Dit onderwerp heeft 4905 reacties, en bestaat uit 197 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 197.
De laatste reactie is geplaatst op 12-01-2012 12:37.
Het 'Welke film heb je gezien en wat vond je ervan'-topic
- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 14:58little miss sunshine
zeer leuke roadtrip, beetje zwarte humor en tragiek. hou'k wel van
lethal marriage
met de heerlijke laura prepon (je kent haar wel van de 70's show, die roodharige) Hier blijkt helaas wel dat ze nooit echt goeie actrice wordt want eigenlijks speelt ze nog steeds die 70's show karakter alleen dan met blond haar (teveel karaktertrekjes van haar eigen) Maar de film is lekker grof en 2 da bone
little children
Joehoe, eindelijk weer wat van jennifer connolly, heeft ze een veredelde bijrol!! Das balen, gelukkig weet kate winslet het ook wel spannend te houden in deze american beauty achtige epos
Pervert
schunige film a la stilo Russ Mayer. Veel onnodige tieten en een plot dat nergens opslaat, maar vermakelijk is het wel
curse of the golden flowers
verbluffend hoe ze daar in het oosten met hun budgetten (lager dan die van hollywood) zo'n grootschalige productie neerzetten. en dan ook nog eens 10x beter. en wat een kostuums weer..
eilandgasten
goeie poging, zo zou ik het omschrijven. maar doordat de filmmaker teveel wil ontbreekt het aan diepte. en die diepte is juist nu weer zo onontbeerlijk. Beter ene stelletje met problemen minder of een half uurtje langer en dan de karakters wat meer cache. nu is alles ene beetje gehaast vlug vlug vlug waardoor niks blijft beklijven - Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 15:05Morgen naar de premiere van the simpsons.. ben benieuwd!
- Geplaatst op woensdag 15 augustus 2007 17:30
Die was best wel lachenquote:_Stef schreef op 15 augustus 2007 @ 15:05:
Morgen naar de premiere van the simpsons.. ben benieuwd!
Beter dan ik had verwacht 
- Geplaatst op maandag 27 augustus 2007 19:50sunshine: voorspelbaar, langdradig maar vermakelijk en idd mooie visualshit
zodiac: veel te lang, maar wel interessant. Weer eens wat anders dan de hak-hak-hak-moordernaar-opgelost filmpjesFor the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op donderdag 06 september 2007 07:10Ik heb gister net the simpsons gekeken in de bios
heb er niet echt heel veel van meegekregen
want we waren een beetje aan het ouwe hoeren
maar al wat ik gezien heb was er comisch
echt ook een aan rader=d - Geplaatst op donderdag 06 september 2007 07:25
oh, ben jij er zo één....quote:Linndaaa schreef op 06 september 2007 @ 07:10:
Ik heb gister net the simpsons gekeken in de bios
heb er niet echt heel veel van meegekregen
want we waren een beetje aan het ouwe hoeren
maar al wat ik gezien heb was er comisch
echt ook een aan rader=d
- Geplaatst op donderdag 06 september 2007 10:47
idd... bek houden als je in de bios zitquote: - Geplaatst op donderdag 06 september 2007 23:37smokin' aces: lekker rommelige knallende actie.. VermakendFor the DJ is my God, I will honor him and love him....
- Geplaatst op dinsdag 11 september 2007 00:391408.. voorspellend; vermakend, maar net te voorspellend en def niet eng
the number 23.. I LOVE JIM CARREY!! geniale acteur, goede film ook, maar ik kwam er niet helemaal lekker in. Iets waar ik meestal HELEMAAL geen problemen mee heb :SFor the DJ is my God, I will honor him and love him.... - Geplaatst op vrijdag 27 juni 2008 16:50Brice de Nice ^^
Muahaha. Heel flauw maar echt heel leuk. I'm a fan!Lies spread, like your legs did. - Geplaatst op woensdag 09 juli 2008 18:32Op 16 juli komt ook een leuke film uit, althans dat verwacht ik.
Het gaat om "De brief voor de koning" er is ook een trailersite www.debriefvoordekoningdefilm.nl
Het boek vond ik erg leuk hopelijk wordt de film dat ook! - Geplaatst op vrijdag 11 juli 2008 12:25wat vinden jullie ervan ?LolaS wijzigde dit bericht op 11-07-2008 12:27 met 88%
- Geplaatst op zaterdag 02 augustus 2008 00:01Ik ben vandaag naar ''The Love Guru' geweest van Mike Myers. Ik was zwaar teleurgesteld, Mike Myers was gewoonweg dodelijk irritant, de meeste grappen vond ik totaal niet geslaagd. Verspil je geld hier niet aan.
- Geplaatst op zaterdag 27 september 2008 00:33Hedwig and the Angry Inch
Nog steeds zó'n mooie film <3 met zulke fantastische muziek <3 en zo'n bizar einde xD
(stiekem denk ik dat Tommy Gnosis niet bestaat, en dat die laatste scene staat voor dat Hedwig zichzelf accepteert, inclusief Tommy, de mannelijkheid die ze in Berlijn heeft achtergelaten)Amateur filmenthousiast, aspirerend schrijfster en fanatiek feminist met een mening over films: Girls On Film - Geplaatst op maandag 01 december 2008 22:17ik heb vrijdag the Covenant gezien.
Reid is zó knap (A)xLeen wijzigde dit bericht op 11-01-2009 13:32 met 30% - Geplaatst op zaterdag 23 mei 2009 11:09The Outsiders. Wat een ongelovelijke crapfilm. Niet normaal hoe slecht...!If roses are meant to be red, and voilets to be blue, why isn\\\'t my heart meant for you?
- Geplaatst op donderdag 23 juli 2009 14:56Lesbian Vampire Killers!
Door alle overdreven crap in de film extra grappig

- Geplaatst op donderdag 11 november 2010 16:32The last song
hele mooie film met miley cyrus ;p
Waarom?
er speelt in : een mooie jongen is altijd leuker om naar te kijken
het verhaal is heel leuk en mooi heel romantisch
maar ook iets minder goed xs haar papa gaat dood opt laatste
- Geplaatst op maandag 03 januari 2011 16:38Mmm een beetje een dood topic, maar ik wil toch even zeggen; ik heb gister Ice age weer gekeken, plus de nummers twee en drie, en daar wordt ik toch altijd heel blij van
Leve Ice Age, en lang leve de animatie film!! Die verdienen Oscars, en heel veel andere gouden (sieraden) en dingen!
Zohraatje wijzigde dit bericht op 19-01-2011 09:19 met 22% - Geplaatst op maandag 03 januari 2011 22:42eclips. barslecht. Heel de wereld draait rond Bella
- Geplaatst op dinsdag 06 december 2011 10:18Ik heb Puss in Boots gezien, echt zo grappig! Ik vond hem in Schrek al geweldig, maar in zijn eigen spin off film issie echt zo leuk
. En dan met die sexy stem van Antonio Banderas, top! - Geplaatst op dinsdag 06 december 2011 10:37Ik heb Colombiana gezien. Goeie actie. En als je Lara Croft goed vind, is dit ook een aanrader.
Verder Super 8: spannend. Verrassend goed. - Geplaatst op woensdag 07 december 2011 11:54Ik wil naar de nieuwe New Kids :D!!! Ben echt reuze benieuwd, zal vast wel weer lachen zijn.marylou86 wijzigde dit bericht op 15-12-2011 11:26 met 15%
- Geplaatst op maandag 12 december 2011 11:12Ik heb laatst Twilight: breaking dawn gezien, echt leuk! Aanrader :D!
- Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 12:37Ik heb Mission Impossiple: Phantom Protocol., Anonymous en The Girl With The Dragon Tattoo gezien. Waren allemaal wel ok. Vond het wel niet nodig nog een nieuwe verfilming van The Girl With The Dragon Tattoo te maken.