Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Het grote 'Het is uit!' topic

Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2012 14:47.

Het grote 'Het is uit!' topic

1. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,432 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:
    SihemElenOceane schreef op 05 April 2010 @ 18:43:
    het is bij mij sinds vrijdag uit, ik voelde het helaas al aankomen.
    Hij had steeds andere meisjes in zn msn naam enzo.
    Hij had geen tijd meer voor mij.
    Dus kwam hij naar me toe en zei:' Sorry, ik kan geen vaste relatie hebben'.
    En toen ging ie weg. Zonder verder iets te zeggen ,

ik voel me nog steeeds egt kut

:(
    awh wat een lullo zeg, hoelang hadden jullie samen?

Voor iedereen met een gebroken hart: Sterkte!! :goodman:

- Ik was LOVEforSPN - :' )

2. Large
    Afbeelding van whatashame

Kelsey
    8,868 berichten
    Lid sinds May 2008

quote:
    oO0sunn0Oo schreef op 23 March 2010 @ 21:28:
    sterkte allemaal..

ik hoop echt dat het bij mij nooit uit gaat. ik denk dat ik dan wel meer dan een paar (tientallen) maanden nodig zou hebben om erover heen te komen...
    maar gelukkig gaat alles goed.

Ik ook! Dat zou echt jaren duren..
    Idd sterkte allemaal!

BLOG: http://overthewedge.blogspot.com

3. Small
    Afbeelding van BREAKtherules

-
    507 berichten
    Lid sinds November 2007

Na 4 maand kan ik het nog steeds niet laten om op zn hyves te kijken en vervolgens keihard te moeten huilen omdat ik hem kwijt ben.
    Fuck love!

Money money money!(: http://www.euroclix.nl/index?SRef=NY3EfTRcEuIcDmsf

4. Medium
    Afbeelding van Dramatique

R.
    2,889 berichten
    Lid sinds October 2008

Hadden 5 maanden ofzo, en ik heb het 1 weekje geleden uitgemaakt =)
    Ik dacht dat ik ging huilen, maar heb nog geen 1 traantje gelaten, terwijl hij echt leuk enzo was. Is het normaal dat ik zo reageer?

Dramatique wijzigde dit bericht op 05-04-2010 19:49 met 48%

5. Small
    Afbeelding van Bazinga

Sheldon Cooper
    703 berichten
    Lid sinds September 2010

na een jaar heeft hij het uitgemaakt..
    het is nu een week uit en elke avond huil ik mezelf in slaap.
    hij zegt dat hij zich relaxter voelt en gelukkiger is zonder me.. en blij is met zn beslissing
    ik kan je zeggen; dat is een klap in je gezicht..

ik heb echt het gevoel dat ik me nooit meer beter ga voelen.. dat ik nooit meer zo iemand vind, want ik houd zo zoveel van hem.

en dat allemaal door die tyfus tyfus moeder van hem.. :'(

I\'m not insane, my mother had me tested!

6. Medium
    Afbeelding van xlauaa

laura
    2,556 berichten
    Lid sinds November 2007

sterkte iedereen!
    bij mij is het nu 3,5 maand uit (na 1,5 jaar relatie) en we zijn nu gewoon vrienden, ben echt blij dat het zo gegaan is want zou het heel slecht trekken als ik hem nooit meer zou spreken/zien

Don't let me fall

7. Small
    Afbeelding van Bazinga

Sheldon Cooper
    703 berichten
    Lid sinds September 2010

^ hoe kan jij dat.. vrienden zijn met je ex..
    volgens mij zou ik dat nooit kunnen, zou me veel te veel pijn doen hem te zien

I\'m not insane, my mother had me tested!

8. Small
    Afbeelding van Waterfallll

Mabrouka
    669 berichten
    Lid sinds June 2010

whahaha, we hadden maar een week..
    en ik was echt zó blij dat ik vn die irritante k*tkeuter afben :')

Mostly the problem isn't that bad, it's how you look at yourself

9. Small
    Afbeelding van Carrera97

Carrera
    338 berichten
    Lid sinds August 2010

Wij hadden 4 jaar, en het is nu 3 maanden uit

Blijfvanhaaraf x Roel

10. Xtra-small
    Afbeelding van xKimmeh

kim
    50 berichten
    Lid sinds September 2009

Het is sinds gistermiddag uit en ik kan er nog steedsn iet met mijn hoofd bij :( We hadden 2,5 jaar wat en plannen om samen te wonen (alhoewel hij die alweer had afgezegd). Hij was ook 3 maanden geleden vreemdgegaan en het leek vanuit daar alleen maar beter te worden.
    Ik voel me heel rot en kan alleen aan hem denken en hem missen :(
    Ik zag me nog heel lang met hem samen zijn en ik voel me nu zo alleen.

Ik heb al mijn contacten laten verwateren en na 2,5 jaar die weer oppakken is heel moeilijk. Terwijl hij nu dus gewoon verder gaat en zich heel koel gedraagd dat het beter is enzo.
    Hoe kan ik het accepteren dat ik na 2,5 binnen 12 uur krijg te horen dat het slecht gaat en dat hij niet meer met me wilt.

Ik weet niet wat ik moet doen want ik mis hem zo erg :(
    Hij was mijn vetrouwingspersoon alles. Waar mijn hele leven om draaide :(

11. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Bootlegs schreef op 25 June 2009 @ 19:17:
    het is nu 2 dagen uit en we hadden 2 jaar

ik ben en zie eruit als n emotioneel wrak.
    we hadde langeafstandsrelatie
    en inééns na 2 jaar ziet hij het nimeer zitte

wow, raar om dit te lezen! Ben wel blij want over deze relatie ben ik volledig heen gekomen op een half jaar tijd. Dus nu lukt het me ook wel :)
    Had 5 maanden met iemand en het is nu 4 maanden uit. Ik ben er bijna overheen

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

12. Xtra-small
    Afbeelding van jel88

Marielle
    1 berichten
    Lid sinds November 2010

Bij mij is het sinds vorige week uit en vandaag heeft hij gezegd dat hij het echt geen nieuwe kans wil geven. Ik baal ook verschrikkelijk en weet echt niet meer wat ik moet doen :(

13. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    WhatABullshit schreef op 05 April 2010 @ 19:45:
    Hadden 5 maanden ofzo, en ik heb het 1 weekje geleden uitgemaakt =)
    Ik dacht dat ik ging huilen, maar heb nog geen 1 traantje gelaten, terwijl hij echt leuk enzo was. Is het normaal dat ik zo reageer?
    Mmmh waarom heb je het uitgemaakt, dan? Als hij echt leuk was. Misschien ben je er niet zo verdrietig over omdat je echt achter die keuze stond. Je kan het zelf uitmaken op 2 manieren : je wilt het ècht of je wilt het niet maar het is het beste. En van die 2e manier heb emotioneel meer last.

You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com

14. Medium
    Afbeelding van xlauaa

laura
    2,556 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Gleek schreef op 12 November 2010 @ 22:06:
    ^ hoe kan jij dat.. vrienden zijn met je ex..
    volgens mij zou ik dat nooit kunnen, zou me veel te veel pijn doen hem te zien

nou we stonden beide achter de beslissing, als 1 nog heel erg verliefd is en de ander niet is het natuurlijk een stuk moeilijker
    het is uit gegaan omdat de liefde was verdwenen en het afspreken nogal een sleur was geworden en nog wel meer. maar dat betekent niet dat we het na 1,5 jaar niet meer met elkaar kunnen vinden daarom zijn we nu gewoon vrienden. heb natuurlijk gejankt toen het uit was en heb het er in het begin heel moeilijk mee gehad. maar doordat we nu vrienden zijn spreken/zien we elkaar wat minder en is het des te leuker als we weer wat afspreken, hij was en is nog steeds mn maatje

xlauaa wijzigde dit bericht op 13-11-2010 19:06 met 16%
    Don't let me fall

15. Xtra-large
    Afbeelding van Survivor

Mirjam
    12,765 berichten
    Lid sinds May 2008

het is uit, sinds gisteren.
    omdat hij niet meer verliefd op me is...

16. Large
    Afbeelding van Bootlegs

Charlotte
    9,773 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    xlauaa schreef op 13 November 2010 @ 19:03:
    [...]

nou we stonden beide achter de beslissing, als 1 nog heel erg verliefd is en de ander niet is het natuurlijk een stuk moeilijker
    het is uit gegaan omdat de liefde was verdwenen en het afspreken nogal een sleur was geworden en nog wel meer. maar dat betekent niet dat we het na 1,5 jaar niet meer met elkaar kunnen vinden daarom zijn we nu gewoon vrienden. heb natuurlijk gejankt toen het uit was en heb het er in het begin heel moeilijk mee gehad. maar doordat we nu vrienden zijn spreken/zien we elkaar wat minder en is het des te leuker als we weer wat afspreken, hij was en is nog steeds mn maatje
    Ja idd, het kan wel als bij beide de gevoelens weg zijn :) het zou zo in elke relatie moeten lopen want als je uit elkaar gaat in een moeilijke situatie dan moet je echt een beste vriend laten vallen...

17. Xtra-small
    Afbeelding van missingconcert

M.
    85 berichten
    Lid sinds March 2010

Anderhalf jaar supergelukkig met mijn vriend geweest, en dan opeens, nu nog geen week geleden, stort alles in. Hij hoort een roddel, gelooft het, en weg is hij. Gewoon weg.

18. Xtra-small
    Afbeelding van Fabiennegx

Fabienne
    39 berichten
    Lid sinds March 2011

het is ook uit, na 1,5 jaar .. nu 1 maand of 2. het is beter zo. hij deed geen moeite dusja

19. Small
    Afbeelding van sinukord

C
    301 berichten
    Lid sinds May 2010

Het is bewezen dat liefdesverdriet maar één trap onder rouw staat. Dus iedereen moet zich hier wel heel erg kut voelen, sterkte!

20. Small
    Afbeelding van Ohmy

Ohmy
    327 berichten
    Lid sinds May 2009

Gisteravond/nacht is het bij mij uit gegaan :(

21. Xtra-large
    Afbeelding van Pickpocket

Esra
    18,340 berichten
    Lid sinds November 2007

Veel succes allemaal..

Knowledge is power

22. Xtra-small
    Afbeelding van Blubjee

Rose
    24 berichten
    Lid sinds January 2012

mijn vriendje heeft het gisteren uitgemaakt... ik voel me zo kut.. : (
    we hadden officieel nog maar twee weken, maar we gedroegen ons al bijna een half jaar als mensen die verkering hebben zegmaar... alleen was 'het' nog niet uitgesproken.
    hij maakte het uit via een mailtje waarin hij schreef dat wat ik van hem had gezien niet was hoe hij was... dat hij eigenlijk een agressieve jongen is die rookt en drinkt... dat wist ik helemaal niet! eerlijk gezecht vind ik het heel dom voor een veertienjarige... Maar dan alsnog, ik vind dat geen reden om het uit te maken, we hadden er op zijn minst over kunnen praten... Ik voel me nu zo kut... D; ik had hem nog een smsje gestuurd dat dat me niks kon schelen, maar hij had zijn besluit kennelijk al genomen... Ik dacht echt dat er iets moois was tussen ons en nu is het opeens allemaal ingestort. Ik kan er nu zelf niet veel meer aan doen, maar ik wil alle meiden de tip geven om er over te praten als je iets dwarszit, en het niet zomaar uit te maken.
    xxx

23. Medium
    Afbeelding van averyyy

Avery
    2,450 berichten
    Lid sinds September 2010

Het uitmaken in een mailtje vind ik ook wel een nare actie van hem ^. Sterkte!

Je bent mooi.

24. Xtra-small
    Afbeelding van Blubjee

Rose
    24 berichten
    Lid sinds January 2012

tnx :(

Blubjee wijzigde dit bericht op 20-01-2012 14:45 met 45%

25. Xtra-small
    Afbeelding van Blubjee

Rose
    24 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    missingconcert schreef op 17 November 2010 @ 14:04:
    Anderhalf jaar supergelukkig met mijn vriend geweest, en dan opeens, nu nog geen week geleden, stort alles in. Hij hoort een roddel, gelooft het, en weg is hij. Gewoon weg.

ah, wat vreselijk! heel veel sterkte<3
    xxx een meisje dat ook liefdesverdriet heeft

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?