Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2010 19:16.
Hoe zet ik een feest in jullie agenda?
- Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 17:13Kan iemand mij vertellen hoe ik een feest in de agenda van deze site krijg?
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 17:16zou contact opnemen met monique?Champions are willing to do the things they hate, in order to get the things they love.
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 17:19Is er überhaupt een agenda op deze site? x)Open your eyes and see your eyes are open
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 17:45quote:imhighonsugar schreef op 30 January 2010 @ 17:19:
Is er überhaupt een agenda op deze site? x)http://www.romanthe.blogspot.com/ - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 18:20Je zit op de verkeerde, 'scene'. Moet je even bij fiesta/party/pozer scene vragen.
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 18:51Ze zit wel op de goeie site, maar het girlscene forum heeft zich "vermengd" met het partyscene/fashionscene forum volgens mij (zie ook andere cathegorieen onder de topics bij Actieve Onderwerpen staan -deze heeft het GS forum normaal gesproken niet): fashion&beauty, LOL, enz). Komt door een technische fout ofzoAbsence sharpens love, presence strengthens it.
- Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:02
ooh als dat het is komt alles dus weer goed, want dit vind ik redelijk irritant.quote:Lovesick_ schreef op 30 January 2010 @ 18:51:
Ze zit wel op de goeie site, maar het girlscene forum heeft zich "vermengd" met het partyscene/fashionscene forum volgens mij (zie ook andere cathegorieen onder de topics bij Actieve Onderwerpen staan -deze heeft het GS forum normaal gesproken niet): fashion&beauty, LOL, enz). Komt door een technische fout ofzohttp://www.romanthe.blogspot.com/ - Geplaatst op zaterdag 30 januari 2010 19:16
Ja dat dacht ik ook :Oquote:Lovesick_ schreef op 30 January 2010 @ 18:51:
Ze zit wel op de goeie site, maar het girlscene forum heeft zich "vermengd" met het partyscene/fashionscene forum volgens mij (zie ook andere cathegorieen onder de topics bij Actieve Onderwerpen staan -deze heeft het GS forum normaal gesproken niet): fashion&beauty, LOL, enz). Komt door een technische fout ofzo