Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Helpdesk
  4. Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

Dit onderwerp heeft 374 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2011 11:25.

Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

1. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

nog een uitleg waarom iedereen naar EF is:
    quote:
    Bij phono werd er een beetje ge http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/rtfm.gif

bj partyscene werd er alleen maar ge http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/rtfm.gif en onnodig ge http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/banned.gif wat leed tot een http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/wtf.gif gevoel bij de http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/xtcmusicbestso7.gif van het eerste uur die uberhaupt er voor hebben gezorgd dat S2D Phono kon worden en zo door het PS consortium kon worden ingelijfd.

2. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

KIjk,

wij proberen hier iets neer te zetten met z'n allen en waar gehakt worden vallen spaanders... Als er iets niet werkt dan wordt er door sommigen hier verwacht dat het binnen 0,1 nanoseconde gemaakt wordt en zo niet dan is het kut en klote. Beetje onredelijk, lijkt me...

3. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

Oh ja de layout van de postings schuift over mijn login gedeelte enzo heen. Daar overheen komt dan liefst weer een flash banner. Ook moet ik altijd een irritante flashbanner wegklikken die over een column of nieuwsitem heen zit.

Als dat opgelost is mogen jullie nog wat kopjes thee met elkaar gaan drinken.

4. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DFKT schreef op 15 augustus 2007 @ 13:49:
    Ik zit niet te wachten op van die girlscene xx-huppelkutjes, en de site is nog steeds traag. Daarbij moet ik dus straks als ik thuiskom weer inloggen, wat ik meestal dan ook achterwege laat.

Maar goed, aan dat eerste zal wel niets te doen zijn, vooral niet als ze daadwerkelijk op partyscene zijn aangemeld he? :rolleyes:

Oh ja, het ban beleid... als hier niet geroepen kan worden wat op Phono / S2D wel kon, is er duidelijk achteruitgang geboekt.

Het forum is/ligt op snelheid.

Ik zal eens infomreren naar de gemiddelde pageload...

5. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 14:10:
    KIjk,

wij proberen hier iets neer te zetten met z'n allen en waar gehakt worden vallen spaanders... Als er iets niet werkt dan wordt er door sommigen hier verwacht dat het binnen 0,1 nanoseconde gemaakt wordt en zo niet dan is het kut en klote. Beetje onredelijk, lijkt me...
    Helaas zijn het wel jullie klanten en hoort de klant koning te zijn, ook als ze in jullie ogen onredelijk zijn.. En als de klagers helemaal geen feedback krijgen, groeien de frustaties alleen nog maar verder.

6. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

PS 4 LIFE

7. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

Moet nu weg voor afspraak buiten de deur, ik ga hier nog allemaal op reageren :)

8. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 14:23:
    Moet nu weg voor afspraak buiten de deur, ik ga hier nog allemaal op reageren :)
    ik neem het wel even van je over in de tussentijd

9. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grote_Smurf schreef op 15 augustus 2007 @ 14:18:
    [...]

Helaas zijn het wel jullie klanten en hoort de klant koning te zijn, ook als ze in jullie ogen onredelijk zijn.. En als de klagers helemaal geen feedback krijgen, groeien de frustaties alleen nog maar verder.

Ja en nee... ben het eens vwb de communicatie. Die was niet goed en daar moeten intern conclusies aan verbonden aan gaan worden.

Wel is het zo dat na alle bakken shit die over ons gelost werden het onbegrijpelijk is dat er wel gepost bleef worden door mensen die deze site nog net niet vervloekten... Dat is een beetje mijn punt, zegmaar :wink2:

10. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 14:27:

Wel is het zo dat na alle bakken shit die over ons gelost werden het onbegrijpelijk is dat er wel gepost bleef worden door mensen die deze site nog net niet vervloekten... Dat is een beetje mijn punt, zegmaar :wink2:
    ik heb je altijd gesteund hoor dan e :ja:

11. Large
    Afbeelding van DeCo

8,972 berichten
    Lid sinds November 2007

Phono had uitgemolken moeten worden.. daar had je uiteindelijk meer baat bij gehad. Het had best een goede naam in de dancescene en het had nog veel beter kunnen worden. Ik betwijfel of deze beter is geworden sinds het Partyscene is geworden. Naar mijn idee had ook Partyscene een paar jaar geleden 'n betere naam dan wat ze nu hebben. Mijn inziens is het voor beide partijen meer een verlies-verlies situatie geworden dan een win-win situatie..

12. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

waarom is er nu meteen weer gezeik/gezeur over en weer :?:

zal wel sinds de invoering van het ego op phono zijn gekomen :cry:

2de poging hierbij ook mislukt, dus ik ben weer even weg hiero :zwaai:

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

13. Small
    Afbeelding van the_mack

815 berichten
    Lid sinds November 2007

ik zou het EF forum opkopen en met PS migreren, Dan...

14. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    XXMASCHAXX schreef op 15 augustus 2007 @ 14:42:
    waarom is er nu meteen weer gezeik/gezeur over en weer :?:

zal wel sinds de invoering van het ego op phono zijn gekomen :cry:

2de poging hierbij ook mislukt, dus ik ben weer even weg hiero :zwaai:

dus je wilt hier geen topic openen over wat het leukste en laatste sms-je is dat je hebt ontvangen?

:(

15. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

tokio hotel topic hadden we gelukkig al

16. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    the_mack schreef op 15 augustus 2007 @ 14:44:
    ik zou het EF forum opkopen en met PS migreren, Dan...

-_-

:lol:

17. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 14:12:
    [...]

Het forum is/ligt op snelheid.

Ik zal eens infomreren naar de gemiddelde pageload...
    kun je ook informeren naar de snelste en langzaamste pageload (van zeg, de laatste maand)?

18. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

geef nou maar toe dat je jumping time bent mala :ja:

19. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 14:04:
    [...]

Tjeerd, jij daagt constant mensen uit en je zuigt. Keer op keer op keer en als je je zin niet krijgt dan gedraag je je als ene klein kind wat geen snoepje krijgt. DAT is jouw probleem en heeft je in het verleden al eens een ban opgeleverd die je vervolgens op slinkse wijze aan probeerde te vechten met noonargumenten, remember?

Maar goed, daar gaat dit topic niet over, graag ONtopic verder n.a.v. de eerste posts.

-_-

maar dat geldt net zo goed voor jou. jullie zijn eigenlijk erg hetzelfde en dat is waarschijnlijk ook de reden dat jullie zo regelmatig botsen

:lips:

20. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joehoeee schreef op 15 augustus 2007 @ 14:55:
    geef nou maar toe dat je jumping time bent mala :ja:
    ik lees soms wel even daar, maar ik ben er niet geregistreerd -_-

21. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joehoeee schreef op 15 augustus 2007 @ 14:52:
    tokio hotel topic hadden we gelukkig al

als jij denkt dat je met je cynisme en afkatten van mensen een hele held bent, vooral doorgaan jongen! Echt fantastisch, ik hoop in mijn leven dat niveau ook eens te kunnen halen en zie hier het lukt al bijna!

PS Dan E, als je feedback vraagt is het handig dat je bedankt voor wat iemand te zeggen heeft zoals Tjeerd. ALs je iemands mening niet belangrijk vind moet je er ook niet om vragen. ALs je het onzin vind, wat uiteraard kan, hoef je niet te gaat schoppen.

Jammer :(

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

22. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    XXMASCHAXX schreef op 15 augustus 2007 @ 14:57:
    [...]

als jij denkt dat je met je cynisme en afkatten van mensen een hele held bent, vooral doorgaan jongen! Echt fantastisch, ik hoop in mijn leven dat niveau ook eens te kunnen halen en zie hier het lukt al bijna!

PS Dan E, als je feedback vraagt is het handig dat je bedankt voor wat iemand te zeggen heeft zoals Tjeerd. ALs je iemands mening niet belangrijk vind moet je er ook niet om vragen. ALs je het onzin vind, wat uiteraard kan, hoef je niet te gaat schoppen.

Jammer :(

tjeerdo zou het ook op een grote mensen manier kunnen brengen

-_-

23. Xtra-large
    Afbeelding van RANDOMAESTRO

20,408 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 13:51:
    [...]

Je zou om te beginnen eens kunnen stoppen met altijd en eeuwig maar duidelijk proberen te maken hoe zwaar het allemaal wel niet is om dit te doen. :sleep:

Als je het niet leuk vindt kan je er ook gewoon mee kappen natuurlijk. Je hoort mij toch ook niet klagen als ik tot 3.47 uur 's nachts nog bezig met een flyer die vlak voor de deadline van de drukker nog gereed moet zijn?

Dat kan er dus beter. De houding naar de bezoekers toe, per slot van rekening bestaat je site bij de gratie van die bezoekers... -_-

Tjirt???/ :wacko:

Wat is dit weer voor schaamteloze zelfbevleking?
    Je ziet zeker nog sterretjes na al die dollingen van vannacht en die goals die lnks en rechts om je oren vlogen laughing7.

Email van tjirt;
    ''Volgende keer neem ik mijn bril mee... zag nu geen moer''
    Wat een slap excuus zeg :gays:

24. Xtra-large

20,408 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:58:
    [...]

Laatste waarschuwing; wegwezen nu met je geflame/uit dit topic! :angry:

:lol:

Zeg het die snoodaard laughing7.

25. Xtra-large

20,408 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    _Stef schreef op 15 augustus 2007 @ 15:08:
    [...]

Hebben ze echt zo'n topic? :lol:

Tis echt te erg.

Kansloze toppics over ''decolette's'', ''cameltoes'', ''groepsmieting fotos van vroeger'', ''je onder invloed verhalen topik'', ''lekker lachen''

Al met al is het een veredeld partyflo inteeltforum. Wijffen hebben daar het hoogste woord. Een lang leven zal het dus wel niet beschoren zijn :nee1:

Qua tips 2 Dan ¤
    Ik vind het prima zo. :ja:

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?