Dit onderwerp heeft 109 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 21:39.
Gezonde tussendoortjes.
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:08Hoi! Ik wil m'n leven gaan beteren: ipv donuts/chocola/koek/chips etc. wil ik gezonde dingen gaan eten die ook lekker zijn. Ik kan alleen niet veel gezonde tussendoortjes bedenken. En misschien is het ook handig voor andere meiden om hier te lezen wat ze tussendoor kunnen eten wat wel gezond is. Alvast bedankt!
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:10popcorn wortel komkommer appel peer manderijn droge krackers en rijstenwaffel
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:12Ik eet bijna altijd wat half gezond, half niet gezonds. Bijvoorbeeld;
- Bannaan met wat cacao er overheen
- Appel met kaneel & wat suiker
- Komkommer met aromat (soort zout met een smaakje, google het maar!)
- Mango (dat is zo lekker!)
- Vla , je hebt het in elke smaak!
- Appelmoes met wat kaneel eroverheen, heerlijk!
- Komkommer met azijn&olijfolie, zout&peper
- Ontbijtkoek, haha xd
Hoop dat je er wat aan hebt! - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:16Haha, ik ben nu ook al een beetje fruit aan 't eten. Normaal eet ik dat bijna nooit. Nu neem ik af en toe een mandarijn of een peer of zo. Maar die Bounty's zijn wel heel verleidelijk.
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:22Omhoog, woei.
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:24Indische cake!
Je hebt van die rijstenwafels met een of ander yoghurt iets er overheen, dat is zoooo lekker!22-11-'09 -> trotse tante van LUNA - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:25
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:26
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:28ik maak wel eens een fruit salade, met verse ananas, peer, appel en wat ik maar kan bedenken, in een grote schaal, citroensap erbij zodat het niet bruin wordt, en ik kan weer een paar dagen gezond en lekker snacken.
verder:
- appel met kaneel (die suiker kan je weg laten als je een lekkere zure of zoete appel neemt, granny smiths zijn mn favoriet)
- vitalinea yoghurtje
- augurken (nee ik ben niet zwanger, die zijn gewoon lekker)
- komkommer en soms dip ik die dan in tzatziki
- ontbijtkoek (liefst heb ik ah-huismerk met minder suiker)
- rijstewafels
- wortels, soms ook dippen in tzatziki
- eierkoeken
- olijven - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 21:30Ik heb een dikke rijstewafel met chocola verslaving.
En granen koekjes zijn ook lekker zitten amper calorieën in.Don't run, just float - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 22:03Fruit: Appel, kiwi, banaan
Groente: Wortel, [cherry]tomaatjes
Koekdingetjes: Rijstwafel, mariabiscuitjes [zitten weinig calorieën in], ontbijtkoek, cracker, sultana
Zuivel: Yoghurt, kwark, vivit/activia drankjes - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 22:13Het is wle handig als je het mee naar school kan nemen bijv.
Fruit: Appel, banaan, mandarijn
Groente: Wortel, komkommer of van die kleine cherry tomaatjes
Overig: Rijstwafel, (Ongezouten) Noten (zijn ook erg goed, maar zijn wel weer energierijk), ontbijtkoek. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 22:41ik geef je een tip, laat al dat lekkere niet teveel staan, je krijgt vreetbuien als je een hele tijd geen suikers binnen krijgt! ik heb er nu zelf last van
dus je zou bijvoorbeeld 3 keer per week iets minder goeds kunnen eten om dat te voorkomen
die koekjes van LU zijn erg lekker! granenbiscuits ofzo..
of kruidkoekUiterlijk straalt, innerlijk bepaalt! - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 22:42
Mango is niet heel gezond, je moet niet meer dan 1 mango per week eten. =)quote:tesszzss schreef op 26 maart 2009 @ 21:12:
Ik eet bijna altijd wat half gezond, half niet gezonds. Bijvoorbeeld;
- Bannaan met wat cacao er overheen
- Appel met kaneel & wat suiker
- Komkommer met aromat (soort zout met een smaakje, google het maar!)
- Mango (dat is zo lekker!)
- Vla , je hebt het in elke smaak!
- Appelmoes met wat kaneel eroverheen, heerlijk!
- Komkommer met azijn&olijfolie, zout&peper
- Ontbijtkoek, haha xd
Hoop dat je er wat aan hebt!Live, love, laugh - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 22:52stukje komkommer
Piemel in je kont - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 13:59Ik wil dus ook gezonder gaan eten! Wat dacht je van een Sonja Bakker boek aanschaffen? Ben ik ook van plan!
Verder: bananen voor veeel energie, crackertjes met kaas, rijstenwafels, van die biscuitjes. ik weet niet of je van thee houdt? lekker dopen die biscuitjes! En gewoon inderdaad afentoe een handje chips nemen. Dat mag best, anders is het niet vol te houden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. xxxx - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 14:05Ik ben fan van kruidkoek.
- Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 14:10Fruit! Kiwi's, appels, mandarijn, druiven, wat er ook maar in huis is!

En crackers met wat lekkers dat niet al te ongezond is. Of een geroosterd broodje oid.
En komkommer, tomaatjes, worteltjes enzo natuurlijk, inclusief een dressing als je dat lekkerder vindt..Happiness never decreases by being shared (: - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 14:18- fruit
- rijstwafel
- cracker
- komkommer, tomaat, wortel o.i.d
- (tosti)
- yoghurt - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 14:21Sultana, Evergreen, rijstenwafels, mueslirepen, broodje gezond, fruit uiteraardwww.twitter.com/Kraplapje
- Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 14:24Sushi!!
- Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 15:29Hier nog 2 gezonde tussendoortjes:
-liga continue. slechts 55kcal per koekje
-een boterham. da's ook heel gezond - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 21:32
Haha, origineel! Maar wel heel lekker. <3 Bedankt nog voor alle ideeen! Meer is altijd welkom!quote: - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 12:49- Van die soort biscuitjes met kaneel. Weet niet meer hoe het heet. Daar zitten 20 kcal per ding in
- En lange vingers natuurlijk ook iets van 20 kcal per ding?
- Ik eet elke dag heeel veel grapefruits, dat is lekker.
- Maak zelf fruitsmoothies.On peut toujours rêver - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 13:14quote:LETTAA schreef op 27 maart 2009 @ 15:38:
-Nerds, die snoepjes die je bij de American Today kan halen. 0% vet ofzoiets
-Fruit, bijvoorbeeld Aardbeien «3 die verkochten ze laatst ineens weer bij ons in de supermarkt, of ananas en perzik in blik ook lekker!, of gewoon een appeltje, banaan, mandarijn
- Ga alleen maar water drinken, dat is best lekker en scheelt ook
- Thee! Echt superlekker en in veel smaken
- Soep! cup-a-soup er staat zelfs op : 'Dit product is gekozen voor mensen met een verantwoordelijke leefstijl _0-' en deze is ook in veel smaken te krijgen
- Rijstwafels idd =)
- Beschuitjes en Crackers
- Gekleurde hagelslag «3, ook 0% vet (als 1 van de enige broodbeleggen die ik ken)
- Sultana, hartig, fruit, allemaal lekker!
- Cornflakes
meer weet ik @ the moment niet
Uhm, dat er geen vet in zit wil nog niet zeggen dat het gezond is
In snoep zit (haast) nooit vet namelijk, maar wel heel veel suiker! 
Hetzelfde geldt trouwens ook voor die eierkoeken die volgens die stomme 'sonja bakker hype' ineens 'gezond' zijn..Happiness never decreases by being shared (: