Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 18:14.
Stoppen met diane-pil -> weer puistjes?
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 16:57Hoi iedereen!
Ik was even benieuwd of er mensen zijn die veel jeugdpuistjes hadden die door het slikken van de diane pil waren verdwenen, en vervolgens na een paar jaar zijn gestopt met de diane?
Ik slik namelijk sinds mijn 16e de diane pil (ben nu bijna 20) mede doordat ik veel jeugd puistjes had. Ik had ze over heel mijn gezicht en nu nog steeds wat littekentjes, en af en toe een puistje, maar voornamelijk egaal. Nu wil ik misschien stoppen met de diane en naar een lichtere pil, omdat ik toch hoor hoe geniaal het is wanneer je stopt met de pil (beter in je vel, geen stemminswisselingen meer, de gewichtstoename er weer af, hoger libido).
Maar nu ben ik dus heel bang dat ik weer ontzettend veel puistjes krijg als ik stop (dit heb ik meerdere keren gelezen, zelfs bij vrouwen van eind 20).
Dus mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee?
En ohja: switchen naar een spiraaltje lijkt mij ook erg fijn. Wordt dit tegenwoordig al vaker gedaan bij jongeren? Hebben hier mensen ervaring mee?
Thanks:)You know you\'re in love when you don\'t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams :)
- Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 11:52Upje...You know you\'re in love when you don\'t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams :)
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 21:57Niemand?
You know you\'re in love when you don\'t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams :) - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 11:04Een vriendin van mij kreeg in eerste instantie weer puistjes terug.. toen was ze weer begonnen. Ze heeft het later weer een keer geprobeerd en wachtte een tijdje om te kijken of het bleef terug komen of dat het alleen tijdelijke reactie was.. En ja, daarna geen puistjes meer

- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 18:14Ik zou het aan je dokter vragen.