Dit onderwerp heeft 39 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 01-08-2010 21:27.
Het - 'tip een betaalbaar restaurant'- topic!
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:44Pakhuis in Amsterdam.
~The Sith Code~ - Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:50Manzano-Tapas restaurant @ Rozengracht,Amsterdam
voor 25 euro hadden we 5 gerechtjes en drinken, met zn tweeen!
De Waaghals-Vegetarisch restaurant@ Frans Hals straat,Amsterdam
Hoofdgerecht is 9,95, kaart verschilt om t kwartaal.
Pata Negra-Tapas@ Utrechtse straat,Amsterdam
3 gerechtjes, gratis stokbrood met Aoli voor ongeveer 11 euro per persoon.
Little Thai Prince@ Zeedijk, Amsterdam
Pad thai met Tofu en verse groenten-9 euro - Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:58quote:SHEBYTE schreef:quote: drexciyaquote: SHEBYTEsambal Bij , Rotterdam
voor 15 euro kun je zoveel eten als je wil; ook je eigen gerechten laten wokken...tot je erbij neer pleurt.
Waar zit die dan in Rotterdam She?
Hygiëne?
Op de groenendaal;
Ik vind het er echt perfect hoor; zeker als je gewoon even wat wil eten zonder moeilijk gedoe...en voor die prijs
Massa's verse garnalen, vlees; standaard chinese gerechten, veel verse groenten...dus je eigen wokje laten maken is zo gebeurd.
Je kijkt zo in de keuken, dus met hygiene zit het wel snor.
Heeft zelfs goede recensies op Iens.nl
Als je ongecompliceerd, en zeer goedkoop wil eten, maar toch lekker...dan moet je zeker even binnenwandelen.
hehehe,
ik ken dat wel maar vind het er echt uitzien als een hok voor arbeiders ofzo.
Van die grote gele boorden over de hele lengte van het pand met in het rood de schreeuwerige tekst ''SAMBAL BIJ!!''
Maargoed, haal daar 20 meter verderop vaak indonesische shit of blijf daar dan etn. Krijg je tien bakkies met allerlei goddelijk spul
Hoorde trouwens wel van iemand dat die sambal bij best goed te nassen is. Maar het nodigt me niet echt uit zeg maar.
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:59quote:Owen schreef:
Sambalbij is zeker aan te raden, al moet je er echt niet vaker dan 1x per 2 maanden heen gaan. Echt goedkoop eten en zeker niet slecht kan je doen in Cafe de Paris. Onbeperkt spareribs, kipsate incl. friet en salade voor....6,50
hehehe,
verbaast me weer niks dat jij daar komt
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:03
Ja, en reserveren want het is daar altijd teringggggdruk!quote:LovingIt schreef:
Bazar op de Albert Kuyp!
Erg gezellig en errug lekker eten voor niet veel geld. Alleen de bediening is niet op en top... - Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:03quote:Mare schreef:quote:Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga.
jij bent echt de eerste die zegt dat de prijs niet op no.1 staat
Nee dat is het eten en de omgeving waarin je het opeet natuurlijk.
Maar ik ga natuurlijk geen 50 euro uitgeven als ik een restaurant niet ken of er niets of nauwelijks over gehoord heb, terwijl ik voor 15 euro vaak wel zoiets heb van 'mwah we gokken het er op'. - Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:04quote:Mare schreef:quote:Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga.
Daar ben ik het wel een beetje mee eens..
In die zin dat je jezelf soms eens moet verwennen!
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:07
Ja zeker weten! Ook al zeggen ze door de telefoon dat het niet hoeft, omdat het die avond niet druk zal worden. Geloof ze niet, want het zit er iedere avond stampvol!!!!quote:Dan E schreef:
Ja, en reserveren want het is daar altijd teringggggdruk!quote: LovingItBazar op de Albert Kuyp!
Erg gezellig en errug lekker eten voor niet veel geld. Alleen de bediening is niet op en top... - Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:07quote:Dan E schreef:quote: Marequote:Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga.
Dat is zo. Maar doe dat echt hooguit 1 of 2x per jaar...en dan goed:
4 gangen + 4 gangen wijn...bij Restaurant Lieve
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:09quote:LovingIt schreef:
Ja zeker weten! Ook al zeggen ze door de telefoon dat het niet hoeft, omdat het die avond niet druk zal worden. Geloof ze niet, want het zit er iedere avond stampvol!!!!quote:
Ja, en reserveren want het is daar altijd teringggggdruk!quote: LovingItBazar op de Albert Kuyp!
Erg gezellig en errug lekker eten voor niet veel geld. Alleen de bediening is niet op en top...
Ooit eens op de bonnefooi naar binnengelopen daar om snel op de bonnefooi weer naar buiten te lopen
Waarom zeggen ze dan dat je niet hoeft te reserveren aan de foon?
- Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:11
Spice in Den Haag is ook erg lekker (maar prijzig) en Rakang Thai, ook in Den Haag, oehhhhhhhh die is goed! Gemiddeld qua prijs maar fingerlicking fine Thai food! Dacht dat ik in de brand stondquote:Mare schreef:quote:quote: Marequote:Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga.
Dat is zo. Maar doe dat echt hooguit 1 of 2x per jaar...en dan goed:
4 gangen + 4 gangen wijn...bij Restaurant Lieve

- Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:13Eazie op de Breestraat in Leiden. Niet mokken, lekker wokken! Voor maar 8 euro heb je een superlekkere wokmaaltijd! Keuze uit 4 verschillende noodles (japanse udon!!!!), sauzen (teriyaki!!!), kip, biefstuk, garnalen, tofu en varkensvlees en dan 5 verschillende groentes..
Zoooo lekker! Maar niet gezellig om te gaan zitten.
Daarvoor kan je naar Jill's..heel betaalbaar eten! En gezellig! - Geplaatst op maandag 19 december 2005 17:52
Leiden, ook vaak uit eten geweest. Ik geloof dat Mijn Broer ook in de heel betaalbaar maar toch leuk klasse valt. Jammer dat ik slecht in namen ben, heb er toch wel aardig wat van binnen gezien destijds....quote:Kirs schreef:
Eazie op de Breestraat in Leiden. Niet mokken, lekker wokken! Voor maar 8 euro heb je een superlekkere wokmaaltijd! Keuze uit 4 verschillende noodles (japanse udon!!!!), sauzen (teriyaki!!!), kip, biefstuk, garnalen, tofu en varkensvlees en dan 5 verschillende groentes..
Zoooo lekker! Maar niet gezellig om te gaan zitten.
Daarvoor kan je naar Jill's..heel betaalbaar eten! En gezellig! - Geplaatst op maandag 19 december 2005 18:07Wokken is wel lekker maar als ik ga uit eten wil ik graag iets fijns proeven en ga dan bijvoorkeur voor Frans of Belgisch eten

- Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 21:27upjeDare to dream