Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Nieuws, Wetenschap & Cultuur
  3. Filosofie & Theologie
  4. Kleuren zien bij getallen etc.

Dit onderwerp heeft 74 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2010 20:41.

Kleuren zien bij getallen etc.

1. Small
    Afbeelding van Eileen

113 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben helemaal niet zweverig, ik denk ook dat het gewoon zo is dat ik meer visueel ben ingesteld. Ik ben in ieder geval hartstikke slecht met getallen en net als Marieke heb ik een fotografisch geheugen. Misschien heeft het daar wat mee te maken? :unsure:

2. Small
    Afbeelding van Muizstil

706 berichten
    Lid sinds November 2007

misschien te maken met vroeger in de kleuterklas?
    want wat ik nog wel weet van de kleuterklas was dat we de dagen van de week leerden met kleuren. als ik het me goed kan herinneren was donderdag bruin ( de dagen stonden met schuimrubberen letters op een bord geplakt in allerlei kleuren) en elke week mocht een kindje de dagen bijhouden door een punaise ernaast te prikken

edit ik heb niet alles gelezen. is ook al opgemerkt :unsure:

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van degroeten

Partyscene
    38,309 berichten
    Lid sinds November 2007

nog nooit van gehoord :unsure:

4. Xtra-large
    Afbeelding van opgeheven

opgeheven
    12,811 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Eileen schreef:
    Ik ben helemaal niet zweverig, ik denk ook dat het gewoon zo is dat ik meer visueel ben ingesteld. Ik ben in ieder geval hartstikke slecht met getallen en net als Marieke heb ik een fotografisch geheugen. Misschien heeft het daar wat mee te maken? :unsure:
    misschien werkt het als een soort geheugensteuntje?

Diep van binnen ben ik best oppervlakkig..

5. Large
    Afbeelding van Grote_Smurf

7,857 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DeCo schreef:
    0 = zwart
    1 = wit
    2 = rood
    3 = cyaan