Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Filosofie & Theologie
  4. aura's

Dit onderwerp heeft 39 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-12-2008 22:57.

aura's

1. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:
    Beetje tragisch verhaal, Sjakkie. :(
    Het zat Heidimeisje indertijd niet zo mee, elke week ging er iemand in haar omgeving dood door de meest tragische omstandigheden. Buiten dat bleef ook ander hartverscheurend leed haar niet bespaard: liefdesverdriet, mislukte zelfmoordpogingen, ruzies en intriges, kortom...drama alom.
    Het was dan net alsof je tien jaar GTST in 1 topic samengevat zag en dat elke week wel een keertje.

Naar ik heb begrepen is het tij voor haar gekleerd en is ze tegenwoordig weer helemaal heppiedepeppie....dat wil zeggen, als ze nog leeft natuurlijk....
    Denk na voordat je iets deelt in bijv. een community op 't web -_-

2. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:

:blush:

Zie het topic over kleuren bij getallen zien
    gewoon een fout in de hersenen dus :rolleyes:
    Maar het staat dus vast :lol:

3. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

la·biel (bn.)
    1 onevenwichtig, wankel <=> stabiel
    2 fout in de hersenen

bron: www.vandale.nl

-_-

4. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:
    Het zat Heidimeisje indertijd niet zo mee, elke week ging er iemand in haar omgeving dood door de meest tragische omstandigheden. Buiten dat bleef ook ander hartverscheurend leed haar niet bespaard: liefdesverdriet, mislukte zelfmoordpogingen, ruzies en intriges, kortom...drama alom.
    Het was dan net alsof je tien jaar GTST in 1 topic samengevat zag en dat elke week wel een keertje.

Naar ik heb begrepen is het tij voor haar gekeerd en is ze tegenwoordig weer helemaal heppiedepeppie....dat wil zeggen, als ze nog leeft natuurlijk....
    Arm schaap

5. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

Zeg Sjaak, je Partyflock foto is niet toegankelijk -_-

6. Large
    Afbeelding van Wegisweg

10,400 berichten
    Lid sinds November 2007

Op zich is het best een interessant onderwerp. Mijn zus ziet ook aura's, als heel klein kind al. En vriendinnen van me doen aan aurareading etc.

Ikzelf zie ze niet en weet niet wat ik ervan moet denken.

Maar ik denk dat je met je 11 jaar beter op een ander forum met leeftijdgenootjes erover kan praten (www.tina.nl )
    dan op een forum waar de meeste 2 tot 3 keer zo oud zijn als jij en het soms over onderwerpen gaat waar je als elfjarige nog nooit van gehoord mag hebben :)

7. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    Zeg Sjaak, je Partyflock foto is niet toegankelijk -_-
    Echt wel -_-

8. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    sjakkie schreef:
    Echt wel -_-
    Ik had wel gezien dat je hem na mijn post had aangepast hoor -_-

9. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: sjakkie
    Echt wel -_-
    Ik had wel gezien dat je hem na mijn post had aangepast hoor -_-
    &lt;_&lt;

10. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    sjakkie schreef:
    &lt;_&lt;
    :nehneh:

11. Xtra-large
    Afbeelding van Raptor

Robbertjan
    20,258 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:

Naar ik heb begrepen is het tij voor haar gekeerd en is ze tegenwoordig weer helemaal heppiedepeppie....dat wil zeggen, als ze nog leeft natuurlijk....
    :lol:

Conscia mens recti, famae mendacia ridet.

12. Medium
    Afbeelding van gummie

3,740 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Marieke schreef:
    Op zich is het best een interessant onderwerp. Mijn zus ziet ook aura's, als heel klein kind al. En vriendinnen van me doen aan aurareading etc.

Ikzelf zie ze niet en weet niet wat ik ervan moet denken.

Maar ik denk dat je met je 11 jaar beter op een ander forum met leeftijdgenootjes erover kan praten (www.tina.nl )
    dan op een forum waar de meeste 2 tot 3 keer zo oud zijn als jij en het soms over onderwerpen gaat waar je als elfjarige nog nooit van gehoord mag hebben :)

Ik heb begrepen dat je ook kan leren om het niet meer te hoeven zien. Weet niet precies hoe zoiets werkt. Heb wel gehoord dat het soms heel vervelend kan zijn om bepaalde dingen bij iemand te kunnen zien. Heeft alles met aura te maken. Je kunt er voor kiezen om het te blokkeren of iets dergelijks.

Tot zover, mijn wazige reply :)

13. Medium
    Afbeelding van Chilleeh

1,095 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    gummie schreef:

Ik heb begrepen dat je ook kan leren om het niet meer te hoeven zien. Weet niet precies hoe zoiets werkt. Heb wel gehoord dat het soms heel vervelend kan zijn om bepaalde dingen bij iemand te kunnen zien. Heeft alles met aura te maken. Je kunt er voor kiezen om het te blokkeren of iets dergelijks.

Het klopt dat je het voor jezelf kan blokkeren, dwz dat je de aura's alleen nog maar ziet als je ze wil zien. Ik weet niet precies hoe het werkt maar er zijn vast genoeg boeken over geschreven.. :)

14. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,126 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Chilleeh schreef:
    quote: gummie

Het klopt dat je het voor jezelf kan blokkeren, dwz dat je de aura's alleen nog maar ziet als je ze wil zien. Ik weet niet precies hoe het werkt maar er zijn vast genoeg boeken over geschreven.. :)

Klopt, en ik kan dat natuurlijk weer in 4 woorden samenvatten: je ogen dicht doen :rolleyes:

oke, hij's flauw, maar toch.... :wink2:

Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt

15. Small
    Afbeelding van xKuMRaLXxx

zuleyha
    201 berichten
    Lid sinds May 2008

Ik wil graag leren aura's zien.
    Ik heb er veel over gelezen, heel interressant en ik wil weten of hier iemand heeft geoefend om aura's te zien of je ook meteen duidelijk een aura kan zien om een mens of voorwerp heen en hoe lang het heeft geduurd.

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?