Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Liefde & Boys
  4. Eerste vriendje

Dit onderwerp heeft 89 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 15:42.

Eerste vriendje

1. Small
    Afbeelding van xCrystal

Christy
    939 berichten
    Lid sinds July 2010

Nog niet echt een serieus vriendje, wel op de basisschool een vriendje maar dat telt niet echt vind ik.

2. Small
    Afbeelding van jonghyun

Hara
    371 berichten
    Lid sinds January 2012

1e vriendje in groep 1 :P
    eerste serieuze relatei sinds 18-07-11 :D

3. Xtra-small
    Afbeelding van Shamu

Shamu
    79 berichten
    Lid sinds May 2011

Ik was 16, hij was 8 jaar ouder en ik kende hem van het station na het uitgaan toen hij ook op de eerste trein aan het wachten was. Hoe ontzettend fout :P Het heeft wel dik een jaar stand gehouden. Het is alweer echt lang geleden haha.

4. Xtra-large
    Afbeelding van Seawave

Lore
    15,471 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik was 16, hij was denk ik 17. Kende hem via een cursus die ik gevolgd had. We waren toen 3maand samen, hij was een lul!

Expectation is the root of all heartache.

5. Small
    Afbeelding van Remains

Meike
    178 berichten
    Lid sinds July 2010

ik was 13, bijna 14, hij was al 14. heel schattig, had bij hem in de kleuterklas gezeten. en oh oh, wat had ik een gebroken hartje toen het uit ging.

6. Small
    Afbeelding van Cheaf

Cheaf
    130 berichten
    Lid sinds January 2011

ik was 16 en kende hem van school, we bleven vaak na schooltijd nog wat hangen met vrienden en uiteindelijk gingen we met z'n tweëen een ijsje eten. En van het één kwam het ander en zijn we bijna 2,5 jaar samen.. :)

7. Medium
    Afbeelding van eeeelise

Elise
    2,793 berichten
    Lid sinds February 2011

13 mei 2011, en nu is ie nog steeds mijn vriendje. Hij was ook m'n eerste zoen enzo hehe. Ik ben trouwens nog 13, over een maand 14.

eeeelise wijzigde dit bericht op 07-02-2012 07:08 met 19%
    TUMBLR

8. Small
    Afbeelding van loseyourfears

Renske
    335 berichten
    Lid sinds January 2012

toen ik 15 was. hij is nu al bijna 9 maanden van mij :)

9. Xtra-small
    Afbeelding van karlita22

Wendy
    86 berichten
    Lid sinds August 2009

Op mijn 15de na een paar feestjes waar hij ook was voegde hij me toe op msn. Zo begonnen we te praten ik vond hem superleuk en 2 weken later hadden we wat. Helaas was het een superslechte jongen en heb ik er spijt van dat ik hem mn eerste vriendje heb laten zijn.. Maarja spijt komt altijd te laat, haha

10. Medium
    Afbeelding van Inori

Karton
    3,349 berichten
    Lid sinds July 2011

ehmmm...op mijn 12e en hij was 14 ^-

11. Small
    Afbeelding van soislife

S.
    764 berichten
    Lid sinds December 2010

Op de basischool had ik me eerste vriendje, maar dat kan je niet meerekenen en dat stelde niks voor.
    Mijn ECHTE eerste vriendje heb ik sinds een maandje, hij is ook de eerste waarmee ik heb gezoend. Ik ben 15 en hij 16.

Just a girl in love

12. Small
    Afbeelding van BEYOUtiful

Fransje
    386 berichten
    Lid sinds July 2011

Op de basisschool heb ik twee vriendjes gehad, maar dat was alleen maar om 'een vriendje te hebben'.
    Ik was 14 toen ik mijn eerste echte vriendje kreeg. Ik kende hem al vanaf de basisschool, maar toen haatte ik hem. Toen hij op de middelbare school heel erg veranderd bleek te zijn begon ik hem stiekem toch wel leuk te vinden. En inmiddels zijn we al weer ruim een jaar bij elkaar!

ookgeldverdienen.nl

13. Xtra-small
    Afbeelding van Beautyistaste

nicol
    15 berichten
    Lid sinds February 2012

15, had hem al een aantal keer gezien toen ik op stap was maar we wonen wel 35 km van elkaar af hij woont namelijk in de stad in ik niet, dus ik ging daar altijd op stap. We voegden elkaar toe op hyves en toen gingen we smsen msnen je kent hetwel en toen ging ik een keer stiekem alleen in de trein naar hem toe en hij was op een feest bij vrienden en toen was er direct echt een klik en nu hebben we inmiddels al weer een half jaar ;p ( & ik werd in september 16 jaar en toen gingen we nog maar 2 maand en voor mijn verjaardag kreeg ik een weekend naar parijs met zijn tweetjes, dus toen gingen we in oktober naar parijs en toen had hij nog maar net 2 week zijn rijbewijs;p):wub: helemaal verliefd dus !

14. Xtra-small
    Afbeelding van Beautyistaste

nicol
    15 berichten
    Lid sinds February 2012

dubbele post :huh:

Beautyistaste wijzigde dit bericht op 07-02-2012 18:53 met 96%

15. Small
    Afbeelding van Invisibles

D.
    367 berichten
    Lid sinds January 2012

Die kinderjaren tel ik niet mee, dus dan heb ik eigenlijk nog nooit een echt serieus vriendje gehad :') Maar ik heb genoeg scharrels gehad.

16. Small
    Afbeelding van Briesbeest

jasmijn
    302 berichten
    Lid sinds February 2012

355 dagen geleden:) ik was toen net een maandje 17.

17. Large
    Afbeelding van Amethist

blackholesun
    5,704 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik was 18

18. Small
    Afbeelding van Silves

Nossa.
    378 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik was 15.

19. Xtra-small
    Afbeelding van xpriss

priscilla
    3 berichten
    Lid sinds February 2012

Ik was 13, heel naïef en link om een vriendje via internet te hebben, heb toen afgesproken maar wel met m'n ouders erbij.. en gelukkig was het de jongen waarmee ik echt verkering had.. maar internetliefde/ relatie op afstand doe ik niet meer heb te veel nadelen ;)

20. Medium
    Afbeelding van Bambi90

Kylie
    3,495 berichten
    Lid sinds March 2009

5 maanden geleden. Ben 21. Eerste serieuze vriendje :)

21. Xtra-small
    Afbeelding van appelmooze

Moes
    73 berichten
    Lid sinds February 2012

mei 2010, mn huidige vriendje. eerste kus in het sprookjesbos in de efteling, hoe schattig is dat? hehe <3

22. Small
    Afbeelding van EmergencyRoom

anonieeem
    481 berichten
    Lid sinds January 2011

Maart 2008 :) Toen ik 14 was.. Eerste kus was heel lief terwijl we thuis een film keken!

23. Medium
    Afbeelding van invisibleme

Anke
    1,360 berichten
    Lid sinds October 2011

die heb ik nu :D
    sinds 2 januari ;P

O My Lordie

24. Large
    Afbeelding van livethegoodlife

livethegoodlife
    6,202 berichten
    Lid sinds April 2008

Op m'n veertiende, of misschien wat ik nét 15. Maar het stelde in ieder geval niets voor. Een echt serieuze relatie heb ik nog nooit gehad. Ben nu 17.

25. Small
    Afbeelding van Tickclick

Tessa
    307 berichten
    Lid sinds November 2011

M'n eerste serieuze vriend(je) afgelopen zomer. Op kamp, onze eerste kus om een uur of 4 's nachts op een superromantisch plekje, lol, we waren weggesneakt >__<
    Maar da's nu ook alweer over.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?