Dit onderwerp heeft 122 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 29-05-2010 21:43.
Waarom JIJ zo leuk bent!
- Geplaatst op zondag 11 april 2010 00:17
haha op dat ene puntje na zou ik t zelfde zeggen over mezelfquote:heleboelnummers schreef op 06 April 2010 @ 21:30:
IK
* ben slim
* ben bloedmooi zelfs als ik net uit bed kom
* heb humorl (alleen al omdat ik als ik slaap er grappige dingen uitkraam)
* ben onhandig (ja dat is positief, dat is namelijk schattig en bovendien vinden jongens het leuk als ze je kunnen helpen, dat voelt mannelijk)
* ben te vertrouwen
* lach altijd
* weet wat ik wil
* ben eigenwijs (hoewel lang niet iedereen dat leuk vind natuurlijk:P)
* ben redelijk gestoord
en ten slotte:
* ik heb de ambitie om heel veel geld te verdienen later
And imma make you beg cause you look pretty when you beggin\' - Geplaatst op zondag 11 april 2010 00:21
wow ja inderdaad. dit lijstje zou echt over mij kunnen gaan. behalve dat dat ik idd ook keilelijk ben als ik uit bed kom xdquote:ElKebaba schreef op 11 April 2010 @ 00:17:
[...]
haha op dat ene puntje na zou ik t zelfde zeggen over mezelfDon't it always seem to go, that you don't know what you've got till it's gone - Geplaatst op zondag 11 april 2010 12:45Het voelt best raar om dat over jezelf te bedenken...
* Je kunt met mij lachen (denk ik?)
* Je kunt me vertrouwen
* Je kunt op mij rekenen
* Ik ben behulpzaam
* Ik kan niet liegen (vooral als ik geintjes uithaal met mijn vriendinnen haha maar daar trappen ze dus nooit in)
* Ik ben best wel slank
* Ik sta open voor nieuwe dingen & nieuwe mensen
* Ik heb humor
* Ik hou van onverwachte acties, ik doe niet alles in een vast saai schema en ik hou van leuke dingen doen ook al komt het misschien niet heel goed uit xd
* Ik neem mensen zoals ze zijn - Geplaatst op zondag 11 april 2010 12:51Hmm, mijn goede punten?
-Ik ben erg spontaan (soms misschien wel eens té spontaan xD)
-In mijn gezelschap zal het nooit stil zijn
-Ik ben behulpzaam
-Ik ben nooit snel boos
-Ik ben heel positief
-Ik ben een doorzetster
-Mensen kunnen voor (bijna) alles bij me terechtHot as fire, cold as ice. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 12:57Uhm.. echt raar om dat over jezelf te bedenken, ja!
- Ik ben gezellig
- Ik ben wel positief
- Als het nodig is, kan ik heel goed luisteren
- Ik ben spontaan
- Ik ben prettig gestoord xD (is dat een positief punt?)
- Je kan me vertrouwen
- Ik ben helemaal niet sletterig, ik zal denk ik nooit vreemdgaan
- Ik heb wel een redelijk figuur
- Ik kan wel goed met mensen omgaan
- Ik ben niet achterbaks of bitchyHe really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR - Geplaatst op zondag 11 april 2010 12:57Ik ben grappig
Ik ben spontaan
Ik lach veel
Ik ga op mensen af
Ik ben aardig
Ik ben behulpzaam
Ik hou niet van liegen-ik moet het daarna toegeven.
Ik kan niet arrogant kijken
Ik ben open
Ik hou me aan afspraken
Ik ben niet snel boos
Als je van stilte houd moet je niet bij mij zijn
Ik hou van praten,ik praat aan een stuk door,ookal luistert die persoon niet
Ik heb een aanstekende lach
Ik hou van gek doen,de hele dag
Maar ik kan ook serieus zijn.
Je kan op me vertrouwen-ik bewaar geheimen.
Ik hou van lekker eten
Ik ben niet arrogant,en ik heb snel medelijden met mensen die soms helemaal niet aardig tegen me doen.
Avadakedavra wijzigde dit bericht op 11-04-2010 13:00 met 11%All was well. - Geplaatst op zondag 11 april 2010 13:00quote:xxxdonja schreef op 03 April 2010 @ 22:15:
- Ik vind mezelf wel aardigOpen your eyes and see your eyes are open - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:01up
- Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:18× ik ben slank.
× ik ben altijd vrolijk.
× je kan me vertrouwen.
× ik lach altijd.
× ik denk dat ik humor heb.
× volgens mij ben ik wel aardig.i don't speak german, but i can if you like. - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:23-ik heb veel geduld
-ik ben een doorzetter
-ik ben vrolijk
-ik ben betrouwbaar
-ik probeer altijd om niet boos te worden, en meestal lukt dat
-ik houd van gek doen maar ik kan ook serieus zijn
-je kan met mij overal over praten, ik kan goed luisteren en ik lul nooit iets door.
-ik heb snel medelijden met mensen en wil ze dan opvrolijken/troosten (als ze bijv huilen wil ik meteen knuffelen)Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:27- Ik vind de kleur van mijn ogen heel mooi (in combinatie met mijn haar: blauwe ogen en bruin haar).
- Ik zie er onschuldig uit (werkt vaak in mijn voordeel!)
- Ik heb zelfvertrouwen (soms iets te veel).
- Ik ben spontaan
- Ik ben creatief
- Ik ben betrouwbaar
- Ik heb humor
- Ik ben (soms) behulpzaam
- Ik laat geen mensen over me heen lopen
- Ik heb een koud hart (als het om jongens gaat... En dat vind ik soms wel erg handig, jongens kunnen me in ieder geval niet playen aangezien ik ze vaak net zo hard play en al dat soort dingen..
Vind het altijd erg zielig als ik lees op girlscene wat jongens flikken! Daarom doe ik het graag bij hun.)http://esthendrix.blogspot.com/ en http://evahendrix.blogspot.com/ - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:27- Ik ben spontaan
- Ik heb een vlotte babbel
- Ik ben behulpzaam
- Ik ben slank
- Ik sta voor alles open
- Ik ben (meestal) vrolijk
- Ik kan goed luisterenNothing is forever, everything will change. - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:38- ik ben spontaan
-ik ben heel open
-ben heel vrolijk en maak iedereen vrolijk
uh dat?
xD - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:47
net of alle jongens zo zijn!?quote:eef1293 schreef op 16 April 2010 @ 17:27:
- Ik vind de kleur van mijn ogen heel mooi (in combinatie met mijn haar: blauwe ogen en bruin haar).
- Ik zie er onschuldig uit (werkt vaak in mijn voordeel!)
- Ik heb zelfvertrouwen (soms iets te veel).
- Ik ben spontaan
- Ik ben creatief
- Ik ben betrouwbaar
- Ik heb humor
- Ik ben (soms) behulpzaam
- Ik laat geen mensen over me heen lopen
- Ik heb een koud hart (als het om jongens gaat... En dat vind ik soms wel erg handig, jongens kunnen me in ieder geval niet playen aangezien ik ze vaak net zo hard play en al dat soort dingen..
Vind het altijd erg zielig als ik lees op girlscene wat jongens flikken! Daarom doe ik het graag bij hun.)Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 17:48- Ik ben niet al te druk
- Ik kan heel vrolijk doorpraten over intresses
- Ben altijd en overal geïnteresseerd in
- Ik ben te vertrouwen
- Ik sta altijd voor iedereen klaar
- Ik houd van eten, maar ben niet dik
- Ik ben er voor in om naar een concert te gaan
- Ik zal hem nooit dronken opbellen
- Ik ben niet afhankelijk
- Ik ben niet te klef
- Ik ben hoef niet 24/7 bij hem te zijnTUMBLR Remember when I was your boat you were my sea, together we'd float so delicately. - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 18:55- Ik ben optimistisch
- Ik kan goed toneelspelen
- Ik heb een mooie lach
- Ik heb mooie blonde haaries en blauwe ogen
- Ik heb humor
- Ik ben een luisterend oor en eerlijk - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 23:00Ik ben vertrouwbaar, lief, optimistisch en ongelooflijk sexy.
(hahahahaha) - Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:05* ik ben eerlijk - ik kan niet liegen.
* ik heb humor
* ik ben creatief
* ze zeggen dat ik mooi zing
* ik heb rechte tanden
* ik hou ervan om mensen te helpen
* eeh? - Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:32- ik lach veel
- ik ben soms beetje gek
- ik ben aardig
- ik ben niet dik
- ik ben niet zo snel jaloers
- als je me kent dan ben ik heel gezellig
- tjaa wat nog meer
- Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:34Ik ben aardig
Ik ben eerlijk
Ik ben lief
Ik ben grappig
Ik ben betrouwbaar
Ik ben vrolijk
Dit is raar om over jezelf te zeggen"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:37-Ik ben te vertrouwen
x]Too fast to live too young to die - Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:39- Ik ben vrijwel altijd eerlijk
- Ik zeg vaak wat er in me opkomt
- Ik ben soms best gek
- Ik hou van dieren
- Ik lach veel
- Ik ben niet te dik en niet te dun
- Ik heb geen beugel (meer)
- Ik denk dat ik best betrouwbaar ben xD
- Ik kan paardrijden? :')
- Ik ben best muzikaal
- Ik ben nooit heel aanwezig
- Ik hou helemaal niet van positief naar mezelf kijken zoals dit.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:45Ik ben best wel een heel lief en zorgzaam meisje ;pWe lost a dream we never had.
- Geplaatst op maandag 24 mei 2010 21:47Ik ben heel erg spontaan/sociaal
Ik heb een eigen mening en loop dus niet de hele meute achterna
Ik ben aardig intelligent (ook al laat ik dit niet altijd merken)
Ik heb mooi haar
.. & mooie borsten
Ik kan erg goed luisteren
Ik sta positief in het leven
Ik heb humor
Ik ben volwassen voor mijn leeftijd
Nou, meer kan ik echt niet bedenken hoor. - Geplaatst op zaterdag 29 mei 2010 21:43- ik ben opzich best knap
- ik ben best slank
- ik heb lange wimpers
- ik ben te vertrouwen
- ik heb humor
- ik heb best een leuke lach
- ik heb mooi haar
- ik kan goed luisteren
- ik kan mensen vaak best goed helpen
Dit helpt ja