Dit onderwerp heeft 11585 reacties, en bestaat uit 464 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 464.
De laatste reactie is geplaatst op 24-01-2012 20:05. Dit onderwerp is gesloten!
Wat heb jij vandaag al gegeten?
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:42Ik verveel me ontzettend dan ga ik meestal aan rare dingen denken en nu vroeg ik me af wat jullie vandaag allemaal al gegeten hadden?
Ontbijt:
- Cracker met een gekookt eitje, een croissant + een beker Frisse Fruitdrank
Lunch:
- Twee boterhammen met pindakaas en twee boterhammen met kaas met over de kaas een beetje mosterd gesmeerd.
Tussendoortje:
- Twee boterhammen met cervelaat een bakje strooigoed en een beker Frisse Fruitdrank.
Ben benieuwd!''A designer is only as good as the star who wears her clothes.'' - Edith Head
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:45ontbijt: spek met eieren (tis sinterklaas dus mocht iets feestelijks zijn :p)
lunch: restjes van gisteren (wokgroenten met pitavlees)
net als vieruurtje: paar babybell <333
avondeten: is nog verrassing wat dat gaat worden :pEvery Inch of you spells out Desire! - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:46enkel n boterhammetje en een koekje...
niet anorectisch maar liefdesverdriet >.<If you wonder why I never wrote you a song, its because happiness writes white - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:47
Jij bent het tegenovergestelde van mij, als ik me kut voel eet ik me helemaal vol! Maar succes met je liefdesverdriet!quote:BANAAN_XO schreef op 06 december 2008 @ 16:46:
enkel n boterhammetje en een koekje...
niet anorectisch maar liefdesverdriet >.<''A designer is only as good as the star who wears her clothes.'' - Edith Head - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:49Krentebol.
Witte bol met kaas,
poffertjesYou are special to me, don't aks me why! - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:50Een boterham met een ei
een mandarijn
stukje marsepijn
frikandelbroodje - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:50alleen 2 kopjes soep.
Straks 4 broodjes en ik heb de buik weer vol voor vandaag.
Beetje weinig maar ik ben gestopt met roken en ik kom aan als een gek dus even voorzichtig doen met eten,
thats hot! - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:51Was het avondeten vergeten! Dat wordt een soort maaltijdsalade met krieltjes, ansjovis en een soort groente met yoghurtdressing.
Maar ik krijg gewoon gefrituurde krieltjes, want ik lust die maaltijdsalade niet!''A designer is only as good as the star who wears her clothes.'' - Edith Head - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:522 broodjes.
1/8e muffin.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:53Eet ik nou zoveel, of eten jullie nou zo weinig!?
''A designer is only as good as the star who wears her clothes.'' - Edith Head - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:55wat dropjesBecause Prinses Teefke harry in de orde van de machtige fruitschaal en admiraal van erol's sexslaves said:I'm like santa on prozac,and Emoënd I'd walk down the street with Jared Leto screaming:why so serious!Crécrapducrêpe(L)harryholyjunkie
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:55Een pistolet met kaas 's ochtends
Een appel 's middags
Vanavond bami
These are the words of the popstars. These are the words of the unsophisticated money machines. For the killers of rock and roll. - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 16:58een eierkoek & een schaaltje yoghurt .Back to basics.
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:01
i love bami :d geef maar door!quote:FragileStrength schreef op 06 december 2008 @ 16:55:
Een pistolet met kaas 's ochtends
Een appel 's middags
Vanavond bami
Every Inch of you spells out Desire! - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:03quote:
.. is goedThese are the words of the popstars. These are the words of the unsophisticated money machines. For the killers of rock and roll. - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:05sausage, eitje, en soort broodje..
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:05vanochtend ; krentenbol & pistolet met gekookt ei' en sinaasappelsap.
vanmiddag ' chinese mii ofzoiets.
vanavond ' broodje shoarmaaaaaa. ;D
xxxxxxxx - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:09samson koekjes :')
chips
rijst met chinese groenten en kip. - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:10een bolletje ham en een ham-kaas croissant
een kommetje uien soep
en pakje dummies :') - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:20uh boterham, huge chocomel met slagroom + ministars coockies, spekje, laatste beetje doritos en straks hotdogs. xD
ja vorige week in centerparks al 2x gegourmet+ shoarma en deze week al friet en gister gefonduet dus nu deden we wat simpels :'D
jumm.. oh en kan niet wachten de rest van mn selfmade gevulde speculaas te eten. - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 17:21nog niks:$ geen tijd geen tijd haha maar ik ga zo lekker pasta maken ofzo
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 18:22Dezemorgen havermout, dezemiddag zelfgemaakte pitta, tussendoor wat mandarijnen en yoghurt en ik ga nu een stuk taart binnenspelen want ik heb honger en ik eet pas over een uur.
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 18:33uhm vanmorgen 2 witte sneën met hagelslag tussen de middag frietjes + frikandel:D
s'avonds weer witte snee - Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 18:34
- Geplaatst op zaterdag 06 december 2008 18:402 broodjes met eiersalade, een flesje ananas/banaan/kokosnoten drinken en ben nu aan het eten aan een stukje noga. Maar heb nog geen avondeten gehad.