Dit onderwerp heeft 39 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 01-08-2010 21:27.
Het - 'tip een betaalbaar restaurant'- topic!
- Geplaatst op zaterdag 17 december 2005 22:30Ik hoor graag van jullie waar je tegenwoordig lekker kunt uit eten voor een redelijke prijs (minder dan €25 voor 3 gangen)
waarom juiste dat restaurant? sfeer? eten? lokatie?
Ik ga zelf graag naar De Struisvogel in Amsterdam omdat het een gezellig klein restaurantje is. Volgens mij maar 11 tafels. Lokatie op een hele mooie gracht in een kelder......en de kosten €19,- voor 3 gangen
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 07:58Babbelen in Den Haag ! Veel vlees voor weinig....maar dan moet je wel van vlees houden

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 09:53Bij elke Mac heb je 3gangen voor -10 euro.
dat zijn pas prijzen.
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 11:09
Mac valt niet onder categorie uit eten in een restaurant, gezien je er met een 3 gangen (voorgerecht friet, hoofsgerecht hamburger en nagerecht sundae) binnen 10 minuten weer buiten kunt staanquote:ecolaas schreef:
Bij elke Mac heb je 3gangen voor -10 euro.
dat zijn pas prijzen.

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 11:15Mister Wok in Zwolle, wokken voor 17 euro (zoveel als je wilt) en je krijg een voorafje dan kun je soep met stokbrood kiezen, dan wokken (meerdere malen) en als je wilt nog een toetje... prijs is wel excl. drankjes.
De Sjampeter in Deventer daar ben je ook wel klaar onder de 25 euro... en erg lekker eten daar.. hoofdmenu is zo veel dat je het vaak niet eens op krijgt haha - Geplaatst op zondag 18 december 2005 13:19sambal Bij , Rotterdam
voor 15 euro kun je zoveel eten als je wil; ook je eigen gerechten laten wokken...tot je erbij neer pleurt. - Geplaatst op zondag 18 december 2005 13:21quote:SHEBYTE schreef:
sambal Bij , Rotterdam
voor 15 euro kun je zoveel eten als je wil; ook je eigen gerechten laten wokken...tot je erbij neer pleurt.
Waar zit die dan in Rotterdam She?
Hygiëne? - Geplaatst op zondag 18 december 2005 13:21Wagamama in Amsterdam is goed betaalbaar en niet vies.
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 13:28A*Fusion op de Zeedijk! Goed eten, niet duur.
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 13:53quote:drexciya schreef:quote: SHEBYTEsambal Bij , Rotterdam
voor 15 euro kun je zoveel eten als je wil; ook je eigen gerechten laten wokken...tot je erbij neer pleurt.
Waar zit die dan in Rotterdam She?
Hygiëne?
Op de groenendaal;
Ik vind het er echt perfect hoor; zeker als je gewoon even wat wil eten zonder moeilijk gedoe...en voor die prijs
Massa's verse garnalen, vlees; standaard chinese gerechten, veel verse groenten...dus je eigen wokje laten maken is zo gebeurd.
Je kijkt zo in de keuken, dus met hygiene zit het wel snor.
Heeft zelfs goede recensies op Iens.nl
Als je ongecompliceerd, en zeer goedkoop wil eten, maar toch lekker...dan moet je zeker even binnenwandelen. - Geplaatst op zondag 18 december 2005 14:54Sambalbij is zeker aan te raden, al moet je er echt niet vaker dan 1x per 2 maanden heen gaan. Echt goedkoop eten en zeker niet slecht kan je doen in Cafe de Paris. Onbeperkt spareribs, kipsate incl. friet en salade voor....6,50

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 14:56quote:Owen schreef:
Echt goedkoop eten en zeker niet slecht kan je doen in Cafe de Paris. Onbeperkt spareribs, kipsate incl. friet en salade voor....6,50

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 14:57
En zit sinds twee weken ook in Groningen op de vismarkt. Al moet daar nog wel het nodige worden gefinetuned. Maar dat komt vast wel goed wanneer iedereen op elkaar ingewerkt is.quote:Eno schreef:
Wagamama in Amsterdam is goed betaalbaar en niet vies. - Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:11quote:jan willem III schreef:quote: OwenEcht goedkoop eten en zeker niet slecht kan je doen in Cafe de Paris. Onbeperkt spareribs, kipsate incl. friet en salade voor....6,50

jaja
en bij De Heeren heb je een 4-gangen menu voor 14,50 euro
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:13
jezus, ik zou daar elke dag zitten manquote:Owen schreef:quote:quote: OwenEcht goedkoop eten en zeker niet slecht kan je doen in Cafe de Paris. Onbeperkt spareribs, kipsate incl. friet en salade voor....6,50

jaja
en bij De Heeren heb je een 4-gangen menu voor 14,50 euro

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:15quote:SHEBYTE schreef:
sambal Bij , Rotterdam
daar haalde ik altijd in mijn studententijd bakken Chinees voor 5 € pp
Nooit dat buffet gedaan though...
Zit ook op Burg Meinezslaan toch? Bij Oostplein - Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:19Smaak van Afrika is ook erg goede prijs
vaak erg vriendelijke bediening
eten is wel oké
op hoek van Goudse Singel en de Meent - Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:21Andere goede is Sumo op Schouwburgplein bij Pathé
kan je ook makkelijk voor 25€ pp eten
heel aardige bediening, eten erg goed (iig voor dat geld) en nog vaak aanbiedingen ook
je kan er ook lunchen tot 17:00. Betaal je een vast bedrag en dan is het all you can eat.
Máár, wat je niet op eet betaal je extra (prachtregel overigens!) - Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:22Naast de koopgoot en ANB AMRO in een glazen kubus
La Borsa, Italiaan. Eten is best oké, salades zijn prijzig voor wat je krijgt
tis vaak druk en best rumoerig
bediening is ok
voor als je italiaans wilt eten voor weinig, maar wel nét ff meer wil dan de pizzahut oid - Geplaatst op zondag 18 december 2005 15:31
Dan zou ik naar Raffaelo's gaan. Eten best te doen, prijzen ongelooflijk laag.quote:DarkHelmet schreef:
Naast de koopgoot en ANB AMRO in een glazen kubus
La Borsa, Italiaan. Eten is best oké, salades zijn prijzig voor wat je krijgt
tis vaak druk en best rumoerig
bediening is ok
voor als je italiaans wilt eten voor weinig, maar wel nét ff meer wil dan de pizzahut oid - Geplaatst op zondag 18 december 2005 21:58
mooi prijsjequote:grimmetje schreef:
Roem, op de prinsengracht in A'dam, lekker knus, erg lekker eten en niet zo duur. Laatst met een vriendin wezen eten, allebei lekker hoofdgerecht, toetje, drankjes erbij en kopje thee na, 17,50 pp

- Geplaatst op zondag 18 december 2005 22:10Hehe..
De paar dingen die ik ken in Rotterdam zijn allemaal genoemd. Sambal bij vind ik zelf niet echt spektakel en Smaak van Afrika lijkt me ook niet iets waar je al te vaak wil gaan eten.
Maar die Spareribs in cafe de Paris zijn echt prima voor zo weinig geld. Ik dacht trouwens dat ze 4.50 waren
Oh op de Witte de with heb nog zo'n hele relaxte rotitent..
In Utrecht kan je goed en veel voor weinig eten in restaurant Boro. Op de oudegracht onder de Rembrandt bioscoop.
En bediend worden door m'n
- Geplaatst op zondag 18 december 2005 23:33Pollevie in Den Bosch, voor 25 euro heb je er wel drie gangen, lekker eten. Aparte inrichting en servies ook.
Plaza Futura in Eindhoven, altijd wel wat aparts op de kaart, het brood en de maaltijdsalades zijn aan te raden. En je kunt daarna gelijk een of andere cultureel verantwoorde film gaan bekijken.
Ik geloof dat Javaanse Jongens ook wel goed is, maar ik heb er nog niet gegeten.
Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga. - Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:22quote:Transistor Rhythm schreef:
Ben er vast nog een hoop vergeten, omdat ik eigenlijk niet zo heel erg op de prijs let als ik uit eten ga.
jij bent echt de eerste die zegt dat de prijs niet op no.1 staat - Geplaatst op maandag 19 december 2005 16:42Bazar op de Albert Kuyp!
Erg gezellig en errug lekker eten voor niet veel geld. Alleen de bediening is niet op en top...