Dit onderwerp heeft 63 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 15:49.
Goedkope leuke kleding..
- Geplaatst op dinsdag 12 juni 2007 13:34
oh *humpff*quote:PARTYSCENEISGAY schreef op 12 juni 2007 @ 01:17:
[...]
zucht..
begrijpend lezen.......
"vrouwen , jullie"
- Geplaatst op dinsdag 12 juni 2007 14:02
- Geplaatst op vrijdag 08 april 2011 19:54Als jullie geen goed advies hebben waarom gaan jullie dan antwoord geven?
Euhmm,, ik denk dat je wel bij de c&a of v&d wel leuke kleding kan vinden - Geplaatst op maandag 18 april 2011 20:11slecht topic dit....zucht
tweedehandswinkeltjes? kost echt geen drol, maar je moet wel goed zoeken om iets leuks te vinden. - Geplaatst op woensdag 20 april 2011 09:41Glamorous kleding voor zachte prijsjes zijn te vinden op de webshop:
www.LovelybyLindsay.nl
Love, Lindsay - Geplaatst op zondag 24 april 2011 13:40eh..
mn zusje kijkt altijd op kleertjes.com
weet niet of het wat is..
kijk maar =)
xxrobinn - Geplaatst op maandag 23 mei 2011 13:41
Dit is wel een hele goeie webshop en gratis verzending!!quote:FABULOUSx schreef op 10 June 2007 @ 18:24:
Ik zoek nog leuke online outlets.
Ik heb al haast heel de outlet van de H&M site leeggekocht.
Maar nu ben ik op zoek naar een nieuwe, met leuke zomerkleding.
Heeft iemand anders misschien nog leuke goedkope shirtjes/broeken/schoenen gezien.
Ik ben haast blut, namelijk. En moet nog nieuwe zomerkleding.
Ik hoor het wel.
x
www.fashionsellout.nl
laat me weten of je iets leuks hebt gevonden.
groetjes - Geplaatst op dinsdag 31 mei 2011 19:43Jurkjes, rokjes, blazers, tops, blouses, schoenen en accessoires met kant, bloemenprints en veel strikjes, alles onder de ¤25, kun je vinden op www.ZoYou.nl
Get the fashion feeling en bekijk deze nieuwe webshop: http://www.ZoYou.nl! - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 04:19je kunt een kijkje nemen bij ons, misschien zit er iets tussen wat je leuk vindt!
www.geisha-shop.nl
Liefs, GeishaXOXO Geisha Girl .. Bestellen kan via www.geisha-shop.nl Ons volgen? GEISHA KLEDING op FB.. kans op gratis items elke maand.. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:29Voor echte hippe&betaalbare t-shirts (en andere kleding) is er nu WWW.LOVELYBYLINDSAY.NL t-shirts van Rihanna, Drake... Lil Wayne? Of het eigen label met amerikaanse vlaggen, peace tekens, JIMMY woo hakken.... BE GORGEOUS & BE LOVELY! XoXo
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 09:14Goodmorning Lovely's! Nog maar 59 "likes" op de Lovely fb pagina http://www.facebook.com/lovelybylindsay nodig en iemand wint een Drake of Rihanna t-shirt! <3
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 07:16Have a person read your odd identity Zara? To the motive pandora necklaces that it is How to speak spanish custom logo. Each of products are wonderful into your carrier, in addition to brand-specific gift package, tresor paris jewellry eventually ting it's lace, creating a treat being brimming with hidden knowledge as well as appeal. Some jewelry originating from a male tiffany heart necklace to a lady to be a gift can use a lots of connotations. They are generally confused through many bad passion, this sort of wholesale jewelry while anxious constitution, becoming to forget things, deceiving independently as well as others et cetera. A Tiffany title evolved into hence well-known a dvd appeared with the corporation's wholesale tiffany jewelry identify in the headline.
- Geplaatst op dinsdag 28 februari 2012 16:11Hoi nog een tip!,
Je kunt ook terecht op Kleinemaatjes.nl. Ze hebben daar geregeld (zoals nu) sale op merken als Geisha. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 15:49In Den Haag en Utrecht heb je altijd zat winkels waar je goedkope kleding kan kopen.. even goed zoeken