Dit onderwerp heeft 94 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 09-12-2011 10:58.
Pil doorslikken - voor vrouwen
- Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:42Even naar aanleiding van het topic "vreterijen"
Is het doorslikken van de pil schadelijk?
En hoe lang kan / mag je hem doorslikken?
En slikken jullie de pil door? Zo ja, hoe lang achter elkaar?
- Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:47Volgens mij is het helemaal niet schadelijke en medisch verantwoord om de pil gewoon door te slikken.
Ik doe t al jaren.. - Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:48Ligt een beetje aan welke pil je hebt volgens mij kan het niet met 3 fasen pil, maar al zou je hem een jaar lang doorslikken, dan kan dat geen kwaad.
Je menstruatie, die je bij het slikken van de pil hebt, is geen echte menstruatie maar een chemische reactie. - Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:48quote:Ladysusy schreef:
Volgens mij is het helemaal niet schadelijk om hem door te slikken en kun je dat gerust maandenlang doen. Ik heb een Mirena spiraal en die zorgt eigenlijk ook voor een continue afgifte van een kleine hoeveelheid hormonen (weliswaar direct in de baarmoeder) zodat ik helemaal niet meer ongesteld ben, al minstens een jaar niet meer ofzo. Ideaal!
Hoe werkt dat dan precies, zo'n spiraal?
Je gaat daarvoor naar de dokter neem ik aan...
Het zit namelijk zo, ik ga 3 maanden backpacken in Thailand en Laos. En het lijkt me wel handig als ik dan eens niet ongesteld ben. - Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:49
Jaren continue? Of stop je soms ook?quote:Naomi schreef:
Volgens mij is het helemaal niet schadelijke en medisch verantwoord om de pil gewoon door te slikken.
Ik doe t al jaren.. - Geplaatst op vrijdag 09 december 2005 13:51kan gewoon... ook aan dokter nagevraagd...