Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Filosofie & Theologie
  4. Wie is god??

Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-02-2008 10:57.

Wie is god??

1. Xtra-small
    Afbeelding van arsjaad1986

arsjaad
    1 berichten
    Lid sinds February 2008

Ik denk dat wij allen god zijn.

Wij komen allen uit een deel van de bron van god.

Begonnen als niet wetende baby's die gekomen zijn om opnieuw de wereld ontdekken.

Misschien was god alleen en wilde hij door zichzelf te delen in wezens
    zodat deze met elkaar interacties konden hebben om een wereld te creeeren om liefde en pijn te beleven goed en kwaad, geluk en ongeluk.

Wij= god

Dacht hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet alleen ben..

Dus heeft hij een systeem gemaakt, de universum.
    En allemaal wetten gemaakt om te zorgen dat kwaad en goed met elkaar een spelletje kon spelen.

Zodat het een levendige brouwsel word.

Wij zijn expres niet slim genoeg gemaakt om alles in een keer te begrijpen.
    Daarom denk ik dat wij aan een groot project meedoen zonder dat wij dat weten.

Het is net als een bedrijf wij weten precies hoe wij onze mensen in moeten zetten om doeleindes te bereiken binnen het bedrijf en om ons einddoel te bereiken winst te maken.

DAT IS NOG MAAR EEN FRACTIES VAN de werkelijke kennis die wij nodig hebben om dit te realiseren.

God weet namelijk alles hij kon ons als werknemers inzetten om doeleindes te bereiken en de ultieme doeleinde een wereld van tastbare gelukzaligheid datgene waar wij naar verlangen.

Elk jaar word een jaarbalans opgezet en dna kijken we wat voor winst we hebben behaald.

Elke tijdperk evolueert de mensheid en zullen er heel veel werknemers geschrapt moeten worden om te zorgen dat er weer betere nieuwe werknemers gemaakt moesten worden.

Is GOD een gedachte
    Zijn wij een gedachte

Misschien was denken en voelen niet goed genoeg maar doen was veel bevredigender.

Maar om ultieme gelukzaligheid te hebben in ons leven moeten wij een tastbare realiteit creeeren om echt bevredigd te worden.

Graag zou ik jullie theorieen over het bestaan van god willen horen.

arsjaad1986 wijzigde dit bericht op 06-02-2008 14:12 met 4%: verbetering

1. Xtra-large
    Afbeelding van Doubleyoubee

Wesley
    13,138 berichten
    Lid sinds November 2007

hoi :)

www.ipimobile.com / www.dj-wb.com

2. Xtra-small
    Afbeelding van Twizz

sanne
    2 berichten
    Lid sinds February 2008

ik geloof niet in een god maar in de mens.

3. Large
    Afbeelding van konec

12,168 berichten
    Lid sinds November 2007

dus we zijn een soort labratten in een experiment?
    quote:
    God weet namelijk alles hij kon ons als werknemers inzetten om doeleindes te bereiken en de ultieme doeleinde een wereld van tastbare gelukzaligheid datgene waar wij naar verlangen.

maar wij zijn toch stukjes god, zeg je eerder?

als god alles weet, waarom zou hij dan het experiment doen? hij weet de uitkomst toch al... en als god opgedeeld is tot de mensheid, bestaat ie dan nog wel als losse entiteit? wat als we ons doel hebben bereikt?

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?