Dit onderwerp heeft 374 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 15 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2011 11:25.
Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 01:26Hmmm nou ik moet wel zeggen dat er nu toch echt wel geluisterd wordt naar de leden hier. Misschien een beetje laat ja, maar beter laat dan nooit.
Ik wil het zo best nog eens een kans geven, ga nu niet helemaal anti PS lopen doen ofzo. Misschien moet de boel gewoon weer een beetje aantrekken, - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 13:39Waarom is de actieve topiclijst op pozerscene gelijk aan die van partyscene?
Zelfs dit "Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?" topic staat daar nu in de lijst 
Alles wat hier gepost wordt is daar te lezen, net alsof je direct op poserscene zit te posten ... nee, dat zullen sommige mensen van hier leuk vinden
En een poser, is dat niet iemand die iets probeert te zijn wat hij eigenlijk niet is?
Bijvoorbeeld gasten die zich als een skateboarder kleden, maar nooit op een deck hebben gestaan. Zo ken ik het woord iig ... en de betekenis is dus duidelijk niet positief 
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 13:41quote:ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:39:
Waarom is de actieve topiclijst op pozerscene gelijk aan die van partyscene?
Zelfs dit "Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?" topic staat daar nu in de lijst 
Alles wat hier gepost wordt is daar te lezen, net alsof je direct op poserscene zit te posten ... nee, dat zullen sommige mensen van hier leuk vinden
En een poser, is dat niet iemand die iets probeert te zijn wat hij eigenlijk niet is?
Bijvoorbeeld gasten die zich als een skateboarder kleden, maar nooit op een deck hebben gestaan. Zo ken ik het woord iig ... en de betekenis is dus duidelijk niet positief 
ok, maar wat kan er beter?
Zoals diverse malen eerder verteld hebben alle scenes dit forum behalve girlscene.. - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 13:48Ow, ik lees dit nu voor het eerst.
Maar goed, wat kan er beter ... nou, ervoor zorgen dat wat mensen hier posten niet op bijvoorbeeld poserscene te lezen is
Door gewoon iedere "scene" zijn eigen forum te geven. Ik vind de huidige opzet maar ruk!
Ik wil helemaal niet op poserscene posten
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 13:49Welke "scenes" zijn er eigenlijk?
Ja ... ook dit is me ontgaan. - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 15:15
misschien moet je eerst even rustig rondkijken en daarna een beetje geordend kritiek geven... t komt nu een beetje chaotisch over...quote:ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:49:
Welke "scenes" zijn er eigenlijk?
Ja ... ook dit is me ontgaan. - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 15:46quote:ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:39:
zag er laatst zo 1tje, van top tot teen in Vans outfit, op z'n deck, beetje te stuntelen en vet langzaam voorbij boeken, moest hem echt ff in zijn gezicht uitlachen...
blije sjappies idd die posers - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 15:50
dus als je t nog wilt leren, moet je je trainigspak aan?quote:the_mack schreef op 30 augustus 2007 @ 15:46:
[...]
zag er laatst zo 1tje, van top tot teen in Vans outfit, op z'n deck, beetje te stuntelen en vet langzaam voorbij boeken, moest hem echt ff in zijn gezicht uitlachen...
blije sjappies idd die posers - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 17:01
Daar heeft Bram geen tijd voor, die is bezig met een tripje door Azië van een paar jaarquote:konec schreef op 30 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
misschien moet je eerst even rustig rondkijken en daarna een beetje geordend kritiek geven... t komt nu een beetje chaotisch over...
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 18:21Het stuk met de postings schuift weer naar rechts.
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 18:35
In dat geval geef ik Bram groot gelijkquote:partyondude schreef op 30 augustus 2007 @ 17:01:
[...]
Daar heeft Bram geen tijd voor, die is bezig met een tripje door Azië van een paar jaar
- Geplaatst op woensdag 05 september 2007 00:56Ik stoor me in de agenda nogal aan het feit dat de uitgelichte feesten de zelfde kleur hebben als de dagen-scheidings-balkjes.
Ook mogen die scheidingsbalkjes wat meer in het oog springen en wat duidelijker zijn.For the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op vrijdag 25 januari 2008 12:10Misschien wel leuk om een mogelijkheid te maken voor leden dat ze zichzelf op een foto in de gallery kunnen claimen, of comment toe kunnen voegen. Dat laatste is bij pozerscene al mogelijk, dus waarom niet bij partyscene?
Ik denk dat het het community gevoel versterkt, en een extra voordeel aan de registratie koppelt.
Bijzaak is dan dat ik als fotograaf ook nog eens zie wie mijn werkjes eigenlijk bekijken en waarderen (of niet).
Henk_ wijzigde dit bericht op 25-01-2008 12:12 met 34% - Geplaatst op vrijdag 14 maart 2008 10:59quote:Henk_ schreef op 25 januari 2008 @ 12:10:
Misschien wel leuk om een mogelijkheid te maken voor leden dat ze zichzelf op een foto in de gallery kunnen claimen, of comment toe kunnen voegen. Dat laatste is bij pozerscene al mogelijk, dus waarom niet bij partyscene?
Ik denk dat het het community gevoel versterkt, en een extra voordeel aan de registratie koppelt.
Bijzaak is dan dat ik als fotograaf ook nog eens zie wie mijn werkjes eigenlijk bekijken en waarderen (of niet).
*Henk neemt een aanloop en geeft nog eens een schopje.
Joehoe?
- Geplaatst op woensdag 23 april 2008 17:33ik vind het best wel verpest, je kan zelfs neit meer op de oude fiestainfo :S
ik ben echt weg hier hoor
tenzij iemand de url van de orginele weet want .eu doet neit meer en .nl en .com :S
soort van beter nu :S - Geplaatst op donderdag 24 april 2008 18:41

wat een dooie boel is het hier voortaan! - Geplaatst op vrijdag 25 april 2008 23:07IK WIL DE OUDE FIESTAINFO TERUG!!
DEZE VEROTTE FIESTASCENEE ,, JULLIE HBBN NIEY EENS NAAR ONSE MENING GEVRAAGT!!??
BRENG DIE FIESTAINFO GWN TERUG!!
WIL JE ZIEN DAT IEDEREEN WEG GAAT & NAAR HYVES GAAT!!!!
OPPERDS ,, JULLIE WILLEN SITE VERANDEREN MAAR JULLIE MAKEN HET GAARDER!
KONDEN JULLIENET ZOOW GOED NIIX DOEN!!
- Geplaatst op donderdag 01 mei 2008 15:31ik kan nergens mijn foro terug vinden die werd getrokken op sensation white van ik en mijn vriend

- Geplaatst op dinsdag 24 juni 2008 13:35Waarom zijn de foto's van Ski hut niet te zien????????
- Geplaatst op zondag 06 juli 2008 18:06HEEE! waar blyve die foto van vorig week SAPPIG in offcorso dan! foto's van latin village stonde er vorig week al gelyk op! beetje langzaam hoor. doei!
- Geplaatst op woensdag 09 juli 2008 01:04iemand nog ideee waar de foto's staan van 28juni in de asta.
was een moore feestje. dirty house vs eclecticfiek - Geplaatst op dinsdag 02 december 2008 14:50Bij winnen en dan tickets. Kan je tickets winnen voor 80's en 90's in de winkel van sinkel voor 6 december.
Echter als je er nu op klikt, krijg je 80's en 90's in off corso te zien... - Geplaatst op donderdag 04 december 2008 16:32Ik zou graag willen dat als ik op active topics klik ik alleen topics zie van mijn (party)scene. Dan heb ik echt mn eigen plek enzo.http://www.mnml.nl | It\\\'s true.mp3
- Geplaatst op zaterdag 30 mei 2009 09:35Nou em dit is dus mijn eerste bericht..
Er staat nergens dat je je wachtwoord kan veranderen..
Dan mag wel veranderd worden..
Okee rare zin.. maargoed ik snap er ook nog niks van dus ik zal me wachtwoord wel elke keer in me mail opzoeken..
- Geplaatst op zaterdag 19 maart 2011 11:25misschien is het een idee om girlscene te delen met de rest eh,m bedoel die forum daar is veel levendiger maarja daar magje niet posten