Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Food & Sport
  4. hoeveel keer per maand gaan jullie uit eten?:p

Dit onderwerp heeft 45 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-01-2012 20:30.

hoeveel keer per maand gaan jullie uit eten?:p

1. Medium
    Afbeelding van Livre

--
    3,446 berichten
    Lid sinds May 2011

1x in het jaar, Maximaal.

Ik was Radamaloe/PARTYYANIMAL

2. Medium
    Afbeelding van HANDLELOVE

Anke
    3,477 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik ga met mijn eigen familie eigenlijk nooit uit eten. Alleen als we op vakantie zijn en verder misschien 1 keer in de 1 of 2 jaar. Met mijn vriend ga ik daarentegen wel zo'n 6 keer per jaar. Zijn ouders houden er ook van, dus met een verjaardag gaan we vaak ook met zijn gezin:).

3. Small
    Afbeelding van LIEVELIEFDE3

Marly
    347 berichten
    Lid sinds January 2009

Elke zondag.

4. Medium
    Afbeelding van BettiePage

Charlotte
    3,245 berichten
    Lid sinds November 2007

2 keer per maand bestel ik met m'n vriend pizza of chinees. En èch uit eten : minder dan 1 keer per maand. Frietjes halen doen we 1 keer per week, maar dat noem ik nou niet uit eten gaan.

It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe

5. Medium
    Afbeelding van LoveDreamLive

-
    2,068 berichten
    Lid sinds April 2008

Veel te vaak.. ik denk soms wel 2 keer per maand.

6. Medium
    Afbeelding van Nikopol

K
    1,806 berichten
    Lid sinds December 2008

Op het moment... Eh. 1 á 2 keer. Per dag. Oops.

7. Large
    Afbeelding van LOVESOME

LOVESOME
    8,537 berichten
    Lid sinds November 2007

nooit.

"Leven" is meervoud van "Lef"

8. Small
    Afbeelding van xIlsaah

Ilse
    695 berichten
    Lid sinds November 2007

Per jaar, en dan écht uit eten dan denk ik rond de 5/6 keer.

9. Medium
    Afbeelding van xVlinderr

Heleen
    3,007 berichten
    Lid sinds March 2009

Poeh verschilt nogal. Echt uit eten bij een restaurantje ofzo meestal 1x per maand. Soms ook niet en soms wat vaker. Verder ga ik na het stappen nog wel eens naar de snackbar of kebabzaak, dat is dan 2x per maand?

flowers pop out of the street, everywhere I place my feet

10. Large
    Afbeelding van livethegoodlife

livethegoodlife
    6,159 berichten
    Lid sinds April 2008

Bij een restaurant uit eten, 1 tot 3 keer per maand.
    Fastfood/snackbar e.d. 4 à 5 keer per maand.

11. Large
    Afbeelding van _Fashionstoned

Edine
    5,009 berichten
    Lid sinds April 2008

Nou, zelden... 3 keer per jaar denk ik? En bij de Mac of KFC kom ik ook echt maar eens per jaar!

12. Xtra-large
    Afbeelding van cortana

2585
    13,451 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    Sparrow schreef op 23 January 2012 @ 18:50:
    Nooit. Héél soms halen we Chinees of Wok to Go, maar bijna alleen maar als we bij oma zijn (geweest). Uit eten gaan we echt als gezin NOOIT, ik geloof in de afgelopen 2 jaar één keer ofzo. Of misschien op vakantie bij hoge uitzondering één of twee keer. En alleen Mac bij een dagje weg ofzo.

Mijn ouders vinden dat je dat geld beter aan andere dingen kan besteden, zoals dagjes uit ofzo, en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens :).
    Toen ik een keer 20 dagen met een vriendin op vakantie ging gingen zij 19 keer uit eten, echt belachelijk vind ik :')

Met mijn vriendje zijn we in 5 maanden vier keer uit eten geweest, waarvan één keer bij de patatzaak en één keer in een pizzarestaurant was, lol :'). En de andere twee keren was met zijn oudres.
    Precies dit. Als ik een vriendje heb vind ik het daarentegen wel weer erg leuk om samen uit eten te gaan, maar ook niet maandelijks hoor. Ik vind het ook hartstikke leuk om zelf iets lekkers te koken :-)

13. Large
    Afbeelding van krullevaar

M.
    6,648 berichten
    Lid sinds January 2010

Wow, echt heel verschillende antwoorden! Wij gaan denk ik zo'n één keer per drie maanden ofzo echt uit eten, (pannenkoekenhuis,, pizzeria, zoiets.)
    frituur doe ik als ik dat doe met vriendinnen, bijvoorbeeld uit school, of na het shoppen ofzo. denk zo'n één keer per twee maanden ofzo?

En chinees halen etc. doen we ook zo'n een keer in de twee maanden denk ik.

ik was priekjuh (:

14. Large
    Afbeelding van krullevaar

M.
    6,648 berichten
    Lid sinds January 2010

Wow, echt heel verschillende antwoorden! Wij gaan denk ik zo'n één keer per drie maanden ofzo echt uit eten, (pannenkoekenhuis,, pizzeria, zoiets.)
    frituur doe ik als ik dat doe met vriendinnen, bijvoorbeeld uit school, of na het shoppen ofzo. denk zo'n één keer per twee maanden ofzo?

En chinees halen etc. doen we ook zo'n een keer in de twee maanden denk ik.

ik was priekjuh (:

15. Large
    Afbeelding van CatEyes

CatEyes
    6,913 berichten
    Lid sinds December 2007

2 x per maand.

De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn.

16. Small
    Afbeelding van xCrystal

Christy
    933 berichten
    Lid sinds July 2010

quote:
    HANDLELOVE schreef op 24 January 2012 @ 13:56:
    Ik ga met mijn eigen familie eigenlijk nooit uit eten. Alleen als we op vakantie zijn en verder misschien 1 keer in de 1 of 2 jaar. Met mijn vriend ga ik daarentegen wel zo'n 6 keer per jaar. Zijn ouders houden er ook van, dus met een verjaardag gaan we vaak ook met zijn gezin:).
    Dit dus

17. Small
    Afbeelding van potjepindakaas

Elodie
    800 berichten
    Lid sinds November 2007

Soms als m'n oma jarig is ofzo, maar dat is omdat ze de hele familie dan uitnodigd. Net het gezin nooit, behalve op vakantie en dat is dan ook maar 2 keer.

18. Large
    Afbeelding van Loukie

?
    8,141 berichten
    Lid sinds October 2009

8 keer per maand of zo. Deze maand was het wat vaker, maar denk gemiddels wel rond de 8 keer.

19. Small
    Afbeelding van Shine_

Aurélie
    248 berichten
    Lid sinds August 2008

Ik wel nog tamelijk veel uit eten, maar ik doe dat zo graag. Zeker 10 keer in de maand ofz.

20. Medium
    Afbeelding van LoveDreamLive

-
    2,068 berichten
    Lid sinds April 2008

Woow.. gaan sommige mensen dus echt 2 keer per week uit eten? Echt naar bijvoorbeeld de Griek, Italiaan, Chinees ofzo? En dan besteding van minstens 60 euro? Want dat noem ík uit eten gaan. Patat halen bij de plaatselijke snackbar is niet echt uit eten gaan..

21. Small
    Afbeelding van Lancome

RGL
    101 berichten
    Lid sinds December 2011

Bij een restaurant bijna nooit want mijn ouders hebben nooit tijd/zin.
    Patat/pizza halen doen we 1 keer per week. Met vriendinnen ga ik wel vaak naar de Mc, Kfc etc.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?