Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART #2!!

Dit onderwerp heeft 14283 reacties, en bestaat uit 572 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 572.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2011 11:27. Dit onderwerp is gesloten!

Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART #2!!

1. Xtra-small
    Afbeelding van mariekex3

marie-ange
    91 berichten
    Lid sinds July 2010

Niet echt iets over mijn vriend..
    Maar wel over mijn ex..

Toen ik ermee samen was, was hij zwaar drugsverslaafd (kwam ik pas na paar maand te weten) & zo naief als ik was geloofde ik hem dat hij ging stoppen want hij zag mij graag. Natuurlijk ging het van kwaad naar erger & stopte het maar niet. Werd agresief, dronk zich te pletter, snoof zich te pletter.. Moet daar écht geen tekeningetje bij maken.. Sloeg mij, dreigde mij af als ik zei datk m verliet.. ik ben een jaar & 3 maand met hem geweest & ben toen een tijdje naar mijn broer gevlucht waar ik mijn huidige vriend heb leren kennen..

heb het dan met de grootste angst van de wereld gedaan gemaakt, maar hij bleef mij stalken, bedreigen (vooral mijn nieuwe vriend. we waren zo'n 3 maand nadat ik het gedaan heb gemaakt samen, We zijn door mijn problemen naar elkaar toe gegroeid, hij was er voor mij, luisterde naar mij, was echt een schat van een jonge. Het duurde nog wel maande voor hij mij echt terug een beetje vertrouwen gaf, Als hij iets dronk was ik bang dat ik klappen zou krijgen, durfde niet tegen te spreken,... na een paar maand werd ik terug mijzelf & ontdooide ik een beetje en kon mijn ex zijn manieren loslaten. de eerste maanden wisten enkel maar goede vriendinnen wie hij was & waar hij woonde. de meeste maakte ik iets wijs uit angst omdat ik weet hoe hij was & wist waar hij in staat voor is. de meeste zeiden dat het enkel dreigen was, maar ik heb meegemaakt hoe hij onder speed is.. & wist ondertussen dat hij daar niet mee bleef..

Na een jaar was hij nog steeds over mij bezig als hij onder invloed was. was ik nog altijd zijn 'bezit'. ik zou niet van hem afraken enz.. Zijn vrienden hebben hem meermaals tegengehouden want hij was van plan de boel hier kort en klein te komen slaan.. Van die vrienden wist ik ook dat hij nog altijd obsessed door mij was. hij woonde alleen, maar door de drugs kon hij zijn werk niet houden & ging hij terug thuis wonen. Hij woont ier een halfuurtje vandaan dus zoveel last had ik van hem niet.. Heb hem nog 1x gezien & heb toen een paniek aanval gekregen (toont mischien aan hoe bang ik voor hem was).. was een maand nadat het uit was.

Nu stond ik daarstraks aan de bushalte. ik woon in een dorpje waar een psychatrie gevestigd is.. zo 500m van mijn deur. En wie komt daar voorbij. Juist, mijn ex. ik zat helemaal alleen in het buskotje & was écht doodsbang. Hij had die vieze grijns op zijn gezicht & zijn blik sprak boekdelen. ik ken hem als hij kwaad is & iemand wilt terug nemen.. hij zag er best gek uit & die naast hem leek me ook niet helemaal normaal. Met de psychiatrie in mijn achterhoofd stuurde ik naar een maat van hem of hij toevallig hier in de psychatrie zat & offcourse zat hij hier.. Al snap ik niet dat zijn moeder hem hierheen heeft gestuurd, zij weet hoe hij over mij denkt & hoe zijn gedrag tegen over mij is.

Maar anyway. hij is zo'n 5x heen en weer gelopen, gekeken, echt mij aan het intimideren.. hij weet dat ik bang voor hem ben & wist dat ik me echt niet op mijn gemak voelde. Nu ben ik bang dat ik hem getriggerd heb & dat hij terug opnieuw ga beginnen met mij te stalken. hij weet mij wonen, weet dat ik bang ben,.. van die vriend weet ik ondertusse ook dat ong. 3/4 van zijn hersenen zijn beschadigd door de drugs & hij echt doorslaat. (dit gebeurde in trips al over mij.. Zo had ik seks met al zijn vrienden volgens hem, en zou hij mij ook nog eens krijgen.. wat allemaal leugens waren, want ik ben niet het meisje dat met de eerste beste in bed kruipt)

Dit moest ik even kwijt. Ik zelf heb nooit drugs gebruikt en herkende die symtomen niet echt.. het heeft zeker 8 maand geduurt voor ik doorhad dat hij nog steeds gebruikte.. :s

2. Small
    Afbeelding van Iamawhale

Aurélie
    487 berichten
    Lid sinds December 2009

hij doet kweet nie hoe lief op msn,
    flirt nzo
    ik kan een week niet op msn en hij heeft al een vriendin
    en hij heeft nog niet eens het lef om het tegen mij te zeggen
    ik moet het nog ontdekken via zijn fb

3. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    3,027 berichten
    Lid sinds February 2009

Weet niet zo goed wat ik over hem kwijt wil, maar geloof dat ik wel blij ben met de huidige ontwikkelingen.
    Maar het is wel raar.

\

4. Large
    Afbeelding van CatEyes

CatEyes
    6,897 berichten
    Lid sinds December 2007

quote:
    AnotherTrend schreef op 25 August 2010 @ 00:40:
    Weet niet zo goed wat ik over hem kwijt wil, maar geloof dat ik wel blij ben met de huidige ontwikkelingen.
    Maar het is wel raar.
    hoebedoel je ? :P

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.

5. Medium
    Afbeelding van Romanceable

Angel
    1,622 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik mis hem zo hard. Heb 'm al 6 weken niet gezien. :(
    Hij is nu op vakantie...
    Ik ben zo bang dat ik nooit wat met hem krijg.
    Hij is de enige jongen die ik echt de moeite waard vind en waar ik echt smoor op ben.
    Pff.

Tumblr #Human kind can not gain anything without giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.

6. Medium
    Afbeelding van HANDLELOVE

Anke
    3,477 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    mariekex3 schreef op 24 August 2010 @ 23:47:
    Niet echt iets over mijn vriend..
    Maar wel over mijn ex..

Toen ik ermee samen was, was hij zwaar drugsverslaafd (kwam ik pas na paar maand te weten) & zo naief als ik was geloofde ik hem dat hij ging stoppen want hij zag mij graag. Natuurlijk ging het van kwaad naar erger & stopte het maar niet. Werd agresief, dronk zich te pletter, snoof zich te pletter.. Moet daar écht geen tekeningetje bij maken.. Sloeg mij, dreigde mij af als ik zei datk m verliet.. ik ben een jaar & 3 maand met hem geweest & ben toen een tijdje naar mijn broer gevlucht waar ik mijn huidige vriend heb leren kennen..

heb het dan met de grootste angst van de wereld gedaan gemaakt, maar hij bleef mij stalken, bedreigen (vooral mijn nieuwe vriend. we waren zo'n 3 maand nadat ik het gedaan heb gemaakt samen, We zijn door mijn problemen naar elkaar toe gegroeid, hij was er voor mij, luisterde naar mij, was echt een schat van een jonge. Het duurde nog wel maande voor hij mij echt terug een beetje vertrouwen gaf, Als hij iets dronk was ik bang dat ik klappen zou krijgen, durfde niet tegen te spreken,... na een paar maand werd ik terug mijzelf & ontdooide ik een beetje en kon mijn ex zijn manieren loslaten. de eerste maanden wisten enkel maar goede vriendinnen wie hij was & waar hij woonde. de meeste maakte ik iets wijs uit angst omdat ik weet hoe hij was & wist waar hij in staat voor is. de meeste zeiden dat het enkel dreigen was, maar ik heb meegemaakt hoe hij onder speed is.. & wist ondertussen dat hij daar niet mee bleef..

Na een jaar was hij nog steeds over mij bezig als hij onder invloed was. was ik nog altijd zijn 'bezit'. ik zou niet van hem afraken enz.. Zijn vrienden hebben hem meermaals tegengehouden want hij was van plan de boel hier kort en klein te komen slaan.. Van die vrienden wist ik ook dat hij nog altijd obsessed door mij was. hij woonde alleen, maar door de drugs kon hij zijn werk niet houden & ging hij terug thuis wonen. Hij woont ier een halfuurtje vandaan dus zoveel last had ik van hem niet.. Heb hem nog 1x gezien & heb toen een paniek aanval gekregen (toont mischien aan hoe bang ik voor hem was).. was een maand nadat het uit was.

Nu stond ik daarstraks aan de bushalte. ik woon in een dorpje waar een psychatrie gevestigd is.. zo 500m van mijn deur. En wie komt daar voorbij. Juist, mijn ex. ik zat helemaal alleen in het buskotje & was écht doodsbang. Hij had die vieze grijns op zijn gezicht & zijn blik sprak boekdelen. ik ken hem als hij kwaad is & iemand wilt terug nemen.. hij zag er best gek uit & die naast hem leek me ook niet helemaal normaal. Met de psychiatrie in mijn achterhoofd stuurde ik naar een maat van hem of hij toevallig hier in de psychatrie zat & offcourse zat hij hier.. Al snap ik niet dat zijn moeder hem hierheen heeft gestuurd, zij weet hoe hij over mij denkt & hoe zijn gedrag tegen over mij is.

Maar anyway. hij is zo'n 5x heen en weer gelopen, gekeken, echt mij aan het intimideren.. hij weet dat ik bang voor hem ben & wist dat ik me echt niet op mijn gemak voelde. Nu ben ik bang dat ik hem getriggerd heb & dat hij terug opnieuw ga beginnen met mij te stalken. hij weet mij wonen, weet dat ik bang ben,.. van die vriend weet ik ondertusse ook dat ong. 3/4 van zijn hersenen zijn beschadigd door de drugs & hij echt doorslaat. (dit gebeurde in trips al over mij.. Zo had ik seks met al zijn vrienden volgens hem, en zou hij mij ook nog eens krijgen.. wat allemaal leugens waren, want ik ben niet het meisje dat met de eerste beste in bed kruipt)

Dit moest ik even kwijt. Ik zelf heb nooit drugs gebruikt en herkende die symtomen niet echt.. het heeft zeker 8 maand geduurt voor ik doorhad dat hij nog steeds gebruikte.. :s
    Wow, een heel verhaal. Ik denk niet dat je er iets tegen kunt doen, behalve verhuizen. Gewoon zoveel mogelijk bij je ex uit de buurt blijven en gewoon eerlijk blijven tegen je vriend. Je moet je nergens voor schamen en hem gewoon vertellen als je hem gezien hebt en dat je doodsbang was.

7. Medium
    Afbeelding van AnotherTrend

Another
    3,027 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    Haha ingewikkeld verhaal. Er is wel een 'hem', maar er zijn geen gevoelens en we zijn zo veel mogelijk bij elkaar en dat maakt het allemaal een beetje raar.

\

8. Medium
    Afbeelding van Maawtie

Momo
    1,635 berichten
    Lid sinds April 2009

hij is veel te oud, woont te ver weg, maar damn hij is leuk. Het zou veel makkelijker zijn als hij mij niet leuk vond (oh dat klinkt zo stom).

Tumblr | Look, I\'m still around.

9. Small
    Afbeelding van IKNOWYOUHEARTIT

M.
    690 berichten
    Lid sinds April 2009

quote:
    StuffedTurkey schreef op 24 August 2010 @ 23:57:
    hij doet kweet nie hoe lief op msn,
    flirt nzo
    ik kan een week niet op msn en hij heeft al een vriendin
    en hij heeft nog niet eens het lef om het tegen mij te zeggen
    ik moet het nog ontdekken via zijn fb

Heb nét hetzelfde nu ;] bij mij zei hij ook steeds dat hij van me hield enzo..
    Hij vroeg toen eens of ik hem graag zag en ik zei dat ik het niet wist (eig gewoon omdat ik hem dat in het écht wou zeggen , NIET via sms of msn!) paar dagen later op msn zat hij nog superlief bezig omdat ik ruzie had met mn ouders , en zei hij ook dat hij van me hield enzo , de dag daarop ... Had hij met een meisje? pf ik snap het écht niet ..

Ik haat hem , maar het meest vn al haat ik mezelf omdat ik al zijn ONZIN geloofde..

10. Medium
    Afbeelding van SNNOZZ

Sanne
    4,185 berichten
    Lid sinds October 2008

quote:
    girl_x schreef op 24 August 2010 @ 16:27:
    Ik heb eigenlijk meer een vraag, die ik hier maar even stel want ik vind het een beetje sneu om er een apart topic over aan te maken. Maar denken jullie dat het mogelijk is ; Dat je nu al zeker weet dat je vooraltijd bij je huidige vriend wilt blijven? Ik ben 15, en ik heb dat gevoel dus echt. Mijn vriend ook. Nou vroeg ik me af of meer mensen dat hebben, en of jullie het ook raar vinden ofso?
    Ja alles is mogelijk. Wij hebben ook het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn en we samen oud zullen worden. Haha mijn vriend heeft al gepland dat we over 4 jaar gaan samen wonen, een paar jaar later kinderen krijgen en over 9 jaar, op 6 augustus gaan trouwen omdat we dan 10 jaar samen zijn. Lol, maar alles kan, dus het kan ook fout gaan.. Ik denk dat alles gaat zoals het moet gaan, dus mocht het ooit fout gaan tussen ons dan heeft het zo moeten zijn. Maar ik ga er vanuit dat we over 70 jaar samen wandelingen maken met onze rollators (:

Always look on the bright side of life.

11. Large
    Afbeelding van littlebear

J.
    6,596 berichten
    Lid sinds September 2009

-

littlebear wijzigde dit bericht op 04-09-2010 14:56 met 100%

12. Xtra-large
    Afbeelding van GODSAVETHEQUEEN

jan
    20,312 berichten
    Lid sinds August 2009

ik mis je:(

This is looking like a contest of who can act like they care less.

13. Medium
    Afbeelding van SNNOZZ

Sanne
    4,185 berichten
    Lid sinds October 2008

Weetje, ondanks dat ik net dat berichtje hierboven plaatste, ben ik toch bang dat het fout gaat tussen ons nu we allebei gaan studeren. We zijn gewend om zowieso om de dag samen te zijn en nu zullen we elkaar alleen nog op zondag en mss zaterdagavond kunnen zien. Maar ik ga er voor vechten, ik ga er alles aan doen om in de tijd dat het even kan bij elkaar te kunnen zijn en ervoor zorgen dat we over 4 jaar ons 5-jarig jubileum kunnen vieren..

Always look on the bright side of life.

14. Small
    Afbeelding van IKNOWYOUHEARTIT

M.
    690 berichten
    Lid sinds April 2009

en het ergste van al is , dat hij de eerste jongen was waar ik écht op verliefd was ;(

15. Xtra-small
    Afbeelding van livelaughloveex

Anne
    67 berichten
    Lid sinds May 2009

kut, waarom woon je zo ver?

16. Medium
    Afbeelding van LalaLove

Marlot
    2,108 berichten
    Lid sinds November 2007

waarom moet je vanavond naar Ajax?
    eindelijk een avond dat je niet hoeft te voetballen of ik weg moet.. ben je er niet!
    potverdriedubbeltjes, ik wil niet zonder jouw in slaap vallen/wakker worden!

---

17. Large
    Afbeelding van Die_Rooie

Babs
    5,382 berichten
    Lid sinds November 2008

Waarom mag ik zijn neef gewoonweg niet?

Die neef van hem sluit mij overal buiten, mijn vriend wilt me overal bij betrekken en van hem mag het niet.

Vieze lul :/

Hé! Verrekte mongol.

18. Xtra-small
    Afbeelding van valentine_

55 berichten
    Lid sinds November 2007

Waarom moet ie nou zo stom doen?! Kan ie niet gewoon volwassen worden?! Is ie eindelijk gestopt met roken, begint ie gewoonweg weer opnieuw! Kan ie nou echt niet het verstand opbrengen om er vanaf te blijven, en zo dus alle problemen die hij erom gehad heeft niet opnieuw te krijgen?! Is dat nou een jongen van bijna 21 jaar?!

19. Small
    Afbeelding van xNiikitaaa

Nikita
    211 berichten
    Lid sinds March 2010

quote:
    hil95 schreef op 25 August 2010 @ 12:28:
    kut, waarom woon je zo ver?
    Zelfde probleem hier! Maar ik weet dat het goed komt. :)

20. Small
    Afbeelding van haasisdenaam

miss
    726 berichten
    Lid sinds January 2008

waarom doe je soms zo sacharijnig tegen mij,
    en dan niet tegen iemand anders

it never rains in my own dreamworld

21. Small
    Afbeelding van RealLove

Mara
    573 berichten
    Lid sinds July 2010

Waarom deed je gisteravond zo kinderachtig. Allemaal stomme grapjes maken en aan het einde van de avond als ik bijna weg moet pas stoppen..

22. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    FLIPSYDEx schreef op 24 August 2010 @ 22:52:
    [...]

Helemaal waar! wat ga je met je vriendinnen doen dan, vergeef je ze het of niet?;o 't is wel een kút actie wat ze hebben gedaan..
    1 vriendin ga ik het vergeven. Zij is door de andere vriendin ook helemaal opgefokt door roddels en ze voelt zich zo schuldig tegenover mij , heeft me dat al duizend keer gezegd en ze is er verdrietig om. De andere daarentegen doet er zo onverschillig over, verdedigt zichzelf alleen maar en geeft anderen de schuld in plaats van gewoon toe te geven dat zij òòk schuld had...Best sneu , zeker omdat zij m'n beste vriendin was, nu dus niet meer.

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

23. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    valentine_ schreef op 25 August 2010 @ 13:38:
    Waarom moet ie nou zo stom doen?! Kan ie niet gewoon volwassen worden?! Is ie eindelijk gestopt met roken, begint ie gewoonweg weer opnieuw! Kan ie nou echt niet het verstand opbrengen om er vanaf te blijven, en zo dus alle problemen die hij erom gehad heeft niet opnieuw te krijgen?! Is dat nou een jongen van bijna 21 jaar?!
    Gaat het om gewone sigaretten? Ik vind persoonlijk dat je nooit kwaad mag worden op iemand die rookt en opnieuw begint, het is nog steeds een verslaving en het is ècht niet makkelijk om ervanaf te komen

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

24. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

Weet je, hersenen
    Het zou erg handig voor mij om over hem heen te komen
    als jullie s'nachts 'm uit m'n dromen houden!

25. Medium
    Afbeelding van _Blanche

Blanche
    1,844 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Maawtie schreef op 25 August 2010 @ 11:24:
    hij is veel te oud, woont te ver weg, maar damn hij is leuk. Het zou veel makkelijker zijn als hij mij niet leuk vond (oh dat klinkt zo stom).
    precies hetzelfde hier. :(

J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?