Dit onderwerp heeft 26 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-11-2011 11:01.
Blame it on the Uggs...
- Geplaatst op 2008-02-22 15:17:00
Dit artikel is geplaatst door de Fashionscene redactie. Reacties op dit onderwerp zijn tevens zichtbaar op de frontpage
Of Uggs vrouwelijke schoenen zijn? Tja, daar heeft iedereen zo zijn ideeën over. Maar in Iran wordt wel erg heftig op de Uggs gereageerd. Het dragen van de suède laarzen wordt daar zelfs bestraft…
Nou ja, een kleine nuancering is wel op zijn plaats. Het dragen van de broek in de laars, dát is strafbaar. Het blijft natuurlijk nog steeds een vreemd verhaal, maar het is toch echt waar.Deze winter is de Australische Ugg van het Westen naar Iran overgewaaid. Een strakke jeans, de pijpen in je Uggs en het haar bedekt met een hoofddoekje. Je gelooft het of niet, maar volgens de Mullahs, Islamitische geestelijken is dit aanstootgevend voor mannen. En omdat het heel lastig is om je Uggs ónder je broek te dragen, zijn Uggs van nu af aan verboden.
Sinds het verbod gaan al heel wat geruchten de ronde over jonge vrouwen die zijn opgepakt omdat ze hun broek in hun laarzen droegen. Zo zou een Iranese studente een paar gloednieuwe Uggs van 400 euro hebben gekocht. Toen ze ermee over straat wilde flaneren hield iemand van het civiele leger haar tegen en knipte de schachten van haar laarzen af.
Ik hoef je natuurlijk niet te vragen wat je hiervan vindt?(Juliette)
- Geplaatst op maandag 07 november 2011 05:56Ik heb zelden meisjes met uggs in Australië gezien, het lijkt dat de Australische dont like it.
- Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 11:01
Ben ik helemaal mee eens!! Waarom vinden zoveel meiden die dingen mooi? Het ziet er lomp uit en je hebt ermee klompvoeten. Ergst van al vind ik UGGS (what's in a name) in combinatie met slobberbroeken (en ja dat zie je net zo vaak als met skinny jeans). BAHquote:joyce_b schreef op 22 February 2008 @ 21:50:
Uggs zijn aanstootgevend lelijk, maar deze regel/wet is natuurlijk absolute onzin.