Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2011 05:53.
Geurtjes...
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:21Wat is het toch met geurtjes.... 30 Eurie plus.
En wie ruikt ze? Je hebt kans dat van de 200 keer dat
je het opspuit, dat je ongeveer 3 x een reactie krijgt
op een manier bijvoorbeeld dat je zo lekker ruikt ofzo.
Verder heeft niemand ooit door dat je uberhaubt een
bepaalde geur draagt. Waarom zou je dus in godsnaam elke keer zon duur geurtje opspuiten als er toch niemand is die het door heeft.
Met kleren daarentegen is het meteen een duidelijke
zaak. Je ziet meteen wat voor persooon er onder de
kleren schuilt en op wat voor manier hij of zij door
het leven gaat. Maar geuren. Wat drijft iemand om een
bepaalde geur te kiezen. Ik heb er ook een stuk of 5
En neem eigenlijk elke keer een andere..En heb niet echt een bepaalde geur voor een bepaalde gebeurtenis, maar Hoe is het
bij jullie. hebben jullie voor elke gelegenheid een bepaalde
geur.. ?
of is voor jullie een beetje axe en lichaamszweet
ook al voldoende en maakt het niet uit hoe iemand of jij zelf ruikt
Tering, effe douchen. ruukt hier naar rook
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:28Jezus, wat irritant lezen dit

Ben het er wel mee eens, doe absoluut niet elke dag parfum op...
Maar als ik iets op heb krijg ik vaak wel een reactie, al is het van vriendinnen of m'n ouders ofzo
Heb echt wel een heleboel verschillende parfums, maar het meeste wel gekregen.
Wat erg handig is en een goedkoper alternatief; zorg voor een bodylotion met je favo geur.
Over het algemeen zijn deze goedkoper dan een fles, smeer je hals, nek, borst, buik, armen, whatever ermee in en dit blijf je ook lang genoeg ruiken!
Kijk ook altijd goed of je een eau de toilette of eau de parfum koopt, daarbij is het verschil over hoe lang je het blijft ruiken (bij mij iig) vrij groot!
En ik vind geurtje belangrijk, als je als man lekker ruikt ben ik veel sneller overstag!

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:36toevallig,...wou net vd week een newe halen, suggesties...?
hou wel een beetje vd. fahrenheit geur, maar wil nu wat anders...
edit:typo. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:42Ik heb wel vaste geurtjes ja, en meestal nog wel eentje die ik nog niet eerder heb gehad. Mijn favorieten zijn "L'Homme" van JP Gaultier en "Pi" van Givenchy. Fris, niet te sterk van geur, moet niet een uur in de wind stinken het eerste uur...
En voor gewoon doordeweeks houd ik het meestal gewoon bij Axe, Africa vind ik wel ok... - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:43Ow ik let daar juist wel op. Ruik t ook gelijk hoor.
Geuren wekken trouwens de sterkste herinneringen op.
Ik heb echt een hekel aan lichaamsgeurtjes, blerg.
Kan zeker wat met me doen als iemand lekker ruikt, het windt me wel op. Zelf ruik ik volgens mij altijd naar Zwitsal, hihi, parfum blijft nooit zo lang hangen ofzo.
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:44doordeweeks spray je je helemaal onder met deo dus ?..
hmmz, ik gebruik elke dag een geurtje eingnlijk... - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:45koop dan een fatsoenlijk parfum!!!
Ik betaal echt geenb 30 e voor mijn luchtjes..I fuckin wish
en die ruik je dus prima heur - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:46
Als je het tegen mij hebt: ja... zelfs in mijn boxerquote:v1nz- schreef:
doordeweeks spray je je helemaal onder met deo dus ?..
hmmz, ik gebruik elke dag een geurtje eingnlijk...
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:46

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 00:59ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 01:00ik doe vrij lang met mijn geurtjes
had 4 verschillende staan, maar heb er laatst één laten vallen
ging bijna out van de walm 
magoed... vind geurtjes wel lekker en het valt zeker wel op als iemand het op heeft
mij valt het iig wel op... zeker als het een beetje lekker ruikt 
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 01:10
Alsof het mij iets kan schelen of ik daar minder door zou zijn!quote:v1nz- schreef:
ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt

Ik reageerde alleen op je opmerking, als zou ik mezelf helemaal onderspuiten 
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 01:10quote:SHEBYTE schreef:
koop dan een fatsoenlijk parfum!!!
Ik betaal echt geenb 30 e voor mijn luchtjes..I fuckin wish
en die ruik je dus prima heur
Tja de iniminiflesjes misschien. Heb van de week nog t kleinste flesje Ultraviolet gekocht, maar dan ben je ook al 28 euro kwijt.
Nu is mn Armani White en mn L'eau D'issey op...op zulke momenten was t btw wel handig om een relatie te hebben, hehe, mis de kadootjes van schoonpapa wel met mn verjaardag, moet verdomme voor t eerst in 10 jaar zelf mn parfum kopen!
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 01:18
in engeland flikte iemand dat 3 keer per dag en daar is ie dood aan gegaan...quote:D-Fekt schreef:
Alsof het mij iets kan schelen of ik daar minder door zou zijn!quote: v1nz-ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 01:44
was niet slecht/verkeerd/negatief bedoelt hoor..quote:D-Fekt schreef:
Alsof het mij iets kan schelen of ik daar minder door zou zijn!quote: v1nz-ok, strategisch verdeelt dus, net als mij, alleen ik combineer het. je bent er niet minder om hoor D-Fekt, alleen een beetje anders als je 't mij vraagt

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 03:10Ja, nu je het zegt...
Eigenlijk valt het me niet vaak op dat iemand een geurtje op heeft tenzij je bij haar in de nek hangt. Eigenlijk best wel raar dat je de rest van de tijd toch weer zooi opdoet! Maar aan de andere kant doe ik toch altijd wel een jaar met een geurtje, en is het relatief bijna goedkoper dan tandpasta
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 07:33Ik heb laatst eens een lekker goedkoop geurtje gekocht, Maroussia nogwattus.

Heerlijk geurtje, iedereen vind hem lekker bij mij (heb er precies de juiste zuurgraad voor denk ik)
En ik was 17 euro kwijt
Vind hem nog lekkerder ruiken dan de duurdere geurtjes die ik normaal altijd heb
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 08:15Ik heb altijd hele lichte geurtjes , ik hou niet van die zware.
Light blue van D&G
Rush Summer van Gucci
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 08:20quote:femme schreef:
Ik heb altijd hele lichte geurtjes , ik hou niet van die zware.
Light blue van D&G
Rush Summer van Gucci
En de originele blijft ook
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 08:36quote:Tanja schreef:quote: femmeIk heb altijd hele lichte geurtjes , ik hou niet van die zware.
Light blue van D&G
Rush Summer van Gucci
En de originele blijft ook
Jaaaa die is ook geweldig!
Summer was zo'n speciale editie, misschien nog ff snel een extra flesje halen in de winkel
Tjeerd: Enige realiteitszin is die neusjes ook niet eigen.Wat denken jullie nu eigenlijk?Dat het goddelijke Ajax iets in de melk te brokkelen heeft in het Philips stadion? Is een simpele constatering die elk normaal denkend persoon kan doen. Uitslag 1-5.. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 09:19Een lekkere, subtiele geur valt altijd op. Het is gewoon een vorm van persoonlijke verzorging... Zelf ga ik ook nooit de deur uit zonder geurtje

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 10:04Ben zelf zoiezo van de deo, maar dan wel geurloze/naturel. Verder ben ik steeds meer van de geurtjes geworden, maar zorg ik er meestal wel voor dat ik ze krijg en niet koop haha (heb er dan ook nu in totaal 5, en echt een hele bak vol monstertjes). Mijn favorieten:
1) 8e jour - Yves Rocher (is al jaren niet meer te koop, dus doe er heeeeel voorzichtig mee)
2) Miracle - Lancome (Een hele diepe graai in mijn portemonnee geweest, ong. 50 euro)
3) Jamaica- Puma (Erg goedkoop, kun je halen bij de etos) - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 10:33[quote="Tamara"]Jezus, wat irritant lezen dit

[quote]
Op schiphol zijn de prijzen trouwens nog steeds wel een stuk goedkoper dan in de stad ofzo. Nu ook weer is het 2 halen voor 50 Euro. Op zoich nog wel te doen als je ze met zn 2en haalt.
Verder denk ik inderdaad ook dat geurtjes echt erg nostalgisch werken. En vaak een herinnering aan het verleden veroorzaken. Dat is wel weer vaak een pluspunt van een goede geur
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 10:39quote:mr.P schreef:
Een lekkere, subtiele geur valt altijd op. Het is gewoon een vorm van persoonlijke verzorging... Zelf ga ik ook nooit de deur uit zonder geurtje
Valt inderdaad altijd op ja. Ik krijg vaak zat complimenten over mijn geurtje. En al kreeg ik ze niet, ik vind het gewoon belangrijk dat je lekker ruikt. Doe al helemaal niet zuinig met mijn geurtje, heb iedere dag parfum en ja op=op en dan kopen we wel weer een nieuwe.....
Het is trouwens zonde om zuinig met je geurtje te doen, na verloop van tijd verander namelijk de geur................ - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2004 10:43is rush summer die rode of is dat de gewone??
Jill van Jill sander
heb ik al zoveel flessen van versleten!