Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Lifestyle
  3. Fashion & Trends
  4. Geurtjes...

Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2011 05:53.

Geurtjes...

1. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

Wat is het toch met geurtjes.... 30 Eurie plus.
    En wie ruikt ze? Je hebt kans dat van de 200 keer dat
    je het opspuit, dat je ongeveer 3 x een reactie krijgt
    op een manier bijvoorbeeld dat je zo lekker ruikt ofzo.
    Verder heeft niemand ooit door dat je uberhaubt een
    bepaalde geur draagt. Waarom zou je dus in godsnaam elke keer zon duur geurtje opspuiten als er toch niemand is die het door heeft.
    Met kleren daarentegen is het meteen een duidelijke
    zaak. Je ziet meteen wat voor persooon er onder de
    kleren schuilt en op wat voor manier hij of zij door
    het leven gaat. Maar geuren. Wat drijft iemand om een
    bepaalde geur te kiezen. Ik heb er ook een stuk of 5 :D
    En neem eigenlijk elke keer een andere..En heb niet echt een bepaalde geur voor een bepaalde gebeurtenis, maar Hoe is het
    bij jullie. hebben jullie voor elke gelegenheid een bepaalde
    geur.. ? :? of is voor jullie een beetje axe en lichaamszweet
    ook al voldoende en maakt het niet uit hoe iemand of jij zelf ruikt :P

Tering, effe douchen. ruukt hier naar rook :P

1. Large
    Afbeelding van Tamaardbei

9,306 berichten
    Lid sinds November 2007

Jezus, wat irritant lezen dit :wacko:

Ben het er wel mee eens, doe absoluut niet elke dag parfum op...
    Maar als ik iets op heb krijg ik vaak wel een reactie, al is het van vriendinnen of m'n ouders ofzo :P

Heb echt wel een heleboel verschillende parfums, maar het meeste wel gekregen.

Wat erg handig is en een goedkoper alternatief; zorg voor een bodylotion met je favo geur.
    Over het algemeen zijn deze goedkoper dan een fles, smeer je hals, nek, borst, buik, armen, whatever ermee in en dit blijf je ook lang genoeg ruiken! :rolleyes:

Kijk ook altijd goed of je een eau de toilette of eau de parfum koopt, daarbij is het verschil over hoe lang je het blijft ruiken (bij mij iig) vrij groot!

En ik vind geurtje belangrijk, als je als man lekker ruikt ben ik veel sneller overstag!
    :rolleyes:

2. Medium
    Afbeelding van v1nz-

1,159 berichten
    Lid sinds November 2007

toevallig,...wou net vd week een newe halen, suggesties...?
    hou wel een beetje vd. fahrenheit geur, maar wil nu wat anders...

edit:typo.

3. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb wel vaste geurtjes ja, en meestal nog wel eentje die ik nog niet eerder heb gehad. Mijn favorieten zijn "L'Homme" van JP Gaultier en "Pi" van Givenchy. Fris, niet te sterk van geur, moet niet een uur in de wind stinken het eerste uur...

En voor gewoon doordeweeks houd ik het meestal gewoon bij Axe, Africa vind ik wel ok...

4. Xtra-large
    Afbeelding van niemeer

Sjaak
    21,579 berichten
    Lid sinds November 2007

Ow ik let daar juist wel op. Ruik t ook gelijk hoor.

Geuren wekken trouwens de sterkste herinneringen op.

Ik heb echt een hekel aan lichaamsgeurtjes, blerg.

Kan zeker wat met me doen als iemand lekker ruikt, het windt me wel op. Zelf ruik ik volgens mij altijd naar Zwitsal, hihi, parfum blijft nooit zo lang hangen ofzo. :)

5. Medium
    Afbeelding van v1nz-

1,159 berichten
    Lid sinds November 2007

doordeweeks spray je je helemaal onder met deo dus ?..
    hmmz, ik gebruik elke dag een geurtje eingnlijk...

6. Xtra-large
    Afbeelding van SHEBYTE_

15,839 berichten
    Lid sinds November 2007

koop dan een fatsoenlijk parfum!!!

Ik betaal echt geenb 30 e voor mijn luchtjes..I fuckin wish

en die ruik je dus prima heur

7. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    v1nz- schreef:
    doordeweeks spray je je helemaal onder met deo dus ?..
    hmmz, ik gebruik elke dag een geurtje eingnlijk...
    Als je het tegen mij hebt: ja... zelfs in mijn boxer :wacko:

8. Large
    Afbeelding van Tamaardbei

9,306 berichten
    Lid sinds November 2007

:lol:

9. Medium
    Afbeelding van v1nz-

1,159 berichten
    Lid sinds November 2007

ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt -_-

:P

10. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van degroeten

Partyscene
    38,309 berichten
    Lid sinds November 2007

ik doe vrij lang met mijn geurtjes :P had 4 verschillende staan, maar heb er laatst één laten vallen :blush: ging bijna out van de walm :lol:

magoed... vind geurtjes wel lekker en het valt zeker wel op als iemand het op heeft -_- mij valt het iig wel op... zeker als het een beetje lekker ruikt :wub:

11. Xtra-large
    Afbeelding van DFKT

20,678 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    v1nz- schreef:
    ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt -_-

Alsof het mij iets kan schelen of ik daar minder door zou zijn! :lol: Ik reageerde alleen op je opmerking, als zou ik mezelf helemaal onderspuiten :rolleyes:

12. Xtra-large
    Afbeelding van niemeer

Sjaak
    21,579 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    SHEBYTE schreef:
    koop dan een fatsoenlijk parfum!!!

Ik betaal echt geenb 30 e voor mijn luchtjes..I fuckin wish

en die ruik je dus prima heur

Tja de iniminiflesjes misschien. Heb van de week nog t kleinste flesje Ultraviolet gekocht, maar dan ben je ook al 28 euro kwijt.

Nu is mn Armani White en mn L'eau D'issey op...op zulke momenten was t btw wel handig om een relatie te hebben, hehe, mis de kadootjes van schoonpapa wel met mn verjaardag, moet verdomme voor t eerst in 10 jaar zelf mn parfum kopen! :D

13. Xtra-large
    Afbeelding van gaetek

14,910 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: v1nz-

Alsof het mij iets kan schelen of ik daar minder door zou zijn! :lol: Ik reageerde alleen op je opmerking, als zou ik mezelf helemaal onderspuiten :rolleyes:
    in engeland flikte iemand dat 3 keer per dag en daar is ie dood aan gegaan... :lol:

14. Medium
    Afbeelding van v1nz-

1,159 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    D-Fekt schreef:
    quote: v1nz-

was niet slecht/verkeerd/negatief bedoelt hoor.. -_-

15. Large
    Afbeelding van timanovic

10,206 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, nu je het zegt...

Eigenlijk valt het me niet vaak op dat iemand een geurtje op heeft tenzij je bij haar in de nek hangt. Eigenlijk best wel raar dat je de rest van de tijd toch weer zooi opdoet! Maar aan de andere kant doe ik toch altijd wel een jaar met een geurtje, en is het relatief bijna goedkoper dan tandpasta :)

16. Xtra-large
    Afbeelding van Bloemsel

24,097 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb laatst eens een lekker goedkoop geurtje gekocht, Maroussia nogwattus. -_-
    Heerlijk geurtje, iedereen vind hem lekker bij mij (heb er precies de juiste zuurgraad voor denk ik)
    En ik was 17 euro kwijt :rolleyes:

Vind hem nog lekkerder ruiken dan de duurdere geurtjes die ik normaal altijd heb :)

17. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,452 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik heb altijd hele lichte geurtjes , ik hou niet van die zware.

Light blue van D&G :wub:
    Rush Summer van Gucci :wub:

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

18. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Carlijnnn

26,586 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    femme schreef:

:wub:

En de originele blijft ook :kwijl:

19. Xtra-large
    Afbeelding van Fem

Femke
    18,452 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Tanja schreef:
    quote: femme

:wub:

En de originele blijft ook :kwijl:

Jaaaa die is ook geweldig!

Summer was zo'n speciale editie, misschien nog ff snel een extra flesje halen in de winkel :unsure:

Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5..

20. Large
    Afbeelding van Mister_P

5,164 berichten
    Lid sinds November 2007

Een lekkere, subtiele geur valt altijd op. Het is gewoon een vorm van persoonlijke verzorging... Zelf ga ik ook nooit de deur uit zonder geurtje :blush:

21. Large
    Afbeelding van Areyouwillingtob

8,974 berichten
    Lid sinds November 2007

Ben zelf zoiezo van de deo, maar dan wel geurloze/naturel. Verder ben ik steeds meer van de geurtjes geworden, maar zorg ik er meestal wel voor dat ik ze krijg en niet koop haha (heb er dan ook nu in totaal 5, en echt een hele bak vol monstertjes). Mijn favorieten:

1) 8e jour - Yves Rocher (is al jaren niet meer te koop, dus doe er heeeeel voorzichtig mee)
    2) Miracle - Lancome (Een hele diepe graai in mijn portemonnee geweest, ong. 50 euro)
    3) Jamaica- Puma (Erg goedkoop, kun je halen bij de etos)

22. Medium
    Afbeelding van JoGS

1,837 berichten
    Lid sinds November 2007

[quote="Tamara"]Jezus, wat irritant lezen dit :wacko:
    [quote]

:cheers:

Op schiphol zijn de prijzen trouwens nog steeds wel een stuk goedkoper dan in de stad ofzo. Nu ook weer is het 2 halen voor 50 Euro. Op zoich nog wel te doen als je ze met zn 2en haalt.

Verder denk ik inderdaad ook dat geurtjes echt erg nostalgisch werken. En vaak een herinnering aan het verleden veroorzaken. Dat is wel weer vaak een pluspunt van een goede geur :wub:

23. Medium
    Afbeelding van mmmmies

3,827 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    mr.P schreef:
    Een lekkere, subtiele geur valt altijd op. Het is gewoon een vorm van persoonlijke verzorging... Zelf ga ik ook nooit de deur uit zonder geurtje :blush:

Valt inderdaad altijd op ja. Ik krijg vaak zat complimenten over mijn geurtje. En al kreeg ik ze niet, ik vind het gewoon belangrijk dat je lekker ruikt. Doe al helemaal niet zuinig met mijn geurtje, heb iedere dag parfum en ja op=op en dan kopen we wel weer een nieuwe.....
    Het is trouwens zonde om zuinig met je geurtje te doen, na verloop van tijd verander namelijk de geur................

24. Xtra-large
    Afbeelding van jufliesje

15,730 berichten
    Lid sinds November 2007

is rush summer die rode of is dat de gewone??

Jill van Jill sander :wub: heb ik al zoveel flessen van versleten!

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?