Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Verliefd op een collega.

Dit onderwerp heeft 253 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 24-12-2010 22:06.

Verliefd op een collega.

1. Small
    Afbeelding van tik1

jooo
    915 berichten
    Lid sinds September 2010

ik heb ook beetje het zelfde. ga gewoon allebei drinken tot jullie dronken zijn en dan vraag je het of iets of zeg je iets van dat je hem leuk vindt en als hij dan niks zegt over dat hij jou ook leuk vindt zeg je dat het door de alcohol kwam:P

believe in yourself!

2. Small
    Afbeelding van luckiejnumbermanon

Manon
    386 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik denk dat je toch moet vragen of hij iets met je wil doen, gewoon iets vriendschappelijks. Anders is het erg moeilijk om er achter te komen of hij je leuk vind als jullie elkaar alleen op het werk zien... Dan ga je alleen maar zitten speculeren en daar schiet je ook niks mee op!

3. Xtra-small
    Afbeelding van snorremans16

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

Hahaha dat zou wel heel makkelijk zijn, maar dan moet ik eerst met hem afspreken en dat durf ik echt niet haha.

4. Large
    Afbeelding van Labellefleur

Hoi
    6,581 berichten
    Lid sinds January 2010

Up

Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got

5. Large
    Afbeelding van Labellefleur

Hoi
    6,581 berichten
    Lid sinds January 2010

Dubbel jeeey

Labellefleur wijzigde dit bericht op 27-10-2010 17:59 met 100%
    Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got

6. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

awh:( ik wou dat ik je kon helpen, maar ik zit met het zelfde probleem (alleen zijn we allebei stagiair op de basisschool, dus dat zal wss nooit wat worden, hij kijkt wel vaak ^^)

oke, dit was nutteloos, zie het maar als een upje!

Kreta 2011! --The Fallen Drakes - Masquerade--

7. Large
    Afbeelding van jemappelledenise

denise
    5,684 berichten
    Lid sinds January 2008

ga ervoor als t goed voelt!
    ik werd ook verliefd op mn collega,
    en we zijn nu al bijna 2 jaar samen!
    (zijn trouwens allang geen collega's meer)

8. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

@MissCrete: Haha wil je misschien meer vertellen? Ik ben erg benieuwd!

@Jemapelledenise: Ahw wat leuk dat jullie samen zijn zeg! Ik weet juist niet zo goed hoe ik me er over moet voelen, ik vind hem echt hardstikke leuk, maar ik heb geen idee wat hij van mij vind, en ik wil geen blauwtje lopen..

9. Large
    Afbeelding van jemappelledenise

denise
    5,684 berichten
    Lid sinds January 2008

ah joh bij mij heeft t wel 3 maanden geduurd voordat het wat was,
    dus als het zo hoort te zijn komt het vanzelf!

10. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

@ snorremans16 (leuke naam trouwens xD): wat wil je allemaal weten?:p
    ik kan hem trouwens niet op facebook en hyves vinden :( en ik weet dat hij facebook heeft! (ik spiekte toen hij met zijn iphone bezig was ^^, en anders heb je die app niet haha)

11. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

@ Jemapelledenise: Haha dan moet ik dus nog wat geduld hebben, maar uit het gedrag wat hij nu vertoont he, is dat een beetje in de goede richting haha?

@Misscrete: Haha gewoon alles, je bent een beetje een lotgenote haha. Maar praat je verder wel eens met hem?

Hij heeft trouwens ook pabo gedaan, maar is na 1 jaar gestopt en nu met een andere studie bezig ^^.

12. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

het probleem is dat ik nog maar 1 keer echt met hem heb gepraat. de rest is gewoon 'goedemorgen' 'god wat zijn die kinderen druk' en zulk soort onzin. maar die ene keer leek hij best geïnteresseerd :)
    enuhm, verder kijken/staren we veel naar elkaar :$ nadeel dat de school 2 verdiepingen heeft en hij boven werkt en ik beneden :(. maar! ik ga hem morgen aanspreken! (als ik het durf:p)

heb jij ondertussen al voortgang gemaakt?

13. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van lysh

Lisa
    25,672 berichten
    Lid sinds June 2009

Oeh, ik ga dit volgen ( haha, beetje lullige opmerking, lijkt net alsof ik een soap ga volgen of zo )

Maar in ieder geval, op welke dagen werken jullie samen?
    En misschien kun je gewoon met een klein groepje - plus hem natuurlijk - een keer iets na het werk drinken?

A month of Sunday's would be greatly appreciated...

14. Small
    Afbeelding van PERRYx

Perry
    650 berichten
    Lid sinds June 2010

je kan natuurlijk nog een tijdje afwachten en kletsen enzo, maar ik denk dat je als je hem écht leuk vind uiteindelijk toch wel actie moet ondernemen. al denk ik wel dat ie vast iets met je wil gaan drinken ofzo, want volgens mij vind ie t wel gezellig om met je om te gaan.. en zo snel zeggen jongens niet nee tegen zoiets :p
    k ben wel benieuwd hoor!!

15. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

@ Misscrete: Haha jaa dat durf je! Ik durfde het ook haha. En zeker laten weten hoe het gegaan is!

Ik zie hem helaas maar 1x in de week :( En over een tijdje iets van 3 weken niet geloof ik, echt balen.. Zaterdag zie ik hem wss ook maar even, achja.

Ik ben echt nog nooit verliefd geweest (maar ik ben ook pas 16), en het maakt me soms heel blij, maar ik heb er ook echt om zitten janken. Daar schaam ik me echt om, maak ik mij zo druk om iemand die mij misschien maar een stom kind vind?

16. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

Bedankt voor jullie tips, maar ik ben echt zo'n scheiterd, en hij praat ook wel eens met andere meisjes maar dat doe ik even goed met jongens en daar lach ik dan ook mee haha, maar die vind ik dan niet leuk ofzo, gewoon aardig.

Met kerst moet ik wss ook met hem werken hihi, dat vind ik wel een leuk idee. En we gaan vast wel een keer wat doen met collega's, maar de meeste collega's zijn echt echt echt een stuk ouder.

17. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

ik zie hem normaal ook maar 1 keer per week, maar! deze week heeft ie stage week dus ik heb hem al 3 dagen gezien :D *zucht zwijmel zwijmel*

nu nog even verzinnen wat ik morgen kan vragen. weet niet wat ik moet vragen haha

en snorremans! hij vind je echt niet stom! anders is hij stom ^^

18. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

Hahaha aahw ik wilde dat ik hem zo vaak zag! Ik heb een mini kansje hem morgen toevallig tegen te komen...

Over jullie studie bijvoorbeeld, wat hij er nu van vind enzo, of het weer? Zo begonnen wij en toen hebben we een heel gesprek gehad :)

19. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    snorremans16 schreef op 27 October 2010 @ 20:39:
    Hahaha aahw ik wilde dat ik hem zo vaak zag! Ik heb een mini kansje hem morgen toevallig tegen te komen...

Over jullie studie bijvoorbeeld, wat hij er nu van vind enzo, of het weer? Zo begonnen wij en toen hebben we een heel gesprek gehad :)

ja maar hij doet pabo en ik onderwijsassistente (hij dus hbo en ik mbo) dus ik zou niet weten wat je op de pabo leert en doet(niet veel wss:p) dus dat kan ik nog wel vragen maar ik zal het morgen vertellen ;)

ik hoop voor jou dat je hem tegen komt!!
    en ik steel half je topic ;o sorry!! haha

20. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    MissCrete schreef op 27 October 2010 @ 20:43:
    [...]

ja maar hij doet pabo en ik onderwijsassistente (hij dus hbo en ik mbo) dus ik zou niet weten wat je op de pabo leert en doet(niet veel wss:p) dus dat kan ik nog wel vragen maar ik zal het morgen vertellen ;)

ik hoop voor jou dat je hem tegen komt!!
    en ik steel half je topic ;o sorry!! haha

Perfect! Dan kun je dat vragen haha, gewoon heel veel interesse in hem tonen, en als hij dan terug gaat vragen dan weet je dat hij ook interesse in jou heeft :).

Haha oké, dat heb ik zelf ook wel al gedaan maar goed, ik ben nog niet veel verder gekomen haha, hoewel, hij geeft me nu wel veel meer aandacht dan eerst...

Ik hoop het ook echt, ben alleen bang dat ik me dan geen houding weet te geven ofzo.

21. Small
    Afbeelding van PERRYx

Perry
    650 berichten
    Lid sinds June 2010

je moet je er niet teveel zorgen om maken! anders ga je al met zo'n gevoel naar je werk en wordt t alleen maar ongemakkelijker; dus gewoon lekker lachen! (daar houden jongens van!)

22. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    Mileeen schreef op 27 October 2010 @ 20:53:
    je moet je er niet teveel zorgen om maken! anders ga je al met zo'n gevoel naar je werk en wordt t alleen maar ongemakkelijker; dus gewoon lekker lachen! (daar houden jongens van!)
    Ja dat merk ik ook, toen ik mij zo druk maakte verpestte ik het, toen ik mijzelf was kwam het juist goed. Maar soms is het zo moeilijk om jezelf te blijven, en soms weet ik echt niet waarover te praten maar daar heeft hij denk ik ook een beetje moeite mee..

23. Small
    Afbeelding van feelthepassion

Mariska.
    697 berichten
    Lid sinds January 2009

Heb ook het beetje een zelfde, hij is echt super leuk en onbereikbaar maarja we hebben wel oogcontact! :p

Maar even ontopic ik zou gewoon veel met hem in contact te blijven en interesse tonen enzo =)

24. Small
    Afbeelding van PERRYx

Perry
    650 berichten
    Lid sinds June 2010

anders moet je zelf van te voren vragen verzinnen die je kan stellen als het stil valt of ongemakkelijk wordt ;)

25. Xtra-small

Marlies
    88 berichten
    Lid sinds October 2010

Haha dat probeer ik en doe ik, maar op een of andere manier gaat het gewoon niet zo goed? Achja.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?