Dit onderwerp heeft 14283 reacties, en bestaat uit 572 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 572.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2011 11:27. Dit onderwerp is gesloten!
Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART #2!!
- Geplaatst op dinsdag 23 augustus 2011 23:36Pfoeh, ik zie nu pas dat ik echt lange verhalen typ. Sorry iedereen :')Gegarandeerd iedere woensdag een nieuw artikel op mijn blog! - Blog: Just be happy and smile..
- Geplaatst op dinsdag 23 augustus 2011 23:45Ik heb nog 15 minuten om te bedenken hoe jij zal reageren als ik jou om 12uur ga feliciteren...
Echt mn ex is zooo moeilijk.
edit; godzijdank ben ik zo dapper geweest om hem aan te spreken. We zijn na 2 helse maanden weer een beetje vriendjes aan het worden. Ik voel me echt 10 kilo lichter hahaHappynes wijzigde dit bericht op 24-08-2011 00:08 met 41% - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 00:42De ene keer heb ik het idee dat je me leuk vind en een dag later ben je heel afstandelijk, WAT WIL JE NOU?!?!Remember, people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade.
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 00:45Geen smsje. Fijn. Was natuurlijk wel te verwachten.It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 01:35Ik vind hem een stuk minder leuk als z'n beste vriend in de buurt is.Tumblr | "Your arms feel like home."
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 01:40Hij wil écht met me afspreken. Ik zei voor de grap dat hij me maar eens moest leren tennissen en net liep ie serieus alle mogelijkheden af voor een tennisbaan, hij stelde zelfs voor om naar Groningen te gaan, waar hij op kamers woont, wel een beetje gekscherend maar het leek alsof hij stiekem hoopte dat ik ja zou zeggen. En toen ik zei dat ik het verder ook niet wist reageerde hij dat het wel goed zou komen.
Ik kan het echt nog niet bevatten.What lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 09:58pff vandaag een jaar geleden dat ik het uitmaakte.. een maand later ging het weliswaar weer aan, maar toch blijft het een rotdag ondanks dat ik nu nog steeds heel gelukkig met hem ben.
Heb nog nooit zoveel spijt gehad van iets.. had het nooit uit moeten maken. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:15Ooooo men ik weet echt even niet wat ik moet doen... Heeft iemand advies?
Twee weken geleden heb ik een jongen ontmoet. We hebben heel veel gekletst, gedanst en uiteindelijk ook gekust. Hij zei ook dat hij me een echt leuk meisje vond en we hadden gewoon wel een klik. Die dagen die volgde smsde we af en toe, maar er kwam eigenlijk nooit een echt gesprek. Hij stuurde één (lief) sms en dan was het gesprek af, of ik hem nou een vragend smsje stuurde ofniet. Hij vroeg wel of ik een keer nog iets met hem wilde drinken, en uiteraard had ik gezegd dat ik dat wilde. Een week later kwam ik hem tegen op Facebook en voegde hem toe. Meteen accepteerde hij me en stuurde me een leuk berichtje en eindigde met de vraag of ik snel iets met hem af wilde spreken. Ik reageerde op zijn berichtje, maar kreeg geen antwoord terug. De volgende dag (mijn verjaardag) ging ik met wat andere mensen even naar een evenement kijken in het dorp. Daar kwam ik hem weer voor het eerst tegen. Hij stond achter de tap en was razend druk. Daardoor kon ik helaas niet meer tegen hem zeggen dan een aantal woorden. Ik had hem die avond gesmst van dat hij ook overal werkte (hij heeft nog een andere baan), maar daar heb ik nooit meer iets op terug gekregen. De dag er na reageerde ik op zijn status op zijn Facebook, nooit een reactie gekregen. En weer de dag erna (gister) sprak ik een collega van hem en die had door dat er wat aan de hand was tussen mij en die jongen dus hij vroeg er na, ik ben daar verder niet op ingegaan, want ik wist zelf helemaal niet hoe het zit. Dus die zelfde dag heb ik nog die leuke jongen gesmst met de mededeling dat hij wel een leuke nieuwsgierige collega had. Maar ook weer geen reactie. Het klinkt misschien allemaal heel stom dat ik loop te mauwen dat hij niet terug smst, maar hij negeert me eigenlijk gewoon en daar zit ik dus best wel mee.
Aangezien hij op Facebook wel gewoon actief is met zijn status enzo (doet hij via zn Blackberry), dus ik weet dat hij dan wel mijn smsjes heeft (ik heb ontvangstbericht) maar hij reageert gewoon nergens op.
En ik voel me nou eigenlijk best wel shit, dat hij me zo negeert. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik vind het best wel jammer, omdat ik hem wel leuk vond. Niet dat ik verdrietig ben, want ik ken hem daarvoor nog niet goed genoeg, maar had hem graag beter leren kennen.
Wat moet ik nou doen? Het gewoon zo laten en maar accepteren dat hij niets van me moet weten?
Of zou ik hem een smsje sturen in de trant van 'heb ik iets verkeerd gedaan dat je niet meer reageerd?'
Ik weet het echt even niet meer...
Sorry! Tis nog best een lang verhaal geworden... - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:17Niet erachteraan blijven lopen ^^
Als hij interesse heeft smst hij vanzelf wel.\ - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:26Gisteren van half 12 tot half 12 samen geweest met mijn crush. (:gratis geld verdienen? klik. ja, het is betrouwbaar (: note me voor vragen
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:50Waaaaaarom moet hij al-tijd gamen met zn neefje. Altijd als ik vrij ben, gaat hij precies afspreken met zn neefje om te gamen, terwijl ik kei vaak weg ben en hij dan ook makkelijk kan afspreken met neefje kwik. Gek word ik er van.
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:52quote:Jorindexx schreef op 24 August 2011 @ 10:50:
Waaaaaarom moet hij al-tijd gamen met zn neefje. Altijd als ik vrij ben, gaat hij precies afspreken met zn neefje om te gamen, terwijl ik kei vaak weg ben en hij dan ook makkelijk kan afspreken met neefje kwik. Gek word ik er van.
Dat is echt vervelend ja. Hoewel ik het zelf ook vaker doe bij mijn vriend, soms onbewust. Hij voetbalt ongeveer 5 keer per week en hij verwacht dat ik de andere dagen gewoon voor hem beschikbaar ben, maar soms plan ik dan juist iets in omdat ik vind dat het niet allemaal om hem draait, dat ik maar altijd vrij voor hem moet houden.Always look on the bright side of life. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:55quote:AnotherTrend schreef op 24 August 2011 @ 10:17:
Niet erachteraan blijven lopen ^^
Als hij interesse heeft smst hij vanzelf wel.
Mm ja oke, maar makkelijker gezegd dan gedaan
Aangezien ik graag wil weten waarom ie me negeert en of ik misschien iets verkeerd heb gedaan ofzo.. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 10:59
Ja dat is ook weer zo. Ik moet je er helemaal gelijk in geven, maar soms verheug ik me er gewoon zo erg op om mn vriendje weer te zien en dan komt altijd het zinnetje: 'vanavond ben ik bij youri' en het is altíjd om te gamen haha. Maar goed, ik vermaak me zelf wel hihiquote:SNNOZZ schreef op 24 August 2011 @ 10:52:
[...]
Dat is echt vervelend ja. Hoewel ik het zelf ook vaker doe bij mijn vriend, soms onbewust. Hij voetbalt ongeveer 5 keer per week en hij verwacht dat ik de andere dagen gewoon voor hem beschikbaar ben, maar soms plan ik dan juist iets in omdat ik vind dat het niet allemaal om hem draait, dat ik maar altijd vrij voor hem moet houden. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:02
Ja dat snap ik ook heel goed. Zie je hem evengoed nog redelijk vaak of niet? En inderdaad, zolang je jezelf ook goed kunt vermaken is het ook all wat minder erg.quote:Jorindexx schreef op 24 August 2011 @ 10:59:
[...]
Ja dat is ook weer zo. Ik moet je er helemaal gelijk in geven, maar soms verheug ik me er gewoon zo erg op om mn vriendje weer te zien en dan komt altijd het zinnetje: 'vanavond ben ik bij youri' en het is altíjd om te gamen haha. Maar goed, ik vermaak me zelf wel hihiAlways look on the bright side of life. - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:22ik krijg steeds vaker een foutmelding van dit topic, erg vervelend.
maargoed, ik was dus aan het daten met een jongen, hij wou geen vaste relatie. ik heb geen contact meer opgenomen met hem, tot 2/3 dagen geleden. ik moest hem gewoon een smsje sturen dat ik hem zo erg mis. gisteravond begon hij uitzichzelf op msn, hij zei dat hij mij ook mistte! hij was nog erg aan het twijfelen, is te begrijpen. hij is op vakantie geweest, volgens mij naar appelhof. bijna het zelfde als chersonissos, zuipen en meiden zegmaar. dus ik begrijp hem wel. hij zei dat hij het wel leuk met me vond/vind, en mij nog wel wilt zien maar twijfelt of hij dat nog wel moet doen. hij zei dat ie er over na ging denken, en dat ik nog van hem zou horen. mijn gevoel voor hem is dus nooit weggeweest, dus ben benieuwd wat het nou gaat worden, wat er nou gaat gebeuren .. what do you think girls?voorheen typicalteenager - Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:24^Het topic geeft een foutmelding omdat een moderator hier reacties heeft verwijderd waardoor de laatste pagina gaat flippen. Als jullie willen kan ik wel een nieuw topic aanmaken en deze sluiten, dan is dat probleem in ieder geval weg."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:24^Is misschien wel een goed plan ja :'oAlways look on the bright side of life.
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:25Gaan we doen."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op woensdag 24 augustus 2011 11:27Gesloten, jullie kunnen hier verder."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)