Dit onderwerp heeft 36 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 29-10-2010 14:38.
Slechtste Film Ooit
- Geplaatst op woensdag 24 december 2003 16:55
QUOTE (Vrouwtje @ Wed 24 Dec, 18:54) beste buitenlandse film:
The green mile.
Shawshank redemption.
Sleepers.
Beste animatie films:
Finding nemo.
shrek.
ice age.
Slechtste Buitenlandse films:
weet er wel 1 maar kweet niet meer hoe die heet... is iig met die 2 die in de clip zitten van because I got high..
Slechte Nederlandse film:
Volle naam.
verder ken ik geen slechte nederlandse films, maar goeie eigenlijk ook niet... [/quote]
Jay and bob got....(screwed ofzo)Conscia mens recti, famae mendacia ridet.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:00beste nederlandse:
soldaat van oranje
slechtste nederlandse:
geen idee
beste buitenlandse:
shindlers list
slechtste buitenlandse:
jeepers creepers / die kutfilm die buiten opgenomen is met een normale camera, kan werkelijk niet meer op de naam komenGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:00QUOTE (Raptor @ Wed 24 Dec, 17:55) QUOTE (Vrouwtje @ Wed 24 Dec, 18:54) beste buitenlandse film:
The green mile.
Shawshank redemption.
Sleepers.
Beste animatie films:
Finding nemo.
shrek.
ice age.
Slechtste Buitenlandse films:
weet er wel 1 maar kweet niet meer hoe die heet... is iig met die 2 die in de clip zitten van because I got high..
Slechte Nederlandse film:
Volle naam.
verder ken ik geen slechte nederlandse films, maar goeie eigenlijk ook niet... [/quote]
Jay and bob got....(screwed ofzo) [/quote]
jaaaaaah die!!! nah eg waar... hell!!!Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:02QUOTE (UxP @ Wed 24 Dec, 18:00) beste nederlandse:
soldaat van oranje
slechtste nederlandse:
geen idee
beste buitenlandse:
shindlers list
slechtste buitenlandse:
jeepers creepers / die kutfilm die buiten opgenomen is met een normale camera, kan werkelijk niet meer op de naam komen [/quote]
the blair witch project
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:05beste, sophies choiche
slechtste, velenal de friekie piepol meek te bjoety of te wurldGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:11Beste:
Pffff, moeilijk!
Vind Shawshank Redemption toch wel 1 van de beste..
K-Pax trouwens ook...
Van de klassiekers ga ik voor Papillon (vanavond toevallig op tv)..
Slechtste film weet ik echt niet.. Zijn er zooo veel...Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:18Beste NL: Van God Los, Van de koele meren des doods, Nynke
Beste buitenland: Silence of the lambs, Scarface, Schindlers list, Green mile
Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
Die film met al die jongetjes met dat witte haar die achter hun zusje aanzaten was ook bizar slecht...ben de naam ff kwijt.
Slechtste buitenland: alle films met Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme en andere kleerkasten die meer spieren dan acteertalent hebben.
9 van de 10 horrors en comedies zijn ook slecht trouwens.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:44Beste NL: Lek/All Stars
Slechtste NL: Gulle minaar
Beste Buitenlandse: The Matrix
Pulp Fiction
Lord Of the Rings deel 1
Goodfellas
Donnie Brasco
Slechtste buitenlandse: Mac Bain
Bringing out the deathGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:55slechtste film van dit moment
bruce almighty
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 17:56tomb raider twee is wel weer een nominatie waard voor slechtste film 2003....
dit vind ik top-films:
Irriversible
Songs From The Second Floor
City Of God
Seul Contre Tous
Alle Lotr
Alle Starwars
Alle Harry Potters
Matrix 2
24 hour party people
La vita e bella
Billy Elliott
8 femmes
Fabuleux destin d'Amélie Poulain
Mulholland Drive
en nog een stuk of 20 filmsGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:57Fucking amal en dan horen er nog ergens puntjes op de a.....
maar die laat ik weg omdat t echt een kut film isGeplaatst op woensdag 24 december 2003 17:59la vitta e bella ja. heel mooi.
nog een: swing kidsConscia mens recti, famae mendacia ridet.Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:19QUOTE (Nookzel @ Wed 24 Dec, 18:57) Fucking amal en dan horen er nog ergens puntjes op de a.....
maar die laat ik weg omdat t echt een kut film is [/quote]
Helsinki speelde het zich af toch?
Vond het wel een mooie film die duidelijk naar voren bracht wat er van je verlangt wordt in de moderne westerse wereld en dat eraan ontsnappen niet mogelijk is (dus kun je maar beter eraan toevoegen)Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:22slechtste nederlandse : De Avonden
beste nederlandse: van god los
buitenlandse laat ik achterwege, ik kan nooit zo goed kiezen
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:23Beste:
Taxidriver
Slechtste
te veel om op te noemenGeplaatst op woensdag 24 december 2003 18:26
wat? die puntjes?quote:(dus kun je maar beter eraan toevoegen)
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:35Breaking The Waves van Lars Von Trier was mede een nederlandse co-productie dus die is dan me favo nederlandse film
Of moet het een nederlands gesproken film zijn?
Dan kom ik bij dit rijtje uit:
Soldaat van Oranje
Turks Fruit
Hufters en hofdames
Karakter
De Zee die Denkt
Ciske de rat
De avonden
De Aanslag
en nog zoveel anderen.......
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 18:39QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 17:18) Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
[/quote]
dat kan je niet zeggen hoor
amsterdamned
zo wroden ze niet meer gemaaktGeplaatst op woensdag 24 december 2003 18:41QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 19:39) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 17:18) Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
[/quote]
amsterdamned
zo wroden ze niet meer gemaakt [/quote]
wij verschillen wel vaker van mening.
nu dus weer
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 19:03QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 18:41) QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 19:39) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 17:18) Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
[/quote]
amsterdamned
nu dus weer
[/quote]
iets met het schijnt dat tegenpolen elkaar aantrekken
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 19:08QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 20:03) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 18:41) QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 19:39) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 17:18) Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
[/quote]
amsterdamned
nu dus weer
[/quote]
[/quote]
zou je denken
Geplaatst op woensdag 24 december 2003 19:14QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 19:08) QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 20:03) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 18:41) QUOTE (zmo_king @ Wed 24 Dec, 19:39) QUOTE (Sense @ Wed 24 Dec, 17:18) Slechtste NL: Amsterdamned, wat een drama
[/quote]
amsterdamned
nu dus weer
[/quote]
[/quote]
zou je denken :unsure:[/quote]
hmmz....
Geplaatst op zaterdag 27 december 2003 17:52QUOTE (Flow @ Wed 24 Dec, 18:44) Beste NL: Lek/All Stars
Slechtste NL: Gulle minaar
Beste Buitenlandse: The Matrix
Pulp Fiction
Lord Of the Rings deel 1
Goodfellas
Donnie Brasco
Slechtste buitenlandse: Mac Bain
Bringing out the death [/quote]
Mc Bain was echt wel topfilm.....
Geplaatst op maandag 09 november 2009 21:18Danceflick.I know we're too young to talk about forever, but right now that's what it feels like. 180109Geplaatst op vrijdag 29 oktober 2010 14:38Slechtste binnenland: sl8n8
Beste binnenland: simon
Slechtste buitenland: The last airbender
Beste buitenland: V for VendettaSlechtste Film Ooit