Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Yourscene
  3. Helpdesk
  4. Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

Dit onderwerp heeft 374 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2011 11:25.

Partyscene: Wat gaat er goed? Wat kan er beter?

1. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

Goed,

We zijn nu een klein kwartaal online. Na een rommelige start (zacht uitgedrukt) waren er heel veel plooien die gladgestreken moesten worden. Uiteraard veroorzaakten die plooien irritaties en geklaag maar die irirtaties en klaagzangen waren er ook bij de overgang van s2d + DIF naar :phono:

Nu zijn we er nog lang niet en zal er achter de schermen nog hard gewert moeten worden om de zaken te krijgen zoals we het willen hebben. Dat kost tijd en, helaas, wordt er nog wel eens aan voorbij gegaan hoeveel tijd en energie de totstandkoming van dit alles heeft gekost. Nu is het commentaar natuurlijk niet onopgemerkt gebleven dus even concreet de vragen:

Wat gaat er goed?
      Wat kan er beter?

1. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

Het is een idee om de fora van girlsscene, fashionscene etc te scheiden van de rest?

maar misschien is het juist wel jullie idee om het zo te doen natuurlijk, in zijn totaal zal dat misschien meer bezoekers opleveren, maar zoals we weten heeft het ook een groep doen vertrekken.

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

2. Medium
    Afbeelding van cr78

4,727 berichten
    Lid sinds November 2007

Niet thuis en op het werk ingelogd kunnen zijn zuigt. Verder werkt het technisch gezien allemaal wel.

3. Small
    Afbeelding van Chagai

Floor
    431 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik vind het een hele vooruitgang; vind dat er veel meer leuke forumleden bijgekomen zijn; in het begin was het even wennen, maar da's op je nieuwe baan ook altijd.

Too shy shy, hush hush, eye to eye!

4. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zit niet te wachten op van die girlscene xx-huppelkutjes, en de site is nog steeds traag. Daarbij moet ik dus straks als ik thuiskom weer inloggen, wat ik meestal dan ook achterwege laat.

Maar goed, aan dat eerste zal wel niets te doen zijn, vooral niet als ze daadwerkelijk op partyscene zijn aangemeld he? :rolleyes:

Oh ja, het ban beleid... als hier niet geroepen kan worden wat op Phono / S2D wel kon, is er duidelijk achteruitgang geboekt.

DFKT wijzigde dit bericht op 15-08-2007 13:51 met 16%

5. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    XXMASCHAXX schreef op 15 augustus 2007 @ 13:27:
    Het is een idee om de fora van girlsscene, fashionscene etc te scheiden van de rest?

maar misschien is het juist wel jullie idee om het zo te doen natuurlijk, in zijn totaal zal dat misschien meer bezoekers opleveren, maar zoals we weten heeft het ook een groep doen vertrekken.

Dat is technisch gezien helaas niet mogelijk. er moest één forumdatabase voor alle scenes.

Wel is het zo dat er een soort van 'fysieke' scheiding is die het moeilijker moet maken voor Girlsceners om op dit forum te komen (houdt ook verband met de beruchte 'bug.') maar soms is het niet te voorkomen dat dit toch gebeurt aangezien de meisjes net zo spitsvondig zijn als wij allemaal op die leeftijd waren (al had ik toen geen oc tot mijn beschikking :P ) Enige wat wij dan kunnen doen is het topic zo snel mogelijk verplaatsen naar Girlscene...

6. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:20:
    Goed,

We zijn nu een klein kwartaal online. Na een rommelige start (zacht uitgedrukt) waren er heel veel plooien die gladgestreken moesten worden. Uiteraard veroorzaakten die plooien irritaties en geklaag maar die irirtaties en klaagzangen waren er ook bij de overgang van s2d + DIF naar :phono:

Nu zijn we er nog lang niet en zal er achter de schermen nog hard gewert moeten worden om de zaken te krijgen zoals we het willen hebben. Dat kost tijd en, helaas, wordt er nog wel eens aan voorbij gegaan hoeveel tijd en energie de totstandkoming van dit alles heeft gekost. Nu is het commentaar natuurlijk niet onopgemerkt gebleven dus even concreet de vragen:
      Wat gaat er goed?
      Wat kan er beter?

Je zou om te beginnen eens kunnen stoppen met altijd en eeuwig maar duidelijk proberen te maken hoe zwaar het allemaal wel niet is om dit te doen. :sleep:

Als je het niet leuk vindt kan je er ook gewoon mee kappen natuurlijk. Je hoort mij toch ook niet klagen als ik tot 3.47 uur 's nachts nog bezig met een flyer die vlak voor de deadline van de drukker nog gereed moet zijn?

Dat kan er dus beter. De houding naar de bezoekers toe, per slot van rekening bestaat je site bij de gratie van die bezoekers... -_-

7. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    cr78 schreef op 15 augustus 2007 @ 13:43:
    Niet thuis en op het werk ingelogd kunnen zijn zuigt. Verder werkt het technisch gezien allemaal wel.

Hoe bedoel je dit precies?
    Is dit een cookieprobleem want dat zou ik even moeten uitzoeken...

8. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 13:51:
    [...]

Je zou om te beginnen eens kunnen stoppen met altijd en eeuwig maar duidelijk proberen te maken hoe zwaar het allemaal wel niet is om dit te doen. :sleep:

Als je het niet leuk vindt kan je er ook gewoon mee kappen natuurlijk. Je hoort mij toch ook niet klagen als ik tot 3.47 uur 's nachts nog bezig met een flyer die vlak voor de deadline van de drukker nog gereed moet zijn?

Dat kan er dus beter. De houding naar de bezoekers toe, per slot van rekening bestaat je site bij de gratie van die bezoekers... -_-

wat een arrogante kwal ben je toch ook tjeerd, gelijk even in je post laten doorschemeren hoe zwaar je het hebt

leer een keer dat niet elke topic over jou gaat

9. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:52:
    [...]

Hoe bedoel je dit precies?
    Is dit een cookieprobleem want dat zou ik even moeten uitzoeken...
    Heel simpel, als ik op de pc van mijn werk inlog op PS, en ik kom daarna thuis, dan ben ik thuis niet meer ingelogd. Log ik thuis weer in en ga de volgende dag weer naar mijn werk dan ben ik daar weer niet meer ingelogd.

10. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 13:51:
    [...]

Tjonge Tjeerd... Wat klaat jij je weer van je meest volwassen kant zien zeg :nee1:

Dan zouden de mensen die ongenuanceerd lopen te zeuren toch ook lekker hun heil ergens anders moeten zoeken ALS het hier zo slecht is, dan zijn we meteen van dat gezeur af! Proberen we eens te peilen wat d emensen ervan vinden kom jij weer om de hoek zetten met je gedram en gezeur...

(Vergeet niet dat we in het begin bijna 24/7 aan die site hebben gewerkt, programmeurs over -en onderuren hebben gedraaid om het allemaal af te kijken en daar wordt soms nogal eens aan voorbij gegaan gezien het gebash wat we hier in het begin hadden)

Tot zover jouw nutteloze bijdrage :zwaai:

11. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Grote_Smurf schreef op 15 augustus 2007 @ 13:56:
    [...]

Heel simpel, als ik op de pc van mijn werk inlog op PS, en ik kom daarna thuis, dan ben ik thuis niet meer ingelogd. Log ik thuis weer in en ga de volgende dag weer naar mijn werk dan ben ik daar weer niet meer ingelogd.
    Check, ga ik ff uitzoeken!

12. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    jihad schreef op 15 augustus 2007 @ 13:54:
    [...]

wat een arrogante kwal ben je toch ook tjeerd, gelijk even in je post laten doorschemeren hoe zwaar je het hebt

leer een keer dat niet elke topic over jou gaat

Ga jij nou maar piepen omdat de avatar rechts staat... :lol:

:gays:

Je bent nog te stom om te poepen. Vergelijking is wel degelijk op zijn plaats aangezien je allebei iets doet om bezoekers te trekken... -_-

13. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 13:57:
    [...]

Ga jij nou maar piepen omdat de avatar rechts staat... :lol:

:gays:

Je bent nog te stom om te poepen. Vergelijking is wel degelijk op zijn plaats aangezien je allebei iets doet om bezoekers te trekken... -_-
    Laatste waarschuwing; wegwezen nu met je geflame/uit dit topic! :angry:

14. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:56:
    [...]

Tjonge Tjeerd... Wat klaat jij je weer van je meest volwassen kant zien zeg :nee1:

Dan zouden de mensen die ongenuanceerd lopen te zeuren toch ook lekker hun heil ergens anders moeten zoeken ALS het hier zo slecht is, dan zijn we meteen van dat gezeur af! Proberen we eens te peilen wat d emensen ervan vinden kom jij weer om de hoek zetten met je gedram en gezeur...

(Vergeet niet dat we in het begin bijna 24/7 aan die site hebben gewerkt, programmeurs over -en onderuren hebben gedraaid om het allemaal af te kijken en daar wordt soms nogal eens aan voorbij gegaan gezien het gebash wat we hier in het begin hadden)

Tot zover jouw nutteloze bijdrage :zwaai:

Geloof niet dat je mij ergens hebt zien klagen over feit dat Phono er niet meer is... -_-

Je vraagt me wat er mis is, ik geef aan wat er mis is. Mensen voelen zich niet welkom... -_-

Doe daar je voordeel mee in plaats van het af te doen als een nutteloze bijdrage... :ja:

15. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 13:58:
    [...]

Geloof niet dat je mij ergens hebt zien klagen over feit dat Phono er niet meer is... -_-

Je vraagt me wat er mis is, ik geef aan wat er mis is. Mensen voelen zich niet welkom... -_-

Doe daar je voordeel mee in plaats van het af te doen als een nutteloze bijdrage... :ja:
    Dan kun jij in eerste instantie ook NORMAAL reageren, of zie ik dat soms verkeerd?

16. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:58:
    [...]

Laatste waarschuwing; wegwezen nu met je geflame/uit dit topic! :angry:

Dat bedoel ik dus... :)

Maar dat ik een 'arrogante kwal' wordt genoemd mag gewoon de revue passeren... :nee1:

Toch typerend dat het hele probleem in drie replies kan worden weergegeven... :ja:

17. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Dan_E schreef op 15 augustus 2007 @ 13:59:
    [...]

Dan kun jij in eerste instantie ook NORMAAL reageren, of zie ik dat soms verkeerd?

Ik had inderdaad de :sleep: smiley weg kunnen laten. Dat was netter geweest.

Maar wat ik ermee aan wilde kaarten is dat ik denk dat het teveel wordt gebracht als een 'gunst' naar de bezoekers toe. Zo van 'je mag blij zijn dat je hier terecht kunt'...

En dat terwijl al die banners links en rechts maar al te blij zijn als de bezoekers hier terecht willen... -_-

18. Medium
    Afbeelding van jihad

2,438 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 14:00:
    [...]

Maar dat ik een 'arrogante kwal' wordt genoemd mag gewoon de revue passeren... :nee1:

Toch typerend dat het hele probleem in drie replies kan worden weergegeven... :ja:

je bent een manipulator die dit forum liever kwijt dan rijk is

de groeten tjeerd

19. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 14:00:
    [...]

Tjeerd, jij daagt constant mensen uit en je zuigt. Keer op keer op keer en als je je zin niet krijgt dan gedraag je je als ene klein kind wat geen snoepje krijgt. DAT is jouw probleem en heeft je in het verleden al eens een ban opgeleverd die je vervolgens op slinkse wijze aan probeerde te vechten met noonargumenten, remember?

Maar goed, daar gaat dit topic niet over, graag ONtopic verder n.a.v. de eerste posts.

20. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    jihad schreef op 15 augustus 2007 @ 14:02:
    [...]

de groeten tjeerd
    Jij ook kappen nu!

21. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Tjeerd

27,153 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    jihad schreef op 15 augustus 2007 @ 14:02:
    [...]

de groeten tjeerd

:lol:

Neem eerst een normale naam gast voordat je denkt uit naam van dit gehele forum te kunnen spreken... bduh.gif

22. Large
    Afbeelding van Dan_E

Dan
    12,165 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tjeerd schreef op 15 augustus 2007 @ 14:02:
    [...]

Ik had inderdaad de :sleep: smiley weg kunnen laten. Dat was netter geweest.

Maar wat ik ermee aan wilde kaarten is dat ik denk dat het teveel wordt gebracht als een 'gunst' naar de bezoekers toe. Zo van 'je mag blij zijn dat je hier terecht kunt'...

En dat terwijl al die banners links en rechts maar al te blij zijn als de bezoekers hier terecht willen... -_-

Kijk, dit is iets waar ik meer mee kan... Dank!

Blijft onverlet het feit dat de mensen niet gedwongen worden om hier aanwezig te zijn...

23. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    ~~~~~~~~~~[b]Je vraagt me wat er mis is, ik geef aan wat er mis is. Mensen voelen zich niet welkom... -_-

Ik vind dat zeker in de beginperiode de communicatie naar de gebruikers erg mager was. Ik snap wat dat betreft heel goed dat Dan E nu roept dat er veel werk in gestoken is, want dat is juist het gevoel wat veel mensen hebben gekregen, dat ze wel van alles riepen over wat er mis was, maar dat er niks mee gedaan werd.

Ik heb er zelf geen last van, maar ik begrijp dat PS bij een hoop mensen nogal traag werkt, persoonlijk lijkt me dat eigenlijk de belangrijkste issue op het moment om te fixen. (Ik blokkeer zelf alle reclame-banners en toetanden, misschien dat dat nog scheelt).

De Girlscene topics zijn natuurlijk al besproken, evenals de oplossing om een beter scheiding PS en GS te maken in de pulldown-menu's rechstboven en -onder.

Betere integratie van frontpage-artikelen staat denk ik ook wel op jullie lijst, en dan vooral beter zichtbaar maken dat een bepaald topic van de frontpage afkomt.

Persoonlijk vind ik de donkere achtergrond bij het forum ook niet mooi, maar dat is mede een kwestie van smaak..

24. Small
    Afbeelding van Joehoeee

990 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Na de 2e overstap binnen een jaar of 2 waren er veel oud s2d'ers en Phono'ers die het er mee gehad hadden. Daarnaast verliep de migratie Phono===>PS niet echt zonder slag of stoot, wederom een reden voor een hoop members om weg te blijven, naast de leden die niet eens meer in konden loggen.

Zonder EF was er niets meer overgebeleven van de gezellig Phono sfeer en dat vinden wij zonde. Ook vinden wij gezelligheid belangrijker dan geld van sponsors, die hebben we namelijk niet. We willen gewoon een leuk en gezellig forum met een fatsoenlijke foto gallery, niet meer, niet minder.

Vandaar dat EF opgericht is -_-

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?