Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Filosofie & Theologie
  4. aura's

Dit onderwerp heeft 39 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-12-2008 22:57.

aura's

1. Xtra-small
    Afbeelding van Chartjuh

6 berichten
    Lid sinds November 2007

ik kan als ik goed naar iemand kijk een soort krans van kleuren om iemand heen zien. een aura. ik ben erachter gekomen (via een test) dat ik het al me hele leven lang kon alleen heb ik het pas op me zevnde ontdekt.(ik ben nu 11) ik heb het 1 vriendin verteld en die staarde me aan alsof ik gek was! nu ben ik best wel benieuwd, hebben jullie dit ook? als je het ook hebt pliezzz reageer dan ff want ik zit er best wel mee.

Groetjes!!! Charlotte :D

1. Xtra-large
    Afbeelding van Senzi

12,521 berichten
    Lid sinds November 2007

je bent 11??? :huh:

2. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

www.kindertelefoon.nl

3. Small
    Afbeelding van Justed

571 berichten
    Lid sinds November 2007

beetje dubbel

4. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Janneke.. schreef:
    Zusje van Miekkie?! :rolleyes:
    :D

5. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van degroeten

Partyscene
    38,309 berichten
    Lid sinds November 2007

flikker alsjeblieft op zeg :lol:

6. Xtra-small
    Afbeelding van Chartjuh

6 berichten
    Lid sinds November 2007

echt waar ik kan aura's zien of je het wilt geloven of niet. en ik ben niet echt 11 dat is me schuilleeftijd net als me naam. die is ook niet echt charlotte

7. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Chartjuh schreef:
    echt waar ik kan aura's zien of je het wilt geloven of niet. en ik ben niet echt 11 dat is me schuilleeftijd net als me naam. die is ook niet echt charlotte
    In het echt ben je een Klaas van 63?

8. Xtra-large
    Afbeelding van Senzi

12,521 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Chartjuh schreef:
    als dat een schuilleeftijd is had ik op een forum als dit toch eerder voor 20 gekozen of zo

9. Large
    Afbeelding van Odium

5,597 berichten
    Lid sinds November 2007

:lol:

10. Small
    Afbeelding van Justed

571 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Chartjuh schreef:
    En is dat een goed iets dat je dat kunt zien, of juist niet? :unsure:

11. Xtra-small
    Afbeelding van Chartjuh

6 berichten
    Lid sinds November 2007

het is altijd iets anders dat ik zie. want iedereen is anders. soms zie je idd erge dingen en soms juist goede. en als jullie het zo graag willen weten ik ben een oma van 203 en ik heet jantje :P nou goed?

12. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

Kleuren zijn niet goed of slecht... tegenstrijdige onzin dus -_-

13. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    Emotie defect... Kleuren hebben wel degelijk emotionele waarde. Kleuren kunnen wel degelijk als positief of negatief worden ervaren -_-

14. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,126 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:
    quote: D-Fekt
    Emotie defect... Kleuren hebben wel degelijk emotionele waarde. Kleuren kunnen wel degelijk als positief of negatief worden ervaren -_-

-_-

Los daarvan is dit natuurlijk weer een topic met een hoog Miekkie/Heidimeisje-gehalte
    Iemand zit zich blijkbaar weer eens stierlijk te vervelen en heeft gebrek aan inspiratie :rolleyes:

ps: ik word een beetje hitsig van dat kleurenpalet van jouw avatar, Joe :wub:

Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt

15. Xtra-small
    Afbeelding van Chartjuh

6 berichten
    Lid sinds November 2007

idd kleuren zijn niet goed of slecht. aura's wel. ik bedoel als iemand zwart in de zin heeft heeft ie iets kwaads in de zin.

16. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,126 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Chartjuh schreef:
    idd kleuren zijn niet goed of slecht. aura's wel. ik bedoel als iemand zwart in de zin heeft heeft ie iets kwaads in de zin.
    Nonsens, en nu weer gauw terug naar je barbiepop

Ja kijk, er is pas sprake van een drankprobleem op jonge leeftijd, als een foetus het vruchtwater heeft opgedronken en met de moederkoek tussen een pitabroodje lallend naar buiten komt

17. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:

Tuurlijk... door labiele mensen -_-

:P

18. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:

Ga maar eens goed naar tv kijken. En dan vooral reclames :rolleyes:

19. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,126 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Joe schreef:

zolang er geen wetenschappelijke verklaring bij wordt gegeven begrijpt ie het toch niet :wink2: :P

20. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:

zolang er geen wetenschappelijke verklaring bij wordt gegeven begrijpt ie het toch niet :wink2: :P
    :lol:

21. Medium
    Afbeelding van sjakkie

1,660 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:
    quote: Joe

-_-

Los daarvan is dit natuurlijk weer een topic met een hoog Miekkie/Heidimeisje-gehalte
    Iemand zit zich blijkbaar weer eens stierlijk te vervelen en heeft gebrek aan inspiratie :rolleyes:

Heidimeisje, is dat dezelfde heidimeisje als op flock?
    En zo ja, vertel mij es wat er toch is met haar??!! Zie haar naam wel erg vaak staan....
    Ik ben nieuwsgierig, dat was nog voor mijn phoneutijd :rolleyes:

:blush:

22. Xtra-large
    Afbeelding van Joe

20,005 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:

Is uit een videoclipje. Stukje tekst staat in m'n handtekening. Doe je ding Robster :rolleyes:

2 Sjakkie: Heidimeisje was m'n vriendin. En de rest van Phono (s2d) was nogal jaloers op haar. Dus hebben ze haar weggepest <_<

23. Xtra-large
    Afbeelding van Rrrrobbie

Robčrt
    16,126 berichten
    Lid sinds November 2007

Beetje tragisch verhaal, Sjakkie. :(
    Het zat Heidimeisje indertijd niet zo mee, elke week ging er iemand in haar omgeving dood door de meest tragische omstandigheden. Buiten dat bleef ook ander hartverscheurend leed haar niet bespaard: liefdesverdriet, mislukte zelfmoordpogingen, ruzies en intriges, kortom...drama alom.
    Het was dan net alsof je tien jaar GTST in 1 topic samengevat zag en dat elke week wel een keertje.

Naar ik heb begrepen is het tij voor haar gekeerd en is ze tegenwoordig weer helemaal heppiedepeppie....dat wil zeggen, als ze nog leeft natuurlijk....

24. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Robbie schreef:
    quote: Joe

:blush:

Zie het topic over kleuren bij getallen zien
    gewoon een fout in de hersenen dus :rolleyes:

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?