Dit onderwerp heeft 7511 reacties, en bestaat uit 301 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 301.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 20:03.
Lesbisch / Biseksueel topic
- Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 20:21Ik denk dat als je bi in denial bent, dat je dan niet verliefd word op jongens. Misschien ben je gewoon jou 'type' nog niet tegengekomen?
Heb je niet dat je fan bent van een vrouwelijke artiest en dat je helemaal kriebels in je maag krijgt als je haar ziet of hoort zingen?
Succes in ieder geval ! - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 01:27Hee mensen, sorry dat ik zooooo lang weer eens niet gepost heb! Had nogal wat problemen met reageren in het forum, tot ik eindelijk mijn cookies etc eens verwijderd had.... toen kreeg ik eindelijk weer het reactie-vakje! (hij was bij mij steeds weg, terwijl ik wel ingelogd bleef...-.-)
Anywayyy hoe gaat het met iedereen :'D?
ik ben weer eens superdruk geweest, maar ga proberen weer wat regelmatiger hier te posten nu!
En omg, ik zag vandaag zo'n mooi calzona-filmpje! Voor de liefhebbers van callie & arizona, en Grey's, of course:
KLIK⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 01:27^Sorry hoor, maar wat heeft een artiest daar nu mee te maken?
en ik vind dat "in denial" ook maar raar klinken, maar ik zal er wel niet voor open staan ofzo:') - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 09:08Waarom zou je trouwens geen jongens daten als je bi in denial bent? Dan doe je dat toch juist wel. Maar ik ben geloof ik ook niet zo van het in denial. Je bent het of je bent het niet en je kan dat misschien niet leuk vinden en proberen niks met je gevoelens te doen.
Ik ben geloof ik de enige die niet van de artiest/acteur/actrice-verliefdheden is. Sure ik kan ook flink staren bij bepaalde mensen, maar verliefd zijn, naaaaah.
En ik heb ontzettend last van mijn allergie en buikspieren, iets te veel krachttraining gedaan wat helemaal niet mag :'DThe unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 12:38Ik was vroeger gay en in denial haha
of nouja, ik was niet echt in denial. ik wist het wel. wilde het gewoon niet accepteren.... maar toen zei ik gewoon maar dat ik bi was... zodat ik nog het idee had dat ik ook nog gewoon met een jongen kon eindigen ofzo.
didn't work out, by the way hahah
ik ben ook nog nooit echt verliefd op een artieste geweest ofzo, maar er zijn er wel wat die ik heeeeel erg sexy vind :')⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 15:06^IK BEN ECHT GIGANTISCH FAN VAN ARIZONA!
Maar eigenlijk sowieso ook al van greys anatomy in het algemeen:') - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 17:07Ik ben film aan het kijken en eerst gaat alles heel romantisch en lief en leuk. En out of sudden "Enough of romance, let's fuck.". En dat zegt dan het lieve, schuwe en verlegen typje.

Edit1: Cuuuute =3The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 18:03Euhummmm , ik bedoelde lesbi in denial. Kort geslapenheid :')
Maar goed..
Ik ben ook niet echt van die verliefdheden hoor... - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 12:23
Omg me too!! heb je de finale van season 8 al gezien :|? omfgquote:ikheetniethenk schreef op 19 May 2012 @ 15:06:
^IK BEN ECHT GIGANTISCH FAN VAN ARIZONA!
Maar eigenlijk sowieso ook al van greys anatomy in het algemeen:')⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 13:36quote:_CHARLIE schreef op 20 May 2012 @ 12:23:
[...]
Omg me too!! heb je de finale van season 8 al gezien :|? omfg
ik heb hem gister gezien, zo zielig.
stiekem had lexi gewoon moeten blijven leven gewoon alleen al omdat ze pretty ishttp://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 21:37quote:Labyrinthine schreef op 20 May 2012 @ 13:36:
[...]
ik heb hem gister gezien, zo zielig.
stiekem had lexi gewoon moeten blijven leven gewoon alleen al omdat ze pretty is
NOOOOOOOOOOOOOOO, gaat ze dood?
WHY, WHY, WHY? - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 21:40
mm, niet dus. Nee, ik loop met de tv mee, dus ik weet niet zo goed waar ik ben. We hadden vorige week een dubbele aflevering, die ik nog niet gezien heb omdat ik in mijn examens zit, maar christina gaat er volgens mij in scheiden, en dat meisje dat 8 jaar vermist was ofzo, komt erin voor.quote:_CHARLIE schreef op 20 May 2012 @ 12:23:
[...]
Omg me too!! heb je de finale van season 8 al gezien :|? omfg - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 21:41Ik kijk het niet gheghe.
Maar film-tip (toevallig ook nog in het gay thema).
I love you Philip Morris.
Simply amazing.The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool. - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 00:32quote:
aaaaaaaaaahw sorry! spoiler ben ik ook
maar is het seizoen nu afgelopen? want na 8 kwam er niets meer toch, lijkt me niet dat dit de laatste aflvering washttp://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination. - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 11:46Er komt nog gewoon een season 9 :'D
Maar die begint pas weer in september.... :'|⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 11:50
_CHARLIE wijzigde dit bericht op 21-05-2012 11:50 met 21%⏃ I've had a good day doing things the wrong way - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 19:00
Haha, niet erg, ik word heir op het topic wel vaker gespoilerd! Iedereen in het supernaturaltopic ligt 2 seizoenen voor op mij, dus ik ben het ondertussen gewend:')quote:Labyrinthine schreef op 21 May 2012 @ 00:32:
[...]
aaaaaaaaaahw sorry! spoiler ben ik ook
maar is het seizoen nu afgelopen? want na 8 kwam er niets meer toch, lijkt me niet dat dit de laatste aflvering was - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 18:57
wauw gelukkig heb ik het verkeerd begrepen dan, maar goed nog 1 seizoen vind ik echt te weinig, greys mag forever doorgaan wat mij betreft hahaquote:_CHARLIE schreef op 21 May 2012 @ 11:46:
Er komt nog gewoon een season 9 :'D
Maar die begint pas weer in september.... :'|http://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination. - Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 19:30halloooo. nog wat mensen met leuke tumblrs (

- Geplaatst op woensdag 23 mei 2012 20:03Tumblrloos. Ik zit wel te veel op tumblr though.Victoire_McG wijzigde dit bericht op 23-05-2012 20:03 met 62%The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool.