Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-10-2011 20:12.
Combineren (midden) blauw vestje
- Geplaatst op donderdag 06 oktober 2011 15:19Hallo allemaal!
Ik heb van de week een vestje gekocht bij de Only.
Ik vind het echt een super gaaf ding, maar weet niet zo goed hoe ik 'm moet combineren.
In de link kan je het vestje zien. Ik heb de donkerblauwe met créme strik.
(Hij valt ongeveer in je taille)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
http://nl.bestseller.com/...64321_MEDIEVALBLUE_317113Elseline wijzigde dit bericht op 08-10-2011 19:32 met 21%
- Geplaatst op donderdag 06 oktober 2011 18:18Sorry, maar ik krijg geen plaatje te zien, dus ik kan je niet helpen!!
Misschien dat je hier een leuk paar schoenen kunt vinden om erbij te dragen.PimFeest wijzigde dit bericht op 18-11-2011 10:05 met 46%Ik hou wel van een feestje - Geplaatst op donderdag 06 oktober 2011 20:39Hello,
Misschien kan je opnieuw de link erop zetten.
Daarna wil ik je wel helpen. - Geplaatst op zaterdag 08 oktober 2011 19:33Ik heb de link aangepast.
Fijn dat jullie willen helpen! - Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 11:00Gave kleur vestje!
Je kan een getailleerd cremé, antraciet of bruin of beige tuniek shirt (bij de VILA of THE STING of WE verkrijgbaar) eronder dragen met een donkere jeans.
of
Je kan ook een blouse, effen kleur of stoer geruit eronder dragen en vestje openhouden met een stoere (baggy) jeans. Als je netjes wil, een pantalon met hoge taille. (als je het lekker vindt zitten)
Je mag me ook emailen voor meer tips. - Geplaatst op maandag 10 oktober 2011 18:16Ik zou dit vest, als ik een meisje was (en als jongen trouwens ook niet
), niet open dragen. Volgens mij is dat zonde van het ontwerp...
Maarja.. ik ben maar een jongen, dus ik heb er geen verstand van!
Ik hou wel van een feestje - Geplaatst op vrijdag 21 oktober 2011 20:12ik zou het open dragen met een gestreept shirt eronder ofzo: lijkt op deze combi: http://www.shoplovestory..../vest-chique-strepen.html
good luckwww.shoplovestory.nl, mijn selectie mode en lifestyle voor hem en haar uit azie