Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2009 16:13.
Free Hugs!
- Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 22:51Wauw, wat zag ik net iets grappigs op tv
Had er al wel eens van gehoord, wat een geweldig inittiatief! Ja daar maak je Sjaakie nou blij mee! Gewoon gratis knuffels aanbieden aan mensen, dat is toch geweldig?
Ik moet nu effe aan Solar festival denken dit jaar, Extrema had ook allemaal meiden en jongens in van die superfluffy beren- en peozen- en weet ik wat voor beestenpakken bij de uitgang staan en die mocht je dan een knuffel geven. vet lekker!
www.freehugs.com

En nee, niet iedereen heeft behoefte aan knuffels van vrienden, maar kijk effe verder dan je eigen neus lang is, dit is toch juist fijn voor de mensne die daar WEL behoefte aan hebben?
Ikzelf kan gewoon oprecht blij worden als iemand naar me lacht ofzo. En ik weet dat je ook heel makkelijk andermans dag kunt maken door iets liefs te zeggen ofzo. En ik knuffel heus niet de hele dag (soms wil ik helemaal niet dat mensen me aanraken) maar dit is gewoon vrijwillig.
Ik ben er helemaal blij van!
Ik wil ook gratis knuffels uit gaan delen! 
:kiss:[/img]
- Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 22:58quote:Ruba-Tuup schreef:
kan wel een knuffel gebruiken deze week
WEEKEND!!!! 
- Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 23:08

- Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 23:09
jouw toko?quote:Ruba-Tuup schreef:
haha niks weekend
iedere dag al van 7.00 tot 22.00 aan het werk, dit weekend ook nog en de hele volgende week ben ik bang
is niet niks zo'n verbouwing en opening van nieuwe toko
.gif
- Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 23:24Fok! heeft zojuist ook een free hug experiment opgezet in Utrecht...afgelopen week kon je op centraal een gratis knuffel halen.
ROAKS zijn ok! - Geplaatst op vrijdag 17 november 2006 23:54
misschien toch iets anders zoeken dan de lopende band..quote:Ruba-Tuup schreef:
haha niks weekend
iedere dag al van 7.00 tot 22.00 aan het werk, dit weekend ook nog en de hele volgende week ben ik bang
is niet niks zo'n verbouwing en opening van nieuwe toko
.gif - Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 00:31dit komt me erg bekend voor ...

Van mij mogen ze afblijven, bah! knuffels van vreemde mensen op straat
- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 00:32doe mij maar een gele

- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 11:07heb eigenlijk liever knuffels van mensen die ik lief heb, dan van vreemde mensen...
die knuffels geven me juist een fijn gevoel..
maar wel leuk initiatief...
- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 11:52Dat is bij mij om de hoek!!!
Weer gemist natuurlijk..
- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 14:10
ben er na wat gezoek achter wat je bedoelde: R.A.O.K = Random Act Of Kindnessquote:SHEBYTE schreef:
Fok! heeft zojuist ook een free hug experiment opgezet in Utrecht...afgelopen week kon je op centraal een gratis knuffel halen.
ROAKS zijn ok! - Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 14:12
Er staat ROAKS.....quote:mark boon schreef:
ben er na wat gezoek achter wat je bedoelde: R.A.O.K = Random Act Of Kindnessquote: SHEBYTEFok! heeft zojuist ook een free hug experiment opgezet in Utrecht...afgelopen week kon je op centraal een gratis knuffel halen.
ROAKS zijn ok! - Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 14:16daarom moest ik wat langer zoeken voordat ik het begreep
- Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 14:18quote:jan willem III schreef:
Er staat ROAKS.....quote:
ben er na wat gezoek achter wat je bedoelde: R.A.O.K = Random Act Of Kindnessquote: SHEBYTEFok! heeft zojuist ook een free hug experiment opgezet in Utrecht...afgelopen week kon je op centraal een gratis knuffel halen.
ROAKS zijn ok!
Random act of Kindnesss
knuffelen is gezond
www.ipimobile.com / www.dj-wb.com - Geplaatst op zaterdag 18 november 2006 14:51knuffelen is super en ja ook met mensen die je niet zo goed kent, maar je wel aanspreken
Diep van binnen ben ik best oppervlakkig.. - Geplaatst op zaterdag 14 juni 2008 16:38ik ga in de vakantie Free hugs uitdelen in Antwerpen (A)
yeey/bleuh?
xhoiyih@facebook.com - Geplaatst op zaterdag 28 juni 2008 17:25Free Hugs zijn goed

- Geplaatst op dinsdag 22 december 2009 16:13Relaxed!