Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-10-2009 19:16.
Cruel Intentions
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 20:54geweldige film , nu op net 5

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 20:56ryan phillipe
wubberdewubwubwubwubwub
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:09Beffy

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:12Ryan

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:20kikke film idd...

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:24butfilm
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:44quote:Carlijn schreef:
ryan phillipe
wubberdewubwubwubwubwub
Goddamn is die lekker of wat! Ik gleed echt van mn stoel af toen ik 54 zat te kijken pas geleden, ik kijk zelden films dus weet ook zelden van het bestaan van zulke exemplaren af.
En toen ik Cruel Intentions heb gekeken heb ik alleen maar op die chicks gelet denk ik
want hij is me toen ontgaan.
Dit laat toch gewoon niks aan de verbeelding over? Check die lijnen bij zn heupen Lijn, WAT een hunk!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:44Mannen zouden gewoon verplicht zo'n body moeten hebben vind ik.

En nu ga ik slapen
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:51quote:wackiejacky schreef:
Mannen zouden gewoon verplicht zo'n body moeten hebben vind ik.
En nu ga ik slapen
dat zeg ik ook altijd als ik met mezelf ga spelen

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 21:56
mijn wubje heeft ook van die lijnenquote:wackiejacky schreef:quote: Carlijnryan phillipe
wubberdewubwubwubwubwub
Goddamn is die lekker of wat! Ik gleed echt van mn stoel af toen ik 54 zat te kijken pas geleden, ik kijk zelden films dus weet ook zelden van het bestaan van zulke exemplaren af.
En toen ik Cruel Intentions heb gekeken heb ik alleen maar op die chicks gelet denk ik
want hij is me toen ontgaan.
Dit laat toch gewoon niks aan de verbeelding over? Check die lijnen bij zn heupen Lijn, WAT een hunk!

- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 23:01te vaak gezien al...
- Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 23:26Buffy is echt fakking geil in deze film

- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 07:33ik heb hem niet afgekeken, viel in slaap...

- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 08:11"You can put it anywhere..."
Yeah baby!
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 09:41Heb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar
Reese Witherspoon en Ryan Philip zijn al jaren in het echt getrouwd en hebben 3 kinderen! Cute couple
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 09:45Hehe, de film van het cokekruisje...
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 09:45quote:Naomi schreef:
Heb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar
Reese Witherspoon en Ryan Philip zijn al jaren in het echt getrouwd en hebben 3 kinderen! Cute couple
Ryan en Reese zijn ondertussen uit elkaar..
(en hebben 2 kinderen, maar dat terzijde)
dus er is nog hoop..
Ryan
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:21quote:pucca schreef:quote: NaomiHeb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar
dus er is nog hoop..
Ryan
zijn ze uitelkaar?
hm ik vond ze altijd zo schattig die twee samen. - Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:32quote:Owen schreef:
Buffy is echt fakking geil in deze film

- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:38
Al best een tijdje.. sinds eind oktober.quote:Naomi schreef:quote: puccaquote: NaomiHeb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar
dus er is nog hoop..
Ryan
zijn ze uitelkaar?
hm ik vond ze altijd zo schattig die twee samen. - Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:41buffy

sowieso al een geile tjik, maar in deze film nog net een beetje extra idd
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:56
zijn al een tijdje uit elkaar hoorquote:Naomi schreef:
Heb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar

- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 10:56oke
lezen
carlijn

- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 11:13
wie speelden zij in de film dan (inzake echt absoluut niks te weten van filmsterren....quote:Naomi schreef:quote: puccaquote: NaomiHeb deze al 10x gezien en hij blijft goed... Selma Blair en Sarah Michelle Gellar
dus er is nog hoop..
Ryan
zijn ze uitelkaar?
hm ik vond ze altijd zo schattig die twee samen.
)
wordt nu wel nieuwsgierig welke 2 uit die film van gister dan ook echt iets hebben (c.q. wat hadden)
- Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 11:22de jongen en het blonde meisje waar ie achteraan zat....