Dit onderwerp heeft 11585 reacties, en bestaat uit 464 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 464.
De laatste reactie is geplaatst op 24-01-2012 20:05. Dit onderwerp is gesloten!
Wat heb jij vandaag al gegeten?
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 15:38Chinois broodje, fruitdrink, taaitaaipoppetjes, twee broodjes met gebakken ei, cola, chocolaatje.
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 15:49Banaan/yoghurtsmoothie (zelfgemaakt), bakje vla en yoghurt, kopje thee, glas melk, banaan/kiwi/yoghurtsmoothie. Mag alleen vloeibaar, ben aan t herstellen van een operatie (:
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 15:53ontbijt: special k
tussendoortje: kitkat
lunch: wit brood met hesp, wit brood met hageslag. >.<
(meestal geen wit maar bruin,, vandaag gingen we voor iets minder gezond ;p)
strax: koekje ofzoo_ ohnee Kiwii das beter ! - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 16:06Ontbijt: Bolletje met kaas en boter.
Tussendoor: Boterham met boter en boterhamworst
Middageten: 2 boterhammen met kaas en boter en 1 met boterhamworst en boter.
Tussendoor: Mandarijntje.:) - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 16:49Ontbijt: Yoghurt met chocoladecruesli <3
Lunch: Kaastosti met beetje ketchup, klein bakje kaneelcornflakes (mijn verslaving, ugh, iedere keer als tweede mutti dat in huis haalt is het binnen een paar dagen op)
Ik weet nog niet wat we gaan avondeten D: Maar ik heb voor bij Popstars iig nog een lekker stukje Lindt chocolade uit mijn adventskalender <3Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 16:50ontbijt: drie beschuitjes
lunch: tijdens de les een liga en in de pauze pepernoten
avondeten: moet nog komen, maar dat word wss piepers mt groente. - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 16:52Danooontje(A) . Kipsatébroodje. kibbeling. groentebrood-iets. straks nog noedels en dan nog het avondeten:$ .. ik weet het .. vreetkick:$
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 16:56milkbreak koekje, brood hagelslag en brood speculaas en dropjes:)Fall down seven times. Stand up eight.
- Geplaatst op donderdag 11 december 2008 17:12ontbijt: boterham met leverpastei en eentje met ham
half 11: koekjes
middageten: boterham met smeerkaas, boterham met ham, geroosterd broodje en een gebakken ei (haha nog al uitgebreid)
half 4: 2 ontbijtkoekjes
5 uur: crackers
en het avondeten word kipfilet ofzoLook at the stars, look how they shine for you. - Geplaatst op donderdag 11 december 2008 17:21Ontbijt(elke dag hetzelfde) : Cruesli Balans met biogarde en Roosvicee en soms btje fruit erbij. Jus d'orange, thee en vitaminepil.
Lunch: Broodje vruchtenhagel, 2 crackers met smeerkaas en 2 beschuitjes met roze en witte muisjes
tussendoor: btje pepernotenI lOve HardcOre - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:34's morgens: toast met hagelslag en zelfgeperst fruitsap
's middags: 2 boterhammen met kaas 1 met salami + fanta
tussendoor: ontbijtkoeken met melk xD
en nu heb ik thee =D - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:351 cracker met witte chocolade pasta.
1 cracker met smeerkaas.
1 glas melk. - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:46ontbijt;
2 geroosterde boterhammen met kaas
lunch;
2 boterhammen met gebakken ei
tussendoor;
2 appelsyou get what everyone else gets, you get a lifetime. - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:46Ontbijt:
2 boterhammen met hagelslag, een krentebol en een kop groene vanille thee
Tussendoor:
2 boterhammen met kaas en een glas tintelfruit. - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:48Gegeten: snicker, van die light chips/cracker toestanden
Gedronken: water, half blikje energydrinkI was shot in the back by nilfisk addicted cowboys - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:48Uh niet veel,
slechtslecht maarja
- Broodje met kaas
- 2 flesjes water
meer niet, maarja
xxx. - Geplaatst op vrijdag 12 december 2008 14:51-110507 wijzigde dit bericht op 22-01-2009 21:57 met 100%
- Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 14:12Ontbijt : Een bakje yoghurt.
Tussendoor : niks.
Lunch : krentenbol.
Net een broodje met kipfilet nog gegeten.
Dat was het. - Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 14:12Oja, en een flesje water gedronken.
- Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 14:18Twee broodjes en twee mandarijntjes.Hoi, ik was Opblaasbob
- Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 15:24euhmm special K ontbijt, boterhammetjes met kaas, stukje brownie, chocolademelk met room en een half flesje cola.. lekker gezond dus

- Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 15:34Ik ben echt een vreetzak!

Oke vandaag gegeten:
2 broodjes met pindakaas
op school : 3 koekjes (onder de les door!, :p)
& 1 broodje met Salami,
toen ik thuis kwam:
crackers met Sambal kaas, & nu ben ik aan de popcorn
en in de avond begin ik echt te vreten meestal wel iets van 3 koeken en zakje chips en whatever.!:o
maar aan m'n gewicht is het niet te merken:1.63 lang en 38,5 gewicht :pTrek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 15:41Chocomel, de enige echte. En dat was ook echt het enige vandaag.We could build a rocket ,fly to the moon , leave Tuesday morning & be back for noon, Once , when I was little .
- Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 15:53Ontbijt: Een bak yoghurt met cruesli en een kiwi erin.
Middageten: 4 Volkoren broodjes & omdat ik toetsweek heb en dus vind dat ik het verdien een broodje bapao gekocht.
Verder een aantal biscuitjes.push the envelope, wild child - Geplaatst op dinsdag 13 januari 2009 15:58
Wat eten jullie weinig!