Dit onderwerp heeft 14283 reacties, en bestaat uit 572 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 572.
De laatste reactie is geplaatst op 24-08-2011 11:27. Dit onderwerp is gesloten!
Hier kan je alles over HEM kwijt. LUCHT JE HART #2!!
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:25Dit is deel 2, het vervolg op
http://forum.girlscene.nl..._HART/list_messages/95600I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake....
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:51handig ;d
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 20:40Ik hou zoveel van hem! Het enige wat ik vraag is een liefde en het enige wat hij wil doen is slapen en tv kijken.. Help!! Hoe vertel je je vriendje dat je meer liefde van hem wil?
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 20:57Ohmygooooddd, hij heeft hyves speciaal aangemaakt voor mij, wilt naar mij komen (woont in belgië) hij kan iedereen krijgen maar hij wil mij,,,jippie, enhij zoent zo lekker. hahah.Somethimes I just wanna hide.. 'Cause it's you I miss..
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 21:25heb hem leren kennen op vakantie toen hebben we wel gezoend maar ik weet niet of hij me leuk vind voor meer dan alleen de vakantie.. hij studeert wel in de stad waar ik woon dus geen afstand-probleem
ik vind hem zo leuk, moet alleen even zorgen dat hij mij leuk gaat vinden en dat we gaan afspreken;)
en ik moet bedenken hoe, iemand tips?(hij is namelijk 4 jaar ouder)Where there is love, there is life - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 21:56Hij heeft over me geroddeld , blijkbaar.
Echt vage dingen..Zucht. Sukkel.You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 22:13-Dianaaaa15 wijzigde dit bericht op 20-04-2011 12:52 met 100%
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 22:49Dat was écht fijn je na 6 weken jou weer te zien.
Volgende week weer. 
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 00:53Hij's zo lief en leuk. Dit gaat echt wat worden

- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 09:35:O... omdat de school een fout heeft gemaakt, zie ik mn liefste vandaag niet eens haha. terwijl hij rest van de week stage heeft. dus nu zie k m weer t weekend gelukkig pas.... hoef ik me tenminste eindelijk niet meer druk te maken, dat ik daar aankom, niet weet waar k naar toe moet, en hij me gaat uitlachen...
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 09:59het weekendje was top, lekker naar Scheveningen geweest!
jammer dat ie niet meer uit wilde en ik nog wel!
iloooooooooooooooooooooooooovehim!--- - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 12:44Oke ik had om half 1 al op het station moeten zijn zodat we snel naar zijn huis zouden gaan.. Maar ik kreeg geen sms dus ik dacht, ik ga wel iets later omdat het ook wel druk zou zijn met scholen nu. Toen belde hij me om half 1 op dat ie klaar was. Nu voel ik me wel stom maar ook boos dat ie zo dom reageerde op mij. Ik kom haast nooit te laat en ga altijd me afspraken na. -.-
Nu heb ik geen zin meer om te gaan maarja moet wel.* - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 17:59Hij is de allerlieeeeeeeeeeeeeeeefste
hij is zo geweldig
en ik hou zo veel van hem
maar
hij is alweer op vakantie
~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~ - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 18:19ik haat hem zoo hard verdomme..
waarom maakte hij m'n hoofd weer gek , zei hij dat hij van me hield ,
wanneer ik de dag erna moest vernemen via facebook dat ie een ander heeft?
verdomme... die jongen wéet niet wat houden van is!! - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 18:19-IKNOWYOUHEARTIT wijzigde dit bericht op 23-08-2010 18:20 met 100%: dubbel
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 20:59Fuck youuu
Fuck you very very mu-hu-hu-hu-huch
en nu ga ik naar het centrum met een vet mooie jongen.You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 21:08net weer van vakantie, heb een super leuke jongen ontmoet. Alleen 1 nadeel: hij had een vriendin. Toch waren we heel intiem en we hadden echt een klik. Volgens mij dacht hij er hetzelfde over, we hebben nummers uitgewisseld en waren dag & nacht bij elkaar. (ja letterlijk, hij sliep bij ons in de tent) Nu ik weer thuis ben, mis ik hem vreselijk. Zaterdag zie ik hem met een feest. Maar hij heeft een vriendin, ik wil niet stoken tussen hen, maar mijn gevoel voor hem is ineens zo sterk.. :[
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 21:51hij is gvd al 4.5 week op vakantie met zijn 'beste vriendin'!
en blijft nog 1.5 week, en nu wordt ik gek.
POTVERGODVERDORIEDRIE!You rip out all I have, just to say that youve won. - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 22:41niet te geloven dat iedereen z'n hart ooit wel eens gebroken wordt. waarom lijkt het zo makkelijk voor iedereen - inclusief hém - en is het dan toch zo pijnlijk?
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 23:13JAAAAA IK HEB EINDELIJK MET HEM GEZOEND.
oke nu ben ik blij ^^Deep in your heart, you feel the same. - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 23:42Hij zit met meerdere meisjes tegelijk en heeft nu met 1. ik voel me dom want ik was een van die meisjes.
achja, hij zou toch niet goed voor me zijn geweest.the worst part of being lied to is that you\'re not worth the truth. - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 23:46
Haha been there, done that. Maar ik had geen gevoelens voor hem dus bij mij deed het geen pijn ofzo :').quote:chanelain schreef op 23 August 2010 @ 23:42:
Hij zit met meerdere meisjes tegelijk en heeft nu met 1. ik voel me dom want ik was een van die meisjes.
achja, hij zou toch niet goed voor me zijn geweest.\ - Geplaatst op dinsdag 24 augustus 2010 00:14Ik ben helemaal klaaaaaaaaaarrrr met jongens ><My daddy always said: when a boy doesn't like you, he's gay
- Geplaatst op dinsdag 24 augustus 2010 01:48I like like like like him.

- Geplaatst op dinsdag 24 augustus 2010 08:31pff misschien zie ik hem 3 dagen niet ;o
en vrijdag en zaterdag tentfeest, ik hou me hart vast.---