Dit onderwerp heeft 6116 reacties, en bestaat uit 245 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 245.
De laatste reactie is geplaatst op 22-08-2010 19:12. Dit onderwerp is gesloten!
show hier je PRIMARK aankopen
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 12:54wouw echt leuke dingen allemaal!
ben er te lang niet meer geweest...
binnenkort een bezoekje brengen en wat foto's posten. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 12:59
ik zoek al een tijd naar zulke wedges!! hoe hoog zijn ze als ik vragen mag?quote:Elzemiek schreef op 22 August 2010 @ 12:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte laarzen met hak: 17,-
Bruinige over knee laarzen: 17,-
Leren handschoenen: 10,-
Vlinder oorbellen: 3,-
3 dunne riempjes: 2,-
Setje: 6,- (ik heb nog 2 bh's gekocht maar die zijn ineens verdwenen?!)
Wedges: 19,-
Pumps: 13,-
Sokken hahaTumblr | Every little piece of your life, will add up to one. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 13:19
Ik heb ze ook gepast in de Primark, ze zijn zeker 12 cm hoog. Ik heb ze niet genomen want ik voelde me echt gewoon té groot. Maar ze zaten best wel lekker. ;Dquote:Littleboots schreef op 22 August 2010 @ 12:59:
[...]
ik zoek al een tijd naar zulke wedges!! hoe hoog zijn ze als ik vragen mag? - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 13:23die leren handschoenen van de foto van elzemiek zijn trouwens ideaal voor mensen met kleine handen!
ik pas nooit handschoenen omdat ze altijd veel te groot zijn, maar de s/m van leren handschoenen paste echt perfect. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 13:51
Klopt, dat heb ik ook! Alleen is mijn duim ietsje te klein voor de stof, maar daar kan ik wel mee leven:Pquote:Sunburst schreef op 22 August 2010 @ 13:23:
die leren handschoenen van de foto van elzemiek zijn trouwens ideaal voor mensen met kleine handen!
ik pas nooit handschoenen omdat ze altijd veel te groot zijn, maar de s/m van leren handschoenen paste echt perfect. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 13:53
Volgens mij inderdaad een centimetertje of 12/13. Valt best mee!quote:Littleboots schreef op 22 August 2010 @ 12:59:
[...]
ik zoek al een tijd naar zulke wedges!! hoe hoog zijn ze als ik vragen mag?
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 14:11Aah, ik wil zo graag naar de Primark als ik de foto's hier zo zie haha. Helaas kost een treinkaartje naar Rotterdam zo'n 30 euro... Misschien moet ik m'n ouders maar eens lief aankijken en vragen of we er eens met de auto naartoe kunnen. :')
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:01Bdankt voor alle reacties van daarnet!
Ik heb touwens nog een vraagje. want ik kom er echt niet uit.
ik moet met het openbaar vervoer maar ik kan of met de trein of de metro.
welke trein moet ik pakken? die stopt bij rotterdam alexander dat is de goede halte toch?
en als ik met de metro uitstap bij rotterdam alexander kom ik dan ook in dat winkelcentrum? please i need to know kan het niet vinden!http://rozje.deviantart.com/ - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:12
De AH heeft nu treinkaartjes voor 13,50quote:OUTofREACH schreef op 22 August 2010 @ 14:11:
Aah, ik wil zo graag naar de Primark als ik de foto's hier zo zie haha. Helaas kost een treinkaartje naar Rotterdam zo'n 30 euro... Misschien moet ik m'n ouders maar eens lief aankijken en vragen of we er eens met de auto naartoe kunnen. :')
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:17Werkwoord: worden. Stam: word. Tegenwoordige tijd ik word (ik + stam). Hij/zij/het/u wordt (stam+t). Moeilijk? Werkwoord: lopen. Stam: loop. Ik loop. Hij loopt. Thank you.
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:20
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:25@t eevha
Ja daar ben ik op aan het kijken maar ik weet niet bij welk station ik met uitstappen.
maar doe ik het goed als ik op beaurs verstap en dan de metro lijn a of b naar nesselande of omoord neem en dan uitsap bij oosterfank?
en dan is het valkbij ofz?http://rozje.deviantart.com/ - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:36Je kan het beste bij 9292ov.nl het adres invullen van het Alexandrium;
Adres Alexandrium Shopping Center
Korte Poolsterstraat
3067 LZ Rotterdam
Werkwoord: worden. Stam: word. Tegenwoordige tijd ik word (ik + stam). Hij/zij/het/u wordt (stam+t). Moeilijk? Werkwoord: lopen. Stam: loop. Ik loop. Hij loopt. Thank you. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 15:55Als je de trein pakt en bij Rotterdam Alexander uitstapt sta je al zo goed als naast het winkelcentrum, dat winkelcentrum loop je door (5-10 minuutjes) en dan ben je er al.
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 16:03argh primark is naar donderdag verplaatst ... nu zijn alle leuke dingen einde van de week pas
myoldchair.blogspot.com - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 18:23Morgen naar luik

- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 18:44
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 18:49
hoeveel kostten die laarzen?quote:Bolhoed schreef op 21 August 2010 @ 19:11:
Vandaag geweest in Rotterdam!
Jurkjes enzo ingeslagen. Ik was er om 11 uur vanochtend en het was heerlijk rustig!
De kleuren komen niet helemaal tot hen recht op de foto's... En de jurkjes lijken lomp, maar in het echt zitten ze heel mooi aangesloten!
Rood gebreid jurkje
[afbeelding]
Dezelfde in het beige
[afbeelding]
Zwart met witte stippen en gebroken wit kantje
[afbeelding]
Rood met gouden knopen (L)
[afbeelding]
Beige met knopen
[afbeelding]
Ziet er heel stom uit op de foto, maar aan is ie heel schattig!
[afbeelding]
Laarzen (L) de laatste!
[afbeelding]
Koeienpyjama!
[afbeelding]
Neem het foeilelijke gouden broekje niet te serieus (voor feest gekocht:p)
[afbeelding]Love is like the wind, you can\'t always see it, but you can feel it. - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 18:56quote:LAxANOUK schreef op 21 August 2010 @ 15:35:
De hele tijd als ik hier kijk, denk ik weer : ik wil daar echt heen !
en nu ben ik er nog steeds niet heen geweest !Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it! - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:04Woooeew, ik ga dinsdag!
Finally
- Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:06ik ga over 1 maand pas ;(
maar dan heb ik wel veel geld en ga ik lekker herfst en winter kleding kopen! - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:08~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote]LiesONY schreef op 22 August 2010 @ 11:10:
ik heb die portefeuille ook ;pshesaidlaura.tumblr.com - Geplaatst op zondag 22 augustus 2010 19:12Dit topic is enorm geworden, er is nu een nieuwe. Frisse start! Zie: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/5943101www.twitter.com/moniquevanloon