Dit onderwerp heeft 94 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-12-2011 10:58.
Pil doorslikken - voor vrouwen
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:18quote:Trudy M. schreef:
Nu valt mijn vraag weer weg

Iemand hier die Rigevidon slikt?
Die staat ongeveer gelijk aan Microgenon, maar dan een goedkopere soort.
1 van de zwaarderen toch?
Ik slik de allerlichtse, Meliane, alles wat zwaarder is komt er 's nachts anders weer uit
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:19
anaal of vaginaal?quote:Claudia schreef:quote:Nu valt mijn vraag weer weg

Ik slik de allerlichtse, Meliane, alles wat zwaarder is komt er 's nachts anders weer uit
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:19
jouw vrouw heeft helemaal geen spiraaltje nodig, zolang je maar wel je helm draagt!quote:DarkHelmet schreef:
heb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!
maar dat spiraaltje waar Ladysusy het over had lijkt me wel wat (mocht ik ooit nog aan de vrouw gaan...)
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:20quote:DarkHelmet schreef:
heb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!
maar dat spiraaltje waar Ladysusy het over had lijkt me wel wat (mocht ik ooit nog aan de vrouw gaan...)
Je gaat spontaan een spiraaltje nemen?
Of bedoel je dat je bepaalt wat de toekomstige dame in kwestie met haar lichaam doet?
Mannen hebben ZO makkelijk praten, hoeven al die pijn en ellende niet te doorstaan zodat er geen koters komen.
Te oneerlijk!
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:22
hij zegt niet dat ie het bepaalt, hij denkt alleen dat dat het fijnste zou zijn......voor zijn vriendin danquote:Marieke schreef:quote: DarkHelmetheb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!
Of bedoel je dat je bepaalt wat de toekomstige dame in kwestie met haar lichaam doet?
Mannen hebben ZO makkelijk praten, hoeven al die pijn en ellende niet te doorstaan zodat er geen koters komen.
Te oneerlijk!

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:22Oh ja en de pil doorslikken is geen enkel probleem, zo was de pil in eerste instantie ook bedoeld. Totdat de kerk zich ermee ging bemoeien en de pil wel wilde goedkeuren als er een maandlijkse menstruatie zou plaatsvinden. Dacht de paus dat er dan wel een eisprong zou zijn. Toen hij 12 jaar later erachter kwam dat er geen eisprong was en de menstruatie dus geheel nep was is de pil alsnog door de kerk verboden.
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:24
ow ja joh? dat heb ik echt nooit geweten!quote:Marieke schreef:
Oh ja en de pil doorslikken is geen enkel probleem, zo was de pil in eerste instantie ook bedoeld. Totdat de kerk zich ermee ging bemoeien en de pil wel wilde goedkeuren als er een maandlijkse menstruatie zou plaatsvinden. Dacht de paus dat er dan wel een eisprong zou zijn. Toen hij 12 jaar later erachter kwam dat er geen eisprong was en de menstruatie dus geheel nep was is de pil alsnog door de kerk verboden.
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:24
Nou ok danquote:Liesje schreef:
hij zegt niet dat ie het bepaalt, hij denkt alleen dat dat het fijnste zou zijn......voor zijn vriendin danquote: Mariekequote: DarkHelmetheb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!
Te oneerlijk!

alleen is dat nogal moeilijk te bedenken omdat het per persoon heel verschillend is, maar dan is het vast goed bedoeld. 
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:25
ik krijg nu opeens hele rare beeldenquote:Liesje schreef:
jouw vrouw heeft helemaal geen spiraaltje nodig, zolang je maar wel je helm draagt!quote: DarkHelmetheb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:34
hallucinaties???quote:jan willem III schreef:
ik krijg nu opeens hele rare beeldenquote: Liesje
jouw vrouw heeft helemaal geen spiraaltje nodig, zolang je maar wel je helm draagt!quote: DarkHelmetheb het halve topic gelezen voortdat ik doorhad wat er nou bedoeld werd!

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:37
nouja, ik zie Darkhelmet met een helm op en daarna...quote:Liesje schreef:
hallucinaties???quote:
ik krijg nu opeens hele rare beeldenquote: Liesje

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:55
Dijenkletser!quote:jan willem III schreef:
anaal of vaginaal?quote: Claudiaquote:Nu valt mijn vraag weer weg

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 18:58
ik vond hem personlijk wel sterk laughing7.gifquote:Claudia schreef:
Dijenkletser!quote:
anaal of vaginaal?quote: Claudiaquote:Nu valt mijn vraag weer weg

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 19:57quote:Claudia schreef:quote:Nu valt mijn vraag weer weg

Niet dat ik weet, hij schijnt aan microgenon 30 gelijk te zijn
Maar ik slikte eerder Diane, daarna een goedkopere soort daarvan en daar werd ik me een potje naar van
Ontzettende pijnen in mn rug en onderbuik (echt van die steken waarvan je dubbelklapt), zware hoofdpijn..En dat terwijl hij gelijk behoorde te zijn aan de Diane wat betreft "ingredienten" (
). Enfin ik kreeg dus 3 maanden microgenon 30 toen, en toen ineens deze goedkopere soort. Maar ik heb nu echt een veel vettere huid, om over mijn haar maar te zwijgen. Ik weet nu alleen niet of dat komt omdat ik een lichtere pil slik in het algemeen, of dat het van die goedkopere soort komt..aangezien ik die microgenon niet lang genoeg geslikt heb om het verschil echt significant te noemen 
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 20:11Dat zie ik op internet ook staan dat ie gelijk is aan de Microgynon, dus dat zal dan wel kloppen

Kun je dan niet gewoon weer teruggaan op de wat duurdere soort, microgynon. Kan best zijn dat er in die goedkopere soort dingen inzitten waar je die dingen van krijgt.
Moet je nu bijbetalen dan? Zo ja, hoeveel? Mijn moeder slikte vroeger ook altijd microgynon en kreeg dat gewoon zonder bijbetaling mee geloof ik.
Ik moet zelf voor de Meliane wel 10 euro per half jaar bijbetalen, maar het is ook de enige pil waar ik tegen kan. - Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 20:13
doen jullie nog steeds aan sex dan?quote:Ladysusy schreef:
Hoe regel jij dan je anticonceptie?quote: LiesjeIk slik sinds een half jaartje ook geen pil meer, na 15 jaar pil slikken bevalt me dat prima!
ik ben minder gehaast en relaxter gewoon, beter in mijn vel!

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 20:15Nah, is toch een normale vraag

- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 20:19quote:Claudia schreef:
Dat zie ik op internet ook staan dat ie gelijk is aan de Microgynon, dus dat zal dan wel kloppen
Kun je dan niet gewoon weer teruggaan op de wat duurdere soort, microgynon. Kan best zijn dat er in die goedkopere soort dingen inzitten waar je die dingen van krijgt.
Moet je nu bijbetalen dan? Zo ja, hoeveel? Mijn moeder slikte vroeger ook altijd microgynon en kreeg dat gewoon zonder bijbetaling mee geloof ik.
Ik moet zelf voor de Meliane wel 10 euro per half jaar bijbetalen, maar het is ook de enige pil waar ik tegen kan.
ik had jarenlang allerlei 'zwaardere' pillen, zoals microgynon 30 en nog wel 3 andere soorten. overal kreeg ik hoofdpijn van. nu heb ik sinds een jaar ministat, die ie heel licht.
Ik slik ook maanden (4/5) achterelkaar door, en nauwelijks last van doorbloedingen.
en betaal 24 euro bij per half jaar... maar ik geloof dat 5 euro daarvan 'receptkosten' zijn oid. nouja, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo duur voor wat je ervoor terugkrijgt
- Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 20:24
Dat zou ik eigenlijk niet weten.., is alweer tijdje geleden dat ik gehaald heb, maar ik moet m sowieso 100% zelf betalen.quote:Claudia schreef:
Ik moet zelf voor de Meliane wel 10 euro per half jaar bijbetalen, maar het is ook de enige pil waar ik tegen kan. - Geplaatst op vrijdag 18 augustus 2006 22:17Ik moest altijd 100% zelf betalen... Maar laatst ging mijn recept afhalen en hoefde ik niet meer te betalen?
- Geplaatst op zaterdag 19 augustus 2006 10:19
Ja heb ik ook wel eens met medicijnen..snap er ook niks vanquote:Naomi schreef:
Ik moest altijd 100% zelf betalen... Maar laatst ging mijn recept afhalen en hoefde ik niet meer te betalen?
- Geplaatst op zaterdag 19 augustus 2006 11:13quote:Trudy M. schreef:
Ja heb ik ook wel eens met medicijnen..snap er ook niks vanquote: NaomiIk moest altijd 100% zelf betalen... Maar laatst ging mijn recept afhalen en hoefde ik niet meer te betalen?
Mij hoor je niet.....halfjaar recept de pil gratis....
Maar sommige medicijnen krijg ik zo mee en anderen moet ik weer voor dokken....
- Geplaatst op maandag 26 september 2011 18:15Mij lijkt het niet heel goed voor je als je de pil altijd maar door blijft slikken. Ik doe het alleen als ik bijvoorbeeld op vakantie ga of dat soort zaken.
- Geplaatst op woensdag 02 november 2011 09:45Het is niet schadelijk de pil door te slikken! Tenminste dat zeggen onderzoekers! Ik denk dat het niet goed is om jaren lang de pil door te slikken! Je lichaam heeft dan geen ritme om ongesteld te worden. Zo kan je ook nooit checken of alles nog goed in werking is.. IK ben er zeker van overtuigd dat het niet goed is.Patricke
- Geplaatst op vrijdag 09 december 2011 10:58Het lijkt mij ook onverstandig om de pil te lang door te slikken. ze werken niet voor niets met strippen voor 1 maand. 3 weken slikken, 1 stopweek. En daarvoor is hij helemaal niet bedoeld, om continue door te blijven slikken...