December 2011 @ 00:24:
hij: "Miauw"
jij: "wat?"
hij: "ik probeer met je poes te communiceren"
die is wel heel slecht - Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 17:14@Dramatique,
ja dat in Italië had ik ook echt vervelend hahaLove is like the wind, you can't see it but you can feel it. - Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 17:18'jij mag vannacht wel naast me slapen', terwijl mijn vriend naast me stond. Dat vond ik écht domDon't worry your life away, start living for today, don't tink about tomorrow
- Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 22:08sommige zijn echt erg. niet echt een openingszin maar m'n vriendin zat met een paar meiden op een bankje komen er opeens jongens aan en vragen of ze een foto willen trekken van hun. Nou m'n vriendin zegt natuurlijk onmiddellijk ja gaan die jongens opeens naast haar vriendinnen staan voor de foto :p
- Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 22:45hahaLove is like the wind, you can't see it but you can feel it.
- Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 22:51off topic:
Ik heb al 6 jaar een vriend. En ik heb wel eens dat ik op een feestje of zo met een jongen sta te praten. Dat ie op gegeven moment mij wil kussen of te dichtbij komt dan zeg ik heb al 6 jaar een vriend wil je even afstand nemen alsjeblieft. En ik krijg best vaan te horen tijd voor een nieuwe.. Dan denk ik echt wtf hoe durf je?!my immortal - Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 22:52quote:VintageROCKS schreef op 09 August 2011 @ 13:22:
[...]
Idd.
Een van de domste is wel:
*op een ijsblokje springen* "Zo, het ijs is nu gebroken. Neuken?"
En in Italië riepen er jongens/manenn "Ciao, bella" naar me. Djeezes, verzin es wat origineels
Beeld je eens in dat een doodgewone, op geen enkele manier met Italië gerelateerde, Nederlandse jongen slecht Italiaans tegen je begint te praten en niet verder komt dan wat gebrabbel en heel veel bellissima.
Nee, dat was heel charmant. De loser. - Geplaatst op woensdag 04 januari 2012 23:17Gewoon beginnen met 'Ben je singel?'.
Dan vervolgens 'Nee' zeggen en het dan aan je vriendin vragen die naast je zit.
Tja zo kan het ook. - Geplaatst op donderdag 05 januari 2012 14:06ey meisje meisje, waaar woont je huis? dan kom ik je gezelschap houden?
ik keek gewoon niet om hoor, want ik kwam niet bij van het lachen .
alsof je huis echt.. woont ofzo!
- Geplaatst op donderdag 05 januari 2012 14:08Een jongen zei tegen mijn vriendin : "Waar gaan die mooie beentjes heen?''
Mijn vriendin zei daarop : ''Nou.. Die mooie beentjes hebben knieën en een daarvan is op weg naar je kruis...'''
En toen liep die weg. - Geplaatst op donderdag 05 januari 2012 14:19quote:Pickpocket schreef op 10 July 2011 @ 00:38:
''Hee meisje, meisje. Mag ik meefietsen?''
*wijst middelvinger*
''HEE HOER! HOERRR!!!!''
hahaha zo herkenbaar!
eerst heel aardig : ''hee meisje, meisje!''
*negeert*
: ''ej slet, slet!''
*negeert nog altijd*
: '' HOER HOEERR!love yourself