Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Helpdesk
  4. Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

Dit onderwerp heeft 374 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 15 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2011 11:25.

Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

1. Xtra-large
    Afbeelding van niemeer

Sjaak
    21,579 berichten
    Lid sinds November 2007

Hmmm nou ik moet wel zeggen dat er nu toch echt wel geluisterd wordt naar de leden hier. Misschien een beetje laat ja, maar beter laat dan nooit.

Ik wil het zo best nog eens een kans geven, ga nu niet helemaal anti PS lopen doen ofzo. Misschien moet de boel gewoon weer een beetje aantrekken,

2. Large
    Afbeelding van ehv_brambo

7,118 berichten
    Lid sinds November 2007

Waarom is de actieve topiclijst op pozerscene gelijk aan die van partyscene? :blink: Zelfs dit "Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?" topic staat daar nu in de lijst :wacko:

Alles wat hier gepost wordt is daar te lezen, net alsof je direct op poserscene zit te posten ... nee, dat zullen sommige mensen van hier leuk vinden :D

En een poser, is dat niet iemand die iets probeert te zijn wat hij eigenlijk niet is? :blink: Bijvoorbeeld gasten die zich als een skateboarder kleden, maar nooit op een deck hebben gestaan. Zo ken ik het woord iig ... en de betekenis is dus duidelijk niet positief :D

3. Large
    Afbeelding van YSDennis

Dennis
    5,642 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:39:
    Waarom is de actieve topiclijst op pozerscene gelijk aan die van partyscene? :blink: Zelfs dit "Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?" topic staat daar nu in de lijst :wacko:

Alles wat hier gepost wordt is daar te lezen, net alsof je direct op poserscene zit te posten ... nee, dat zullen sommige mensen van hier leuk vinden :D

En een poser, is dat niet iemand die iets probeert te zijn wat hij eigenlijk niet is? :blink: Bijvoorbeeld gasten die zich als een skateboarder kleden, maar nooit op een deck hebben gestaan. Zo ken ik het woord iig ... en de betekenis is dus duidelijk niet positief :D

ok, maar wat kan er beter?

Zoals diverse malen eerder verteld hebben alle scenes dit forum behalve girlscene..

4. Large

7,118 berichten
    Lid sinds November 2007

Ow, ik lees dit nu voor het eerst.

Maar goed, wat kan er beter ... nou, ervoor zorgen dat wat mensen hier posten niet op bijvoorbeeld poserscene te lezen is :blink: Door gewoon iedere "scene" zijn eigen forum te geven. Ik vind de huidige opzet maar ruk!

Ik wil helemaal niet op poserscene posten :lol:

5. Large

7,118 berichten
    Lid sinds November 2007

Welke "scenes" zijn er eigenlijk? :blink: Ja ... ook dit is me ontgaan.

6. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:49:
    Welke "scenes" zijn er eigenlijk? :blink: Ja ... ook dit is me ontgaan.
    misschien moet je eerst even rustig rondkijken en daarna een beetje geordend kritiek geven... t komt nu een beetje chaotisch over...

7. Small
    Afbeelding van the_mack

815 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ehv_brambo schreef op 30 augustus 2007 @ 13:39:

zag er laatst zo 1tje, van top tot teen in Vans outfit, op z'n deck, beetje te stuntelen en vet langzaam voorbij boeken, moest hem echt ff in zijn gezicht uitlachen...

blije sjappies idd die posers

8. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    the_mack schreef op 30 augustus 2007 @ 15:46:
    [...]

zag er laatst zo 1tje, van top tot teen in Vans outfit, op z'n deck, beetje te stuntelen en vet langzaam voorbij boeken, moest hem echt ff in zijn gezicht uitlachen...

blije sjappies idd die posers
    dus als je t nog wilt leren, moet je je trainigspak aan?

9. Large
    Afbeelding van abcdefghijkl001

abcd
    6,697 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    konec schreef op 30 augustus 2007 @ 15:15:
    [...]

misschien moet je eerst even rustig rondkijken en daarna een beetje geordend kritiek geven... t komt nu een beetje chaotisch over...
    Daar heeft Bram geen tijd voor, die is bezig met een tripje door Azië van een paar jaar -_-

10. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

Het stuk met de postings schuift weer naar rechts.

11. Medium
    Afbeelding van MindChaoz

3,063 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    partyondude schreef op 30 augustus 2007 @ 17:01:
    [...]

Daar heeft Bram geen tijd voor, die is bezig met een tripje door Azië van een paar jaar -_-
    In dat geval geef ik Bram groot gelijk

12. Small
    Afbeelding van Lady_Yce

Elvira
    183 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik stoor me in de agenda nogal aan het feit dat de uitgelichte feesten de zelfde kleur hebben als de dagen-scheidings-balkjes.

Ook mogen die scheidingsbalkjes wat meer in het oog springen en wat duidelijker zijn.

For the DJ is my God, I will honor him and love him....

13. Xtra-small
    Afbeelding van Henk_

Henk
    16 berichten
    Lid sinds November 2007

Misschien wel leuk om een mogelijkheid te maken voor leden dat ze zichzelf op een foto in de gallery kunnen claimen, of comment toe kunnen voegen. Dat laatste is bij pozerscene al mogelijk, dus waarom niet bij partyscene? :) Ik denk dat het het community gevoel versterkt, en een extra voordeel aan de registratie koppelt.

Bijzaak is dan dat ik als fotograaf ook nog eens zie wie mijn werkjes eigenlijk bekijken en waarderen (of niet). :6

Henk_ wijzigde dit bericht op 25-01-2008 12:12 met 34%

14. Xtra-small
    Afbeelding van Henk_

Henk
    16 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Henk_ schreef op 25 januari 2008 @ 12:10:
    Misschien wel leuk om een mogelijkheid te maken voor leden dat ze zichzelf op een foto in de gallery kunnen claimen, of comment toe kunnen voegen. Dat laatste is bij pozerscene al mogelijk, dus waarom niet bij partyscene? :) Ik denk dat het het community gevoel versterkt, en een extra voordeel aan de registratie koppelt.

Bijzaak is dan dat ik als fotograaf ook nog eens zie wie mijn werkjes eigenlijk bekijken en waarderen (of niet). :6

*Henk neemt een aanloop en geeft nog eens een schopje.

Joehoe? :D

15. Xtra-small
    Afbeelding van Bliingy

sacha
    1 berichten
    Lid sinds April 2008

ik vind het best wel verpest, je kan zelfs neit meer op de oude fiestainfo :S

ik ben echt weg hier hoor

tenzij iemand de url van de orginele weet want .eu doet neit meer en .nl en .com :S

soort van beter nu :S

16. Medium
    Afbeelding van MindChaoz

3,063 berichten
    Lid sinds November 2007

:o
    wat een dooie boel is het hier voortaan!

17. Xtra-small
    Afbeelding van &.Shanaa!

Shanaa!
    1 berichten
    Lid sinds March 2008

IK WIL DE OUDE FIESTAINFO TERUG!! >:(
    DEZE VEROTTE FIESTASCENEE ,, JULLIE HBBN NIEY EENS NAAR ONSE MENING GEVRAAGT!!??
    BRENG DIE FIESTAINFO GWN TERUG!!
    WIL JE ZIEN DAT IEDEREEN WEG GAAT & NAAR HYVES GAAT!!!!
    OPPERDS ,, JULLIE WILLEN SITE VERANDEREN MAAR JULLIE MAKEN HET GAARDER!
    KONDEN JULLIENET ZOOW GOED NIIX DOEN!! >:(

18. Xtra-small
    Afbeelding van shana_glorie

shana
    1 berichten
    Lid sinds April 2008

ik kan nergens mijn foro terug vinden die werd getrokken op sensation white van ik en mijn vriend :nee1:

19. Xtra-small
    Afbeelding van droppie20

naomi
    1 berichten
    Lid sinds June 2008

Waarom zijn de foto's van Ski hut niet te zien????????

20. Xtra-small
    Afbeelding van MMilana

BIBI
    1 berichten
    Lid sinds November 2007

HEEE! waar blyve die foto van vorig week SAPPIG in offcorso dan! foto's van latin village stonde er vorig week al gelyk op! beetje langzaam hoor. doei!

21. Xtra-small
    Afbeelding van disje

Adesh
    1 berichten
    Lid sinds June 2008

iemand nog ideee waar de foto's staan van 28juni in de asta.
    was een moore feestje. dirty house vs eclectic

fiek

22. Xtra-small
    Afbeelding van Lelanh

Veerle
    1 berichten
    Lid sinds October 2008

Bij winnen en dan tickets. Kan je tickets winnen voor 80's en 90's in de winkel van sinkel voor 6 december.
    Echter als je er nu op klikt, krijg je 80's en 90's in off corso te zien...

23. Large
    Afbeelding van Fin

Pierre
    6,564 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zou graag willen dat als ik op active topics klik ik alleen topics zie van mijn (party)scene. Dan heb ik echt mn eigen plek enzo.

http://www.mnml.nl | It\\\'s true.mp3

24. Xtra-small
    Afbeelding van Miiselfx

SceneBitchz.. Ofzo
    2 berichten
    Lid sinds May 2009

Nou em dit is dus mijn eerste bericht..
    Er staat nergens dat je je wachtwoord kan veranderen..
    Dan mag wel veranderd worden..
    Okee rare zin.. maargoed ik snap er ook nog niks van dus ik zal me wachtwoord wel elke keer in me mail opzoeken.. <_<

25. Xtra-small
    Afbeelding van populair

mario
    11 berichten
    Lid sinds March 2011

misschien is het een idee om girlscene te delen met de rest eh,m bedoel die forum daar is veel levendiger maarja daar magje niet posten

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?