Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 17-04-2010 23:43.
Het wordt een hete zomer!
- Geplaatst op 2010-04-02 11:20:00
Dit artikel is geplaatst door de Partyscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Je las het hier al op 2 april, het wordt heet! En daar was niets van gelogen. Volgens een klein Brits weerkundig bedrijfje zou het zelfs de warmste zomer ooit worden, met temperaturen die boven de 38 graden Celsius uitkomen.
Het bedrijfje bleek al eerder het weer beter te kunnen voorspellen dan de grote jongens, want ze wisten namelijk ook al deze winter goed te voorspellen, in tegenstelling tot de grotere weerkundige bedrijven, die dachten dat het een milde, korte winter zou worden.
Als we de voorspellingen voor de komende zomer van het bedrijfje, met slechts vijf werknemers, mogen geloven gaat de zomer van 2010 alle records breken. Zelfs het record voor warmste zomer ooit, in 1976, zal hierbij sneuvelen. Over 2 maanden weten we het, maar tot nu toe klopt de voorspelling aardig :-)
Dus trek die bikini maar aan! Op welke stranden en beachparties ben jij te vinden?
- Geplaatst op vrijdag 02 april 2010 19:53OMG OMG OMG
http://ladybirdsandbutterflies.blogspot.com/ - Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 02:39hoop het niet festivals en werken bij deze temperatuur met veel mensen en geen airco is n ramp!!!!
- Geplaatst op zondag 11 april 2010 13:50hahaa die foto xD
maar boven 38°C gaat wel een beetje te ver in Nederland.to pee or not to pee, that\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s the question. - Geplaatst op zaterdag 17 april 2010 23:43Lijkt me wel leuk om de nieuwe warmste zomer mee te maken, maar volgens mij zit ik dan elke dag binnen met airco..It's hard to fight when the fight ain't fair.