Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2005 12:47.
Innercity topic....
- Geplaatst op maandag 12 december 2005 15:51Wat vinden we van de nieuwe opzet van Innercity?
De lineup is wel lekker vindt ik... ik ga toch wel voor:
Bart Skils
2 many dj's
Tiga
Collabs Sessions
Yoda
Jeugd van Tegenwoordig
Princess Superstar
- Geplaatst op maandag 12 december 2005 16:37nix voor mij,
liever wat betere techno die ze in de begin jaren hadden
- Geplaatst op maandag 12 december 2005 19:10sjees. techno is aardig uit maat...
- Geplaatst op dinsdag 13 december 2005 14:23Je moet eens gaan kijken naar het optreden van Evil Nine: moddervette breakbeats!

Gr,
Marcel - Geplaatst op dinsdag 20 december 2005 13:00En was het nog wat op Innercity?? Zal wel niet he....

- Geplaatst op dinsdag 20 december 2005 13:27Nou.. niet zo negatief... Om maar direct met de deur in huis te vallen (mmm ... waar ken ik dat van?), Innercity 2005 was muzikaal en qua publiek zeer geslaagd! Sfeer had wat uitbundiger gekunt maar was zeker niet slecht. Het publiek was naar mijn inziens op en top hip. (dat ze hardstyle en trance er uitgegooid hebben zal daar aan mee geholpen hebben) Iedereen had echt moeite gedaan om er mooi uit te zien! Zowel de mannen als vrouwen! De mainstage vond ik erg mooi.. 2many dj's rockte als een gek... vooral toen ze als tweede plaat hun eigen productie 'excuse me' er op gooide, volume harder.. die honderderen gele lampen die toen aan gingen.. iedereen uit zijn dak.. kippenvel momemt.. Tiga met zijn heerlijke electropopplaatjes.. en Alter Ego natuurlijk met die 15 min. duurende liveversie van Rocker! Yoda was vet! Wat kan die gozer scratchen en mixen! Princes Superstar had ik meer van verwacht. De liveminimalact van Booka Shade was om te smullen.. Hoe bedoel je dat minimal niet kan knallen? Wat een vette act... Heerlijk dat je overal zo naartoe kon lopen.. Ik ben het wel met een hoop mensen eens dat EUR 50,-- een tikkeltje te duur was.... Ik hoop dat ze deze koers blijven volgen! Keep up the good things ID&T!
- Geplaatst op dinsdag 20 december 2005 13:56Gelukkig dat jij je vermaakt hebt... ik heb me 50 euro in me zak gehouden!!

- Geplaatst op donderdag 22 december 2005 10:27Innercity is redelijk slaapverwekkend....
tis mooi toch! - Geplaatst op donderdag 22 december 2005 12:47Ben ik het niet mee eens. Ben er tot het einde gebleven, zonder in slaap te vallen!
Een en ander kun je lezen in het INNERCITY-verslag:
"Volgende keer bij mij thuis!" (door Badu)
OP: http://www.djfanclub.nl
Een verslag van een uit de hand gelopen verjaardagsfeestje...
Jack Undercover