Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2012 14:47.
Het grote 'Het is uit!' topic
- Geplaatst op maandag 05 april 2010 19:24quote:SihemElenOceane schreef op 05 April 2010 @ 18:43:
het is bij mij sinds vrijdag uit, ik voelde het helaas al aankomen.
Hij had steeds andere meisjes in zn msn naam enzo.
Hij had geen tijd meer voor mij.
Dus kwam hij naar me toe en zei:' Sorry, ik kan geen vaste relatie hebben'.
En toen ging ie weg. Zonder verder iets te zeggen ,
ik voel me nog steeeds egt kut

awh wat een lullo zeg, hoelang hadden jullie samen?
Voor iedereen met een gebroken hart: Sterkte!!
- Ik was LOVEforSPN - :' ) - Geplaatst op maandag 05 april 2010 19:27quote:oO0sunn0Oo schreef op 23 March 2010 @ 21:28:
sterkte allemaal..
ik hoop echt dat het bij mij nooit uit gaat. ik denk dat ik dan wel meer dan een paar (tientallen) maanden nodig zou hebben om erover heen te komen...
maar gelukkig gaat alles goed.
Ik ook! Dat zou echt jaren duren..
Idd sterkte allemaal!BLOG: http://overthewedge.blogspot.com - Geplaatst op maandag 05 april 2010 19:33Na 4 maand kan ik het nog steeds niet laten om op zn hyves te kijken en vervolgens keihard te moeten huilen omdat ik hem kwijt ben.
Fuck love!Money money money!(: http://www.euroclix.nl/index?SRef=NY3EfTRcEuIcDmsf - Geplaatst op maandag 05 april 2010 19:45Hadden 5 maanden ofzo, en ik heb het 1 weekje geleden uitgemaakt =)
Ik dacht dat ik ging huilen, maar heb nog geen 1 traantje gelaten, terwijl hij echt leuk enzo was. Is het normaal dat ik zo reageer?Dramatique wijzigde dit bericht op 05-04-2010 19:49 met 48% - Geplaatst op vrijdag 12 november 2010 21:50na een jaar heeft hij het uitgemaakt..
het is nu een week uit en elke avond huil ik mezelf in slaap.
hij zegt dat hij zich relaxter voelt en gelukkiger is zonder me.. en blij is met zn beslissing
ik kan je zeggen; dat is een klap in je gezicht..
ik heb echt het gevoel dat ik me nooit meer beter ga voelen.. dat ik nooit meer zo iemand vind, want ik houd zo zoveel van hem.
en dat allemaal door die tyfus tyfus moeder van hem..
I\'m not insane, my mother had me tested! - Geplaatst op vrijdag 12 november 2010 21:58sterkte iedereen!
bij mij is het nu 3,5 maand uit (na 1,5 jaar relatie) en we zijn nu gewoon vrienden, ben echt blij dat het zo gegaan is want zou het heel slecht trekken als ik hem nooit meer zou spreken/zienDon't let me fall - Geplaatst op vrijdag 12 november 2010 22:06^ hoe kan jij dat.. vrienden zijn met je ex..
volgens mij zou ik dat nooit kunnen, zou me veel te veel pijn doen hem te zienI\'m not insane, my mother had me tested! - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 06:52whahaha, we hadden maar een week..
en ik was echt zó blij dat ik vn die irritante k*tkeuter afben :')Mostly the problem isn't that bad, it's how you look at yourself - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 08:54Wij hadden 4 jaar, en het is nu 3 maanden uitBlijfvanhaaraf x Roel
- Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:50Het is sinds gistermiddag uit en ik kan er nog steedsn iet met mijn hoofd bij
We hadden 2,5 jaar wat en plannen om samen te wonen (alhoewel hij die alweer had afgezegd). Hij was ook 3 maanden geleden vreemdgegaan en het leek vanuit daar alleen maar beter te worden.
Ik voel me heel rot en kan alleen aan hem denken en hem missen
Ik zag me nog heel lang met hem samen zijn en ik voel me nu zo alleen.
Ik heb al mijn contacten laten verwateren en na 2,5 jaar die weer oppakken is heel moeilijk. Terwijl hij nu dus gewoon verder gaat en zich heel koel gedraagd dat het beter is enzo.
Hoe kan ik het accepteren dat ik na 2,5 binnen 12 uur krijg te horen dat het slecht gaat en dat hij niet meer met me wilt.
Ik weet niet wat ik moet doen want ik mis hem zo erg
Hij was mijn vetrouwingspersoon alles. Waar mijn hele leven om draaide
- Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:56quote:Bootlegs schreef op 25 June 2009 @ 19:17:
het is nu 2 dagen uit en we hadden 2 jaar
ik ben en zie eruit als n emotioneel wrak.
we hadde langeafstandsrelatie
en inééns na 2 jaar ziet hij het nimeer zitte
wow, raar om dit te lezen! Ben wel blij want over deze relatie ben ik volledig heen gekomen op een half jaar tijd. Dus nu lukt het me ook wel
Had 5 maanden met iemand en het is nu 4 maanden uit. Ik ben er bijna overheenYou're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:58Bij mij is het sinds vorige week uit en vandaag heeft hij gezegd dat hij het echt geen nieuwe kans wil geven. Ik baal ook verschrikkelijk en weet echt niet meer wat ik moet doen

- Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 19:02
Mmmh waarom heb je het uitgemaakt, dan? Als hij echt leuk was. Misschien ben je er niet zo verdrietig over omdat je echt achter die keuze stond. Je kan het zelf uitmaken op 2 manieren : je wilt het ècht of je wilt het niet maar het is het beste. En van die 2e manier heb emotioneel meer last.quote:WhatABullshit schreef op 05 April 2010 @ 19:45:
Hadden 5 maanden ofzo, en ik heb het 1 weekje geleden uitgemaakt =)
Ik dacht dat ik ging huilen, maar heb nog geen 1 traantje gelaten, terwijl hij echt leuk enzo was. Is het normaal dat ik zo reageer?You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 19:03quote:Gleek schreef op 12 November 2010 @ 22:06:
^ hoe kan jij dat.. vrienden zijn met je ex..
volgens mij zou ik dat nooit kunnen, zou me veel te veel pijn doen hem te zien
nou we stonden beide achter de beslissing, als 1 nog heel erg verliefd is en de ander niet is het natuurlijk een stuk moeilijker
het is uit gegaan omdat de liefde was verdwenen en het afspreken nogal een sleur was geworden en nog wel meer. maar dat betekent niet dat we het na 1,5 jaar niet meer met elkaar kunnen vinden daarom zijn we nu gewoon vrienden. heb natuurlijk gejankt toen het uit was en heb het er in het begin heel moeilijk mee gehad. maar doordat we nu vrienden zijn spreken/zien we elkaar wat minder en is het des te leuker als we weer wat afspreken, hij was en is nog steeds mn maatjexlauaa wijzigde dit bericht op 13-11-2010 19:06 met 16%Don't let me fall - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 19:14het is uit, sinds gisteren.
omdat hij niet meer verliefd op me is... - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 19:17
Ja idd, het kan wel als bij beide de gevoelens weg zijnquote:xlauaa schreef op 13 November 2010 @ 19:03:
[...]
nou we stonden beide achter de beslissing, als 1 nog heel erg verliefd is en de ander niet is het natuurlijk een stuk moeilijker
het is uit gegaan omdat de liefde was verdwenen en het afspreken nogal een sleur was geworden en nog wel meer. maar dat betekent niet dat we het na 1,5 jaar niet meer met elkaar kunnen vinden daarom zijn we nu gewoon vrienden. heb natuurlijk gejankt toen het uit was en heb het er in het begin heel moeilijk mee gehad. maar doordat we nu vrienden zijn spreken/zien we elkaar wat minder en is het des te leuker als we weer wat afspreken, hij was en is nog steeds mn maatje
het zou zo in elke relatie moeten lopen want als je uit elkaar gaat in een moeilijke situatie dan moet je echt een beste vriend laten vallen...You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op woensdag 17 november 2010 14:04Anderhalf jaar supergelukkig met mijn vriend geweest, en dan opeens, nu nog geen week geleden, stort alles in. Hij hoort een roddel, gelooft het, en weg is hij. Gewoon weg.
- Geplaatst op zondag 10 juli 2011 00:03het is ook uit, na 1,5 jaar .. nu 1 maand of 2. het is beter zo. hij deed geen moeite dusja
- Geplaatst op zondag 10 juli 2011 00:17Het is bewezen dat liefdesverdriet maar één trap onder rouw staat. Dus iedereen moet zich hier wel heel erg kut voelen, sterkte!
- Geplaatst op zondag 10 juli 2011 00:20Gisteravond/nacht is het bij mij uit gegaan

- Geplaatst op zondag 10 juli 2011 00:23Veel succes allemaal..Knowledge is power
- Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 10:51mijn vriendje heeft het gisteren uitgemaakt... ik voel me zo kut.. : (
we hadden officieel nog maar twee weken, maar we gedroegen ons al bijna een half jaar als mensen die verkering hebben zegmaar... alleen was 'het' nog niet uitgesproken.
hij maakte het uit via een mailtje waarin hij schreef dat wat ik van hem had gezien niet was hoe hij was... dat hij eigenlijk een agressieve jongen is die rookt en drinkt... dat wist ik helemaal niet! eerlijk gezecht vind ik het heel dom voor een veertienjarige... Maar dan alsnog, ik vind dat geen reden om het uit te maken, we hadden er op zijn minst over kunnen praten... Ik voel me nu zo kut... D; ik had hem nog een smsje gestuurd dat dat me niks kon schelen, maar hij had zijn besluit kennelijk al genomen... Ik dacht echt dat er iets moois was tussen ons en nu is het opeens allemaal ingestort. Ik kan er nu zelf niet veel meer aan doen, maar ik wil alle meiden de tip geven om er over te praten als je iets dwarszit, en het niet zomaar uit te maken.
xxx - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 14:27Het uitmaken in een mailtje vind ik ook wel een nare actie van hem ^. Sterkte!Je bent mooi.
- Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 14:44tnx
Blubjee wijzigde dit bericht op 20-01-2012 14:45 met 45% - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 14:47quote:missingconcert schreef op 17 November 2010 @ 14:04:
Anderhalf jaar supergelukkig met mijn vriend geweest, en dan opeens, nu nog geen week geleden, stort alles in. Hij hoort een roddel, gelooft het, en weg is hij. Gewoon weg.
ah, wat vreselijk! heel veel sterkte<3
xxx een meisje dat ook liefdesverdriet heeft