Dit onderwerp heeft 34 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-07-2011 20:33.
De AD oliebollentest
- Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 02:25In Leeuwarden durven die lui zich niet te vertonen, zijn bang dat bij slechte recsensie het ad gebouw in de fik wordt gestoken
- Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 10:07quote:jp schreef:
Een collega heeft vanochtend een grote schaal oliebollen uit Maarssen meegenomen en ik moet zeggen... lekker hoor!
Na een stuk of 5 van die sappige rakkers begon m'n maag te protesteren maar de nasmaak bleef gelukkig nog een uurtje of wat hangen

wowwwww
Niets hoeft, paarden wel -_- - Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 11:07ik heb ook die oliebollen uit maarssen geregeld, haal ik zaterdagavond op, ben benieuwd
- Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 11:11quote:UxP schreef:
ik heb ook die oliebollen uit maarssen geregeld, haal ik zaterdagavond op, ben benieuwd

Is dit net zoiets als frikadellen in maasstricht gaan eten ofzo?
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 11:17quote:Raptor schreef:quote: UxPik heb ook die oliebollen uit maarssen geregeld, haal ik zaterdagavond op, ben benieuwd

beetje wel ja
al zit ik wel in den haag bij m'n vriendin en vanaf daar pik ik ze even op, familie van haar woont in maarssen, vandaar - Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 11:18quote:H.allo schreef:
delluft
.gif
- Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 11:21
Nee ok, dat het even duidelijk isquote:UxP schreef:quote: Raptorquote: UxPik heb ook die oliebollen uit maarssen geregeld, haal ik zaterdagavond op, ben benieuwd

beetje wel ja
al zit ik wel in den haag bij m'n vriendin en vanaf daar pik ik ze even op, familie van haar woont in maarssen, vandaar
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 14:39blij dat het weer duidelijk is, anders waren de gevolgen ook niet meer te overzien geweest
totale paniek, suicidale hectiek, onverschrokken chaos en dat allemaal door onduidelijkheid van mijn kant, dat wil ik niet op m'n geweten hebben uiteraard
- Geplaatst op vrijdag 29 december 2006 14:42quote:UxP schreef:
blij dat het weer duidelijk is, anders waren de gevolgen ook niet meer te overzien geweest
totale paniek, suicidale hectiek, onverschrokken chaos en dat allemaal door onduidelijkheid van mijn kant, dat wil ik niet op m'n geweten hebben uiteraard
teloorgang van de mensheid, gekloonde oliebollen, mijn god zeg. Misschien zou de dollar zelfs wel instorten.
Al acht ik dat laatste wel vrij reeel voor 2007
Conscia mens recti, famae mendacia ridet. - Geplaatst op zaterdag 30 juli 2011 20:33Die van Olink zijn awesome!www.MyBeautyAndVlogLife.blogspot.com