Dit onderwerp heeft 11 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-01-2012 22:36.
bestellen bij Victoria Secrets
- Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:16Is er iemand die hier al eens heeft besteld? Is het betrouwbaar en zijn ze snel met leveren? Hoe zit het met de invoersrechten? Aan wie moet ik het betalen of is dat bij aflevering?
- Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:19Victoria Secrets betrouwbaar?
Lijkt me wel... Zo'n bekend, groot merk... - Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:19Denk dat je voor al die vragen maar op de site van Victoria's Secret moet kijken. Daar zal toch wel staan hoe je moet betalen??
- Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:20ik bestel mijn slipjes ook altijd bij VS

- Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:24help.
- Geplaatst op zondag 10 december 2006 18:28
Mijn god zegquote:jan willem III schreef:
ik bestel mijn slipjes ook altijd bij VS

- Geplaatst op zondag 10 december 2006 19:03Het is Victoria's Secret

En ja, 't is betrouwbaar. Je betaalt via cc en ik had m'n bestelling binnen 2 weken in Nederland.
Je moet wel nog invoerrechten betalen als TNT 't af komt leveren en dat is nog zo'n EUR 30,-. Ik zou dus als ik jou was zorgen dat je met meerdere mensen tegelijk besteld en dan die kosten deelt..

Victoria's Secret
- Geplaatst op maandag 11 december 2006 06:09
Hoe zit het met de maten van schoenen en kleding?quote:Trutje schreef:
Het is Victoria's Secret
En ja, 't is betrouwbaar. Je betaalt via cc en ik had m'n bestelling binnen 2 weken in Nederland.
Je moet wel nog invoerrechten betalen als TNT 't af komt leveren en dat is nog zo'n EUR 30,-. Ik zou dus als ik jou was zorgen dat je met meerdere mensen tegelijk besteld en dan die kosten deelt..

Victoria's Secret
- Geplaatst op maandag 11 december 2006 06:23Ongeveer 2 maten verschil
- Geplaatst op maandag 11 december 2006 10:20
Mijn ervaring is (2x schoenen besteld) dat schoenen een halve maat kleiner uitvallen en de kleding wel op maat is (het ondergoed dan).quote:help schreef:
Hoe zit het met de maten van schoenen en kleding?quote: TrutjeHet is Victoria's Secret

Victoria's Secret
- Geplaatst op maandag 11 december 2006 12:03Victoria's Secret

Al weer een tijdje geleden dat ik via internet bij VS heb besteld, dus nodig weer tijd. Op de site melden ze volgens mij een levertijd van 6 weken, maar ik had het de vorige keer al binnen een maand.
Alles apart verpakt, helemaal super! Echt een aanrader.
Ik heb wel alleen ondergoed gekocht. Hiervan weet ik de Amerikaanse maten. Van kleding en schoenen durf ik het nog niet zo goed aan..... - Geplaatst op vrijdag 13 januari 2012 22:36wat?? 30euro invoerkost?