Dit onderwerp heeft 1 reactie, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-09-2007 10:11.
J'tote: dé laptoptas
- Geplaatst op 2007-08-30 19:30:34.572306
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Mijn lieveling hoeft niet zo vaak in beweging te komen, we gaan niet meer regelmatig met zijn tweetjes op reis. Tijdens het afronden van mijn studie was het wel anders. Waar ik ging, ging hij. Heerlijk dicht bij me, op mijn rug in een afschuwelijke backpack-achtige tas. Mijn laptop krijgt nu meer rust, op mijn bureautje, maar na het zien van de laptoptas van J’tote begint het bij mij te kriebelen. Zo wil ik wel weer met mijn lappie de hort op!
Back in the dayshad ik geen tijd om eindeloos te treuzelen en te zoeken naar de perfecte laptoptas. Die studie moest afgerond worden en snel een beetje, dus ook een tas waarin ik mijn waardevolle en o zo belangrijke laptop in rond droeg moest snel aangeschaft worden. Dat die bewuste tas nu werkloos onderin een kast ligt, heeft er vooral mee te maken dat ik mijn lieve computer niet meer met me meezeul. Maar als ik dit wel zou moeten doen; nooit meer in die sporty Spice rugzak! Echt, deze tas is geschikter voor mensen die spreken in backpack- en daypack-termen.Vandaag ben ik dé laptoptas tegen gekomen. Waar was die destijds!? Maakt ook eigenlijk niet uit, ik kan en wil er nu wel weer mee gezien worden. Niks een laptop op mijn rug, gewoon heel chic in een leren schoudertas onder mijn arm. De J’tote tassen zijn niet allemaal even leuk maar de Melania springt er met kop en schouders boven uit. Gemaakt van organisch leer en voorzien van bamboe hengsels; I’m lovin’ it! Net als mijn Celebscene collegaatje Elisah trouwens, die baalde flink dat ze voor haar verjaardag afgelopen weekend niet wat bday cash had gevraagd. Ze is namelijk al tijden op zoek naar een geschikte laptoptas…
Gevonden dus, en nu even sparen want hij kost 255 dollar. Waar stop jij je laptop eigenlijk in!? (Virginie)
- Geplaatst op maandag 03 september 2007 10:07chique hoor...danny wijzigde dit bericht op 03-09-2007 10:08 met 90%tis mooi toch!
- Geplaatst op maandag 03 september 2007 10:11daypacks zijn ultiem de master