Dit onderwerp heeft 212 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2012 14:47.
Het grote 'Het is uit!' topic
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:13Als je relatie net is uitgegaan, je bent gedumpt of hebt gedumpt of wat dan ook, post het hier!
Het is sinds maandag uit met mijn vriend. We vonden elkaar gewoon niet meer zo leuk als eerst, het contact werd heel anders en hij begon zich ook anders te gedragen enzo. Het was gewoon niet meer zoals vroeger. We hebben het in totaal bijna 2 maanden met elkaar gehad...
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:29Oh, dat is wel kut voor je. Gelukkig is 2 maanden nog niet zo heel lang... Dat maakt het toch wel gemakkelijker om overheen te komen. Het voelt waarschijnlijk wel heel lang voor je en je bent er wss wel verdrietig van, dus voel je ajb niet beledigd.
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:31
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:34Ikga het morgen uitmakn:$, en we hebben vandaag 1maand en 3wekenThe only girl who loves him is his mother - mulan
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:41Ik sta op het punt om uit elkaar te gaan met mn vriend.. We hebben 2 maanden, maar hij heeft gewoonweg geen tijd voor mij...
- Geplaatst op donderdag 24 april 2008 19:44aah=(The only girl who loves him is his mother - mulan
- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 11:42het is 7 maand uit met mijn vriendje.
- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 11:52Ik was bijna 2 jaar samen met mijn vriendje en toen hebben we het de 6e uit gemaakt. En ik voel me nu heeerrrlijk, en hij zich heel kut.

- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 16:39love hurts. </3n__n
- Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 19:38Ums ik ga het volgende week uitmaken
dan hebben we 2,5 maand ofzeauh yeh - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 22:18Heerlijk om daar vrij van te zijn xD
*moest er even uit (A)* - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 22:51Ik ben nu bijna een jaar verder, dat ik vrijgezel ben
Maar nu wil ik weer wel eens iets vast krijgen.
Maar love hurts, dus dat gedeelte wil ik eigenlijk nietxD - Geplaatst op zaterdag 26 april 2008 15:00
ferry?!quote:KoekiemonsterXD schreef op 24 april 2008 @ 19:34:
Ikga het morgen uitmakn:$, en we hebben vandaag 1maand en 3wekenIf roses are meant to be red, and voilets to be blue, why isn\\\'t my heart meant for you? - Geplaatst op zondag 27 april 2008 15:31
Dat is echt lang! Waarom is het uit?quote:__thismyshit schreef op 24 april 2008 @ 19:31:
Ik had anderhalf jaar een relatie en het is net 1 week uit.
- Geplaatst op zondag 27 april 2008 15:31
Nee hoor;)quote:xxEls schreef op 24 april 2008 @ 19:29:
Oh, dat is wel kut voor je. Gelukkig is 2 maanden nog niet zo heel lang... Dat maakt het toch wel gemakkelijker om overheen te komen. Het voelt waarschijnlijk wel heel lang voor je en je bent er wss wel verdrietig van, dus voel je ajb niet beledigd. - Geplaatst op zondag 27 april 2008 15:49Ik ben alweer bijna een jaar vrijgezel. Heerlijk

maarikhebnuweleenheelliefsoortvanvriendjeachtigiets - Geplaatst op maandag 28 april 2008 15:19soortvan uit we hadden bijna / iets
maar hij kan een relatie niet aan ofz
ik ben egt kapot - Geplaatst op maandag 28 april 2008 15:30quote:Romiiee?! schreef op 28 april 2008 @ 15:19:
soortvan uit we hadden bijna / iets
maar hij kan een relatie niet aan ofz
ik ben egt kapot
hmm ja dat herken ik ..
vreemd altijd,
hij heeft me eerst helemaal verliefd lopen maken, eergister waren we bij elkaar zegt die ineens ; ja je moet niet verwachten dat ik je binnekort vraag he want ik wil geen vriendin.
het kwam nogal hard aan..
maar nu hebben we daar dus ruzie over en nou hoeft die me niet meer te zien uhu.. - Geplaatst op maandag 28 april 2008 15:50quote:SUMMERLOVING schreef op 28 april 2008 @ 15:30:
[...]
hmm ja dat herken ik ..
vreemd altijd,
hij heeft me eerst helemaal verliefd lopen maken, eergister waren we bij elkaar zegt die ineens ; ja je moet niet verwachten dat ik je binnekort vraag he want ik wil geen vriendin.
het kwam nogal hard aan..
maar nu hebben we daar dus ruzie over en nou hoeft die me niet meer te zien uhu..
ja zo is het bij mij ook gebeurd
elke avond beldie die me en smsjes sturen
en maar verliefd doen
en nu opeens,
ja het spijt me ik kan een relatie gewoon niet aan.
en ik vond hem egt so leuk.
komt egt onwijs hard aan - Geplaatst op maandag 28 april 2008 16:31Ik had 2 weken geleden een situatie met mijn vriend waarbij ik tenslotte zei: 'Het is uit'. Hij zat me al een tijdje constant op de zenuwen te werken met zijn irritante discussies en daardoor voelde ik me constant aangevallen. Op dat moment was het voor mij dus genoeg, ik kon er even helemaal niet meer tegen. Hij schrok zich echt helemaal te pletter en toen zijn moeder binnen kwam ging hij op haar schouder uithuilen. Toen ben ik maar weg gegaan en later op msn even goed met elkaar gepraat en hem duidelijk gezegd wat de reden ervan was. Weer wat afgesproken en hij gedroeg zich ontzettend lief, ging niet elke keer weer in discussie en toen maar een tweede kans gegeven. We hebben het alweer 2 weken leuk samen

- Geplaatst op maandag 28 april 2008 17:05
Hoezo dan?, je weet dat je het uit wilt maken maar je doet het dus gewoon voor de lol dat je 2,5 maanden had >;pquote:__FAKE schreef op 25 april 2008 @ 19:38:
Ums ik ga het volgende week uitmaken
dan hebben we 2,5 maand ofzeauh yeh - Geplaatst op dinsdag 29 april 2008 15:43
- Geplaatst op woensdag 30 april 2008 17:40
Wow! Dus je hebt gewoon 5 maanden in onrust en spanning gezeten ofzo? Tenminste, zo zou ik me voelen. Dat heb ik de laatste paar weken voordat het definitief uitging ook gehad. Hij had helemaal geen omkijken meer naar mij. Was echt zo ***! Ik werd er echt niet gezelliger op... Nu mis ik hem zo erg:(quote:givemeME schreef op 28 april 2008 @ 17:01:
[...]
ik had 8 maanden, en van die 8 maanden had hij zo ongeveer 5 maanden geen tijd voor mij =S - Geplaatst op woensdag 30 april 2008 19:11up
- Geplaatst op woensdag 30 april 2008 19:289 maanden had ik met m, en t is nu 2 maanden uit.
mis hem soms, maar dan denk ik weer aan wat ik allemaal NIET leuk vond en dan gaat t weer prima