Dit onderwerp heeft 412 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 17 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 09:59.
Waar ben je uit eten geweest en wat vond je ervan?
- Geplaatst op donderdag 26 juli 2007 15:17Heb net een weekendje Den Haag geboekt

Volgende week vrijdag eerst lekker vroeg inchecken in het hotel en dan 's avonds hier eten: http://www.topkapi-scheveningen.nl/
Ziet er allemaal erg leuk uit
's Zaterdags naar Tarzan. Nog iemand een leuke tip qua restaurant om van tevoren te eten? - Geplaatst op donderdag 26 juli 2007 16:14
Oh... Sorry, Marequote:manteltje schreef op 26 juli 2007 @ 14:47:
[...]
*schrijft in agenda*
Volgens mij mag Mare geen sushi omdat ze zwanger is

- Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 10:34quote:Trut_je schreef op 26 juli 2007 @ 15:17:
Heb net een weekendje Den Haag geboekt
Volgende week vrijdag eerst lekker vroeg inchecken in het hotel en dan 's avonds hier eten: http://www.topkapi-scheveningen.nl/
Ziet er allemaal erg leuk uit
's Zaterdags naar Tarzan. Nog iemand een leuke tip qua restaurant om van tevoren te eten?
restaurant Le Cirque natuurlijk in het Circus theater
even naar boven scrollen op deze pagina voor mijn verslag
edit: 1 pagina terug, op 9 juni
manteltje wijzigde dit bericht op 27-07-2007 10:36 met 56% - Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 10:37quote:
mare mag wel sushi eten, mits het vers is (behalve tonijn) en mare heeft al sushi gemaakt voor zichzelf
Het eten bij Lust was lekker gister. Jammer dat ik een stukje steed vond in mijn salade waardoor mijn tand bijna is beschadigd.
Maar verder heerijk...goede tip Zip - Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 10:42Ow en trutje ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen bij Topkapi! Ik ben nogal vaak te vinden in Scheveningen dus..

- Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 10:42quote:Mare schreef op 27 juli 2007 @ 10:37:
[...]
mare mag wel sushi eten, mits het vers is (behalve tonijn) en mare heeft al sushi gemaakt voor zichzelf
Het eten bij Lust was lekker gister. Jammer dat ik een stukje steed vond in mijn salade waardoor mijn tand bijna is beschadigd.
Maar verder heerijk...goede tip Zip
Waarom geen tonijn?
steen in de salade
- Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 12:01
In tonijn zit veel kwik en dat is niet goed voor de babyquote: - Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 12:57
Ik zal na dat weekend uitgebreid verslag doenquote:manteltje schreef op 27 juli 2007 @ 10:42:
Ow en trutje ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen bij Topkapi! Ik ben nogal vaak te vinden in Scheveningen dus..

- Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 15:50
Bij Zen wordt het terplekke voor je gemaakt, super vers!quote:Mare schreef op 27 juli 2007 @ 10:37:
[...]
Maar verder heerijk...goede tip Zip - Geplaatst op vrijdag 27 juli 2007 16:13
'quote:Nics schreef op 27 juli 2007 @ 15:50:
[...]
Bij Zen wordt het terplekke voor je gemaakt, super vers!
thanks for the tip

- Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 11:29Restaurant 'VANDAAG'
Waar ligt het: uh, langs de snelweg A2 geloof ik. Tussen Maarssen en Utrecht.
Hoe is het interieur/sfeer: echt super. modern en sfeervol (:
Wat heb je gegeten en was het lekker simpel, goddelijk, wat heb je onthouden goed of slecht, en hoe was de prijs? Goddelijk! Het was een soort wokachtig iets. Je had een aantal eilanden en dan kon je zelf kiezen wat je wilde. Je had bijv. een eiland met Italiaans eten, een eiland met kindervoedsel (minifrikandellen en zo). En je had een Toetjes-eiland. Het was heerlijk, vooral die chocofontein en het ossehaas. De prijs? Weet ik veel. Vraag maar
s' Avonds beleef je het spectaculaire All-in Dining vanaf 24.95 per persoon, met onze koks van verschillende nationaliteiten achter 7 kookeilanden die gerechten uit zijn eigen land presenteren. Geniet zonder grenzen van ons WERELD BUFFET, voor een vast bedrag inclusief drinken en echte patisserie van het huis. - oh dat dus!
Keuken dagelijks open van 17:00 - 22:00 uur.
Ma/Di/Woe/Do: 2-uur 24,95 euro 3-uur: 29,95 euro
Vrij/Za/Zo: 2-uur 26,95 euro 3-uur: 31,95 euro
Kidz:
0 t/m 3 jaar : Gratis 4 t/m 11 jaar: 10,00 euro
Lunch:
Ma/Di/Woe/Do/Vrij: Lunch a la carte van 11.00-16.00 uurSuecake wijzigde dit bericht op 25-10-2010 11:30 met 13%gratis geld verdienen? klik. ja, het is betrouwbaar (: note me voor vragen - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 15:23Ik ben vorige week uit eten geweest in Amsterdam in het Restaurante Madrid met een kortingsbon van Groupon. Er is echt een leuke sfeer. Je hebt het gevoel (Spaans personeel etc.) echt ergens in Spanje te zijn. Het eten was ook heel goed. Absoluut een aanrader!
- Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 09:59Kent iemand de beleving in Utrecht? Ik wil er wel langs, maar ik ben bang dat het tegenvalt!