Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Lifestyle
  3. Gezondheid & zo
  4. Waar ben je uit eten geweest en wat vond je ervan?

Dit onderwerp heeft 412 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 09:59.

Waar ben je uit eten geweest en wat vond je ervan?

1. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,981 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mare schreef:
    quote: zippo
    quote: manteltje
    Mare, Lieve klinkt errug aangenaam :o
    Daar wilde ik altijd nog eens gaan eten, zit ook in een heel mooi pandje aan een Amsterdamse gracht :wub:
    wanneer gaan we :rolleyes:

morgen :surprise:

anders maart????
    :lol: ik ben voor :ja:

2. Large
    Afbeelding van manteltje

marjolein
    7,886 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mare schreef:
    Mare, Lieve klinkt errug aangenaam :o
    Daar wilde ik altijd nog eens gaan eten, zit ook in een heel mooi pandje aan een Amsterdamse gracht :wub:
    wanneer gaan we :rolleyes:

morgen :surprise:

anders maart????
    ja ik ook! :surprise:

3. Medium
    Afbeelding van Mare

3,866 berichten
    Lid sinds November 2007

oke, prik maar een datum

trouwens ik krijg 25% korting bij lieve! incl. drank

4. Large
    Afbeelding van manteltje

marjolein
    7,886 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mare schreef:
    oke, prik maar een datum

kewl! :surprise:

Halverwege maart zo rond mijn verjaardag? :blush:

5. Medium
    Afbeelding van Streagle

3,012 berichten
    Lid sinds November 2007

ga redelijk vaak met mijn werk uit eten. dan mag ik het meestal zelf regelen en aangezien prijs bij ons geen issue is wordt het dus altijd iets goeds. (in den haag)

mijn favorieten: emporo romani, italiaans. zit in het centrum, vlakbij de denneweg. het eten is echt uitgebreid italiaans, evenals de bediening. erg luid, niets is te gek, heel erg krap allemaal. in het weekend wordt er wel een liedje gezongen, limoncello voor het hele restaurant etc.

het eten is ook super: rivierkreeftpasta, forel gebakken in een korst van zeezout, die dan aan tafel met het nodige theater wordt opengebikt.

wel duur uiteraard.

6. Large
    Afbeelding van blaaaaaa

pietje
    10,910 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ga in maart, bij Fred en Douwe in Deventer eten met mijn klas...

www.fredendouwe.nl

Het heeft een Loungeinterieur/ huiskamer sfeer, en ik ben heel benieuwd naar het eten!
    zo aan de menu kaart te zien, best compleet en toch best exclusief..

Ik laat nog wel weten wat ik ervan vond :)

verder zit er er in het centrum van Zwolle een heel leuk mexicaans restaurantje genaamd La Cucaracha...
    de sfeer: natuurlijk mexicaans, leuke muziek, en leuk personeel...
    het eten: echt ontzettend lekker, veel keus uit verschillende mexicaanse lekkernijen en helemaal niet duur.
    www.cucaracha.nl
    niet dat er veel mensen van hier, hier in de buurt wonen maar toch :P

7. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,452 berichten
    Lid sinds November 2007

Binnenkort ook maar eens naar Lieve :wub:

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

8. Large
    Afbeelding van manteltje

marjolein
    7,886 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb met mijn verjaardag vorig jaar bij de kas gegeten :wub:

Een geweldige ervaring, midden in een gigantische regenbui en en onweer in een glazen huis zitten.
    Mijn vriendin heeft daar anderhalf jaar gewerkt en we zijn dus verschrikkelijk verwend :blush:

Mijn leukste verjaardag ooit! ^_^ :heart:

9. Medium
    Afbeelding van Suntoucher

2,739 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Streagle schreef:
    ga redelijk vaak met mijn werk uit eten. dan mag ik het meestal zelf regelen en aangezien prijs bij ons geen issue is wordt het dus altijd iets goeds. (in den haag)

mijn favorieten: emporo romani, italiaans. zit in het centrum, vlakbij de denneweg. het eten is echt uitgebreid italiaans, evenals de bediening. erg luid, niets is te gek, heel erg krap allemaal. in het weekend wordt er wel een liedje gezongen, limoncello voor het hele restaurant etc.

het eten is ook super: rivierkreeftpasta, forel gebakken in een korst van zeezout, die dan aan tafel met het nodige theater wordt opengebikt.

wel duur uiteraard.
    Owww, doe es wat meer tips geven als je wil :rolleyes:

10. Large
    Afbeelding van Schorpioen

9,098 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mel... schreef:

www.fredendouwe.nl
    Op een zaterdag? En zo ja, weet je de hoeveelste? :rolleyes:

11. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

Ga ook haast nooit uit eten, behalve in Italië

Heb een vader die TE goed kan koken dus als we zin hebben in iets lekkers en exclusiefs (wel Italiaanse keuken), dan gaan we daarheen... :wub:

Pa kookt beter dan menig chefkok... :rocker:

12. Xtra-large
    Afbeelding van zippo

17,981 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    manteltje schreef:
    quote: Mare
    oke, prik maar een datum

deal :surprise:

13. Large
    Afbeelding van blaaaaaa

pietje
    10,910 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Schorpioen schreef:
    quote: Mel...

www.fredendouwe.nl

:P nee niet op een zaterdag.... ik ga woensdag 7 maart :wink2:
    wel jammer anders hadden we lekkere muziekjes kunnen luisteren

14. Large
    Afbeelding van Schorpioen

9,098 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mel... schreef:
    quote: Schorpioen
    quote: Mel...

www.fredendouwe.nl

:P nee niet op een zaterdag.... ik ga woensdag 7 maart :wink2:
    wel jammer anders hadden we lekkere muziekjes kunnen luisteren

:)

Overigens ontopic.... Ik ga zaterdag in Utrecht eten (heb nog geen flauw idee waar, zal wel zien)
    en volgende week zaterdag ga ik met een groep van 15 man eten bij de Abrikoos (tapas) in Utrecht. Ben hier wel eerder geweest, maar dat was van de zomer... Jullie horen het nog! :)

15. Medium
    Afbeelding van Mare

3,866 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    zippo schreef:
    quote: Mare
    oke, prik maar een datum

deal :surprise:
    :cheering: afgesproken....

16. Medium
    Afbeelding van Nics

1,131 berichten
    Lid sinds November 2007

Vorige week in Leiden uit eten geweest, bij Kwebbelen, een eetcafe met eetcafe interieur. Vorig jaar hadden we daar heerlijk gegeten (onbeperkt gamba's eten voor 15E, maar dat hadden ze nu niet meer :( ). Ik vond het erg achteruit gegaan. Hele slechte carpaccio gekregen, gewoon steenkoud, weinig en smaakloos. Hoofdgerechten waren stuk voor stuk te groot. De medium biefstuk was flink doorbakken. De rose was te zoet. Kipsate bestond uit hele kipfilets op een stokje. Salade die als side-dish wordt geserveerd met geitenkaas, wat 3/4 van het gezelschap niet lekker vindt. En bij de vraag om een karafje kraanwater werd ons verteld dat ze dat niet deden en dat we dus een fles water moesten kopen :angry: . De service vond ik ook niet vriendelijk en weinig oplettend, geen aanrader dus.

De week ervoor ben ik bij Fondue&Fondue aan de Overtoom in Amsterdaam wezen eten. Mijn verjaardag daar gevierd met 14 vriendjes en vriendinnetjes. Was echt supergezellig. Voor 17,50 pp kan je vis, vlees of kaas fonduen. Prima huiswijnen 15 e per fles. Lekkere salade, groentes, aardappeltjes, sausjes en brood erbij. Ze doen niet moeilijk als je meer sausjes of brood vraagt (dat komt ook niet op de rekening). En de toetjes... MMMMMMMMMMMMMMMMMMM Super lekkere baileys chocoladetaart (huisgemaakt).
    Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, heel huiselijk maar toch ook 'trendy' en stijlvol ingericht.

17. Large
    Afbeelding van NaomiMaryati

11,168 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat een goed topic! :wub: ik ben gek op uiteten gaan en ga dan ook iedere week wel ergens heen:

Little Thai Prince
    thais, Zeedijk
    Pad Thai met tofu
    25 euro voor 2 personen

SUSHI
    japans,Taksteeg
    Sashimi zalm, maki zalm/advocado
    Tempura groenten, en beef
    25 euro per persoon

De Waaghals
    Vegetarisch, Frans Hals
    Wisselend menu, alles biologisch
    15 euro per persoon

De Ondeugd
    Ferdinand Bol
    Fusion, ik at daar altijd de Foie gras (maar mag niet meer :unsure: )
    30 per persoon

Take Thai

Thais, Utrechtsestraat
    Authentiek thais :kwijl:
    40 p persoon

Kantjil en de Tijger
    Spui, Indonesisch
    Lekkere bami goreng
    15 euro pp

Pata Negra
    Tapas, Utrechtsestraat
    yummie yummie sepia plancha
    20 pp

Pasa Doble
    Tapas, Westerstraat
    zelfde eigenaar als Pata Negra
    20 pp

18. Medium
    Afbeelding van Mare

3,866 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb de laatste keer zo vies gegeten bij de Ondeugd dat ik bang ben dat ik daar niet meer kom. Was een van mijn favo restaurantjes...maar dat was en zal niet meer zijn.

Ik wil binnenkort naar Blender in Amsterdam...iemand ervaring mee?

Nog een tip: Stout http://www.restaurantstout.nl/

Heel lekker eten!

http://img412.imageshack.us/img412/61/stout20promoties20005an4.jpg

19. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Snowwhite schreef:

De week ervoor ben ik bij Fondue&Fondue aan de Overtoom in Amsterdaam wezen eten. Mijn verjaardag daar gevierd met 14 vriendjes en vriendinnetjes. Was echt supergezellig. Voor 17,50 pp kan je vis, vlees of kaas fonduen. Prima huiswijnen 15 e per fles. Lekkere salade, groentes, aardappeltjes, sausjes en brood erbij. Ze doen niet moeilijk als je meer sausjes of brood vraagt (dat komt ook niet op de rekening). En de toetjes... MMMMMMMMMMMMMMMMMMM Super lekkere baileys chocoladetaart (huisgemaakt).
    Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, heel huiselijk maar toch ook 'trendy' en stijlvol ingericht.

Heeej, daar heb ik twee weken geleden ook gegeten! :P Die taart was echt HEMELS! Beste taart EVER! Nondeju zeg! Hatseflats! Maar die kaasfondue was ook zeer joehoe. :wub:

Heb eergister bij Greetje gegeten in de Peperstraat. Nederlands voer in een ontzettend leuk ingerichte tent, maar behoorlijk pittig geprijsd. Erg leuk om daar te gaan eten als er vrienden/collega's uit het buitenland overkomen en je de NL'se dingetjes wil laten zien (zoals dat bij ons het geval was).

20. Large
    Afbeelding van metacrawler

8,744 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    En voor mexicaans is Pancho's Cantina in Zaandam een topper
    :surprise: erishierietsleukerishierietslekkererishierietsomnaartoetegaan!!! :bounce:

21. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Carlijnnn

26,586 berichten
    Lid sinds November 2007

:lol:

22. Large
    Afbeelding van Assther

9,479 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Mel... schreef:

verder zit er er in het centrum van Zwolle een heel leuk mexicaans restaurantje genaamd La Cucaracha...
    de sfeer: natuurlijk mexicaans, leuke muziek, en leuk personeel...
    het eten: echt ontzettend lekker, veel keus uit verschillende mexicaanse lekkernijen en helemaal niet duur.
    www.cucaracha.nl
    niet dat er veel mensen van hier, hier in de buurt wonen maar toch :P

Tot 2 jaar geleden kwamen Gas en ik hier anders regelmatig. :D

Maar ze zijn van eigenaar veranderd ofzo en nu vinden we het niet lekker meer. :(

De Thai in Zwolle is ook een topper. BaiYok ofzo.

Verder...leuk topic! Meer, meer, meer! :wub:

Ook een topper voor weinig geld is de Goede Mannen in Haarlem. http://www.degoedemannen.nl/2005/01/home.html :wub:

23. Medium
    Afbeelding van Streagle

3,012 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    JBN schreef:
    quote: Streagle

wel duur uiteraard.
    Owww, doe es wat meer tips geven als je wil :rolleyes:

ok komt ie, alles den haag he: laatst bij MAX geweest. mooie tent, maar ik vond het eten niet zo. soort modern aziatisch.

verder italiaans bij giuliano's. zeer uitgebreid gegeten, erg lekker. het restaurant is klein (20 pax) en een beetje te duur. zit in de schoolstraat bij de grote kerk.

verder moet ik echt snel naar scallywags op de wagenstraat. altijd als ik daar naar toe wil, zit het vol. 3 gangen voor 27,50 ofzo, kok die in het restaurant staat.

dim sum tent op het spui. erg goed en goedkoop. zit helemaal vol met chinezen, die in het tl licht eendenpoten enzo naar binnen werken.

okee wanneer gaan we? :rolleyes:

24. Small
    Afbeelding van artbass

731 berichten
    Lid sinds November 2007

Rotterdam:
    Level: goed eten/goede cocktails en mooi interieur..
    Mimosa: Klein maar fijn, goede service, kennis van zaken en eerlijk eten.

Er is meer maar nu even geen zin..

25. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Harmr

25,456 berichten
    Lid sinds November 2007

Toevallig gisteren uit eten geweest als afscheid van een collega: www.graafflorislochem.nl

niet bijzonder qua smaak, wel gezellig verder. Ken het alleen als "Het Station" waar vroeger de Technos feesten gehouden werden... Nu is het een net restaurant...

Voorgerecht gehad van sla met kip. Kip was erg goed, sla smaakte nergens naar...
    Hoofdgerecht een mixed grill met o.a. spare ribs.. Smaakte op zich prima, werd alleen met (te) weinig groente geserveerd... Overall niet erg bijzonder allemaal.. Wijn smaakte wel goed.. ^_^

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?