Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 04-09-2010 18:38.
Pizza
- Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:11Naar aanleiding van het Kerstpakket met twee pizza-bodems, ben ik zodoende even creatief bezig geweest met één pizzabodem. De saus zat er al bij en theoretisch zou je er vanalles op kunnen gooien.. dus even de koelkast en keukenkastjes opengegooid en zodoende heb ik toegevoegd: tonijn, ui, prei, tomaat, paprika en kaas

Val me niet aan op de combinatie, ik ben benieuwd.. maar het zal vast smaken (honger nu!). Het probleem is het formaat... dat ding is 4x hoger geworden dan eigenlijk de bedoeling is. Ik ben nog aan het bedenken hoe ik dat ga opeten. Dat gaat niet zonder knoeien lukken, vrees ik
ik heb nog één bodempje.. tips please
- Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:16Die andere bodem er bovenop en flink pletten!
- Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:17hamburgerpizza
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:29Ik snap de combi prei-tonijn niet zo
Beter ga je voor mozarella, salami, kappertjes, kaas, paprika, ui en beetje basilicum
of
kaas, ham, ui, banaan, ananas, kip, mais en verse tomaatjes, voor de vitamientjes! - Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:30quote:Val me niet aan op de combinatie
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:37Kaas en Ananas
of mozarella, cheddar,jonge kaas en danisch blue metchampignons en artisjosk, paprika, groene olijven en knoflook en verse basilicum
gerookte zalm,pijnboompitjes,rucola, zure room,bieslook - Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:39spinazie en kaas, is echt goed te eten :D:D:D
- Geplaatst op donderdag 20 januari 2005 20:44spinazie en feta is goddelijk zelfs
- Geplaatst op vrijdag 21 januari 2005 00:39Gehakt, salami, pepers, tomaat, kaas en ui

- Geplaatst op vrijdag 21 januari 2005 09:19quote:mascha schreef:
hamburgerpizza
ja.. maar dan met tonijn
Die prei was inderdaad slechte keuze.. de hele avond naar prei gestonken
Vanavond nieuwe poging met kappertjes en salami 
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:12Pizza's zelf maken is lekker
Ik had er gisteren eentje van de Dirk vd Broek voor 59ct die was niet te vreten
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:14
dat zou je wel verwachten met zo'n prijs...quote:Woman schreef:
Pizza's zelf maken is lekker
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:15nee, nee. dit is een pizza. tomatensaus, kaas, mozzerella, gorgonzola, broccoli, spinazie, stukjes tandoori kip, spaanse peper, knoflook, verse tomaat. en smullen maar
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:23
Ja ok, maar het plaatje op de verpakking zag er wel ok uitquote:Mr. Glass schreef:
dat zou je wel verwachten met zo'n prijs...quote: WomanPizza's zelf maken is lekker

- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:31
they always do...quote:Woman schreef:
Ja ok, maar het plaatje op de verpakking zag er wel ok uitquote:
dat zou je wel verwachten met zo'n prijs...quote: WomanPizza's zelf maken is lekker

- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:31Eén keer per ongeluk een pizza met allerlei soorten kazen gekocht. Die was zo SMERIG dat ik tegenwoordig een pizza fobie heb.
Toch veel succes met pizza's bakken
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:34
Over alles door elkaar gesproken.quote:Muizstil schreef:
nee, nee. dit is een pizza. tomatensaus, kaas, mozzerella, gorgonzola, broccoli, spinazie, stukjes tandoori kip, spaanse peper, knoflook, verse tomaat. en smullen maar
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 15:38gewoon pizza met salami

- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 17:00Geitenkaas, rucola en pijnboompitten

- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 17:05mozzerella, tomaat en verse basilicum. is genoeg voor een heerlijke pizza.
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 17:45hahahaha Deco

Daar ik deze week nergens op hoef te letten, zal ik mij zeer spoedig eens op een goddelijke pizza storten. Voor mijn pitamientjes (maar vooral omdat ik het lekker vind) een flinke partij sla op de pizza werpen. Maak me gek! - Geplaatst op maandag 24 januari 2005 17:53zelf maken, dat werd bij mij altijd iets als
tonijn, met kleine noordzee garnaaltjes, tomaten, beetje kaas en een hoop kruiden om het af te maken - Geplaatst op maandag 24 januari 2005 17:56Banaan op je volgende pizza ! Echt lekker! (daarnaast natuurlijk ook de gewone ingredienten)
- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 19:21Pizza zit op dit moment in de over

- Geplaatst op maandag 24 januari 2005 20:14Als ik aan pizza denk, dan wil ik t ook zsm hebben. Altijd bestellen dus...

En veeeeel kaaaas!!