Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 05-05-2011 16:28.
Belgen deelnemen aan de prijsvragen
- Geplaatst op zaterdag 10 juli 2010 14:44Wij Belgen zouden graag deelnemen aan jullie prijsvragen. mag ik dat?Thijs lecomte
- Geplaatst op maandag 09 augustus 2010 15:26zie dit als een up, want ik weet het niet (A)
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 19:34Ik neem reeds 4 jaar elke week deel aan de prijsvragen en heb nog NOOIT iets gewonnen, zelfs niet als er maar 27 deelnemers zijn. Daarom geloof ik dat Belgen wel mogen/kunnen meedoen, maar NIET KUNNEN WINNEN. Ik heb hier vroeger ook eens een vraag op dit forum gezet hierover, maar nooit een antwoord ontvangen. Nochtans staat er nergens niks vermeld dat Belgen niet mogen deelnemen. Ook kan ik de regels voor deelname nergens vinden.
- Geplaatst op donderdag 05 mei 2011 16:24Na het zenden van 2 mails moet ik besluiten dat de wedstrijden op deze site EEN GROTE BEDRIEGERIJ ZIJN !!! Op een mail wordt niet gereageerd en je krijgt geen enkel antwoord op je vragen. Ik stel daarom voor dat alle Belgen hun lidmaatschap op dit forum onmiddellijk opzeggen. Het is toch maar bedriegerij.
- Geplaatst op donderdag 05 mei 2011 16:28Dank je wel voor de info, luclouisvl. Ik weet nu ook wat er me te doen staat.