Dit onderwerp heeft 253 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 11 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2010 22:06.
Verliefd op een collega.
- Geplaatst op zondag 19 december 2010 23:55Bedankt! whatsapp is zeg maar een programmatje voor je mobiel, waarmee je gratis berichtjes naar elkaar kan sturen. Dus is netals msnen/smsen maar dan gratis =P
Afgelopen donderdag had hij dus om me nummer gevraagd. Vrijdag ging ik hem dus in de avond een berichtje sturen en toen reageerde hij ook terug en zaten we elkaar berichtjes te sturen enso. Ik had ook zn rooster doorgegeven op welke dagen hij moet werken. Zaterdag hadden we elkaar niet meer gesproken. Maar vandaag stuurde hij me opeens om 9uur in de avond een berichtje. Ik had dat echt niet verwacht haha. Hij vroeg of hij echt op die dagen, die ik door had gegeven, moest werken. Want de manager had hem niet gebeld, dus hij wilde voor de zekerheid weten of zn rooster klopte. Toen zei ik dat het klopt. En van daaruit gingen we over andere dingen praten enso. Vond het wel leuk^^ Toen moest hij gaan eten…
Hahaha dis wel een goeie teken lol^^ Hmm.. gaat iig de goeie richting op zal ik maar zeggen. Alleen moet ik nu gaan uitzoeken of hij niet een player is ofso… - Geplaatst op maandag 20 december 2010 16:51Klinkt idd goed! Hoe ga je dat uitzoeken?Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got
- Geplaatst op vrijdag 24 december 2010 22:02
upA month of Sunday's would be greatly appreciated... - Geplaatst op vrijdag 24 december 2010 22:06Ik moet morgen met hem werken.
Ik ben trouwens stiekem de topic startster.Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got