Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 23-01-2011 11:45.
Nou? Wie is er nog wakker?
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:09Wie is er nog wakker en waarom?

- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:10ja hoi! waarom?! omdat ik EINDELIJk eens aan mijn satgeverslag ben begonnen wat al in Junia f moest zijn. Dus heb nu zoiets van ik werk maar tot 7 uur door.
DIt is alweer studieontwijkend gedrag .......... - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:11Marcia en ik zijn er ook nog
hallo!
waarom weten we zelf ook niet helemaal geloof ik
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:12insomnia

- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:15quote:Raptor schreef:
Marcia en ik zijn er ook nog
hallo!
waarom weten we zelf ook niet helemaal geloof ik
Hallo Rappie en Marcia
Ik ben er dus ook nog, waarom weet ik ook eigenlijk niet, ben aan het muziek luisteren en meebleren met mijn vriend
En drinken uiteraard 
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:15
Gebruiksvergunningen, APV, vloerplan in 10-voud
, beveiliging, personeel, huurzooi, ...http://www.mnml.nl | It\\\'s true.mp3 - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:15
Ze doet haar nick wel eer aan jaquote:tribbezz schreef:
insomnia

- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:16Tribbie!

Nou wij zitten hier te genieten van thuismisbruik
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:16
feestje?quote:Fin schreef:
, beveiliging, personeel, huurzooi, ...
vloerplan in 10-voud
damn - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:17Bovenstaande reply van Raptor was dus Marcia
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:17
Thuismisbruikquote:Raptor schreef:
Tribbie!
Moeten vriend en ik ook weer eens doen... 
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:20quote:Marieke schreef:
Thuismisbruikquote: RaptorTribbie!
Moeten vriend en ik ook weer eens doen... 
spacen met U-turn op de achtergrond.
we zijn tranceteefjes geworden hier
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:21quote:tribbezz schreef:
feestje?quote: Fin
vloerplan in 10-voud
damn
Ja en ik pas een paar dagen van tevoren, afhankelijk van de kaartverkoop de plattegrond aan qua grootte.., dus dat zijn 10 ingebonden boekwerkjes met 4 plattegronden en 6 paginas verklaringen en antwoorden op vragen van politie, brandweer, beveiliging, locatie en gemeente, allen dus in 2-voud..
Na 1 maand reeds 2 ordners papier...
http://www.mnml.nl | It\\\'s true.mp3 - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:22
Het is dat de thuismisbruikmiddelen al maanden op zijn hier...quote:
Nou ja is misschien maar goed ook 
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:22ik ga weer doorwerken want anders komt er niks van terecht

richie live @ crowbar op de achtergrond! net luke slater......:music: - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:22mensen wij gaan verder met andere soorten van thuismisbruik.
wij wensen u allen een fijne voortzetting
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:23quote:Raptor schreef:
mensen wij gaan verder met andere soorten van thuismisbruik.

- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:27
wehehehe dat ken ik van Legalize! dit jaar........quote:Fin schreef:quote: tribbezz
feestje?quote: Fin
vloerplan in 10-voud
damn
Ja en ik pas een paar dagen van tevoren, afhankelijk van de kaartverkoop de plattegrond aan qua grootte.., dus dat zijn 10 ingebonden boekwerkjes met 4 plattegronden en 6 paginas verklaringen en antwoorden op vragen van politie, brandweer, beveiliging, locatie en gemeente, allen dus in 2-voud..
Na 1 maand reeds 2 ordners papier...
heb hier 2 hele hoge stapels parpier waar ik nu de relevante dingen uit probeer te vissen voor mijn verslag....
en nu ga ik ECHT verder
su6 verder
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:27quote:Marieke schreef:quote: Raptormensen wij gaan verder met andere soorten van thuismisbruik.

correct!
nu weg
doeiii!
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:30
terug van weggeweest, Island Vibes was
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op zondag 05 december 2004 04:43quote:mascha schreef:
terug van weggeweest, Island Vibes was

- Geplaatst op zondag 05 december 2004 08:51Ik ben wakker omdat ik bij hoge uitzondering gewoon moet werken op zondagochtend... Heb nu al een hele reis achter de rug van Tilburg naar Breda.
Wat mij betreft: nooit meer
Kwam wel allemaal leuke mensen tegen op het station vanmorgen die net terug kwamen van het stappen. Leuk om de wereld voor één keer eens van de andere kant te zien: al die brakke gezichtjes, koukleumend wachtend op de eerste trein, en hopende om zo snel mogelijk een bedje op te zoeken... :-D - Geplaatst op zondag 05 december 2004 10:10ik ben nog wakker maar zit nog klaarwakker achter de computer
misschien zo maar eens op bed gaan liggen... - Geplaatst op zondag 05 december 2004 10:40
zooow... nachtmensjequote:Lari schreef:
ik ben nog wakker maar zit nog klaarwakker achter de computer
misschien zo maar eens op bed gaan liggen...
- Geplaatst op zondag 05 december 2004 12:36Nog steeds wakker.
Wat een avonturen weer allemaal
Geweldig...!
Niets hoeft, paarden wel -_-