Username
Password
password
vergeten?

1. Fashionscene
  2. Girlscene
  3. Fashion
  4. dunne benen, skinnyjeans probleem

Dit onderwerp heeft 19 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-01-2012 13:39.

dunne benen, skinnyjeans probleem

1. Xtra-small
    Afbeelding van davida32123

verena
    5 berichten
    Lid sinds September 2010

heeeladies.
    ik heb echt xtreem dunne benen maar ik wil toch graag skinny's dragen. het probleem is alleen dat als een broek lang genoeg is dan zit ie niet skinny, en als ie dan wel skinny zit is die veel te kort aan de onderkant. Iemand misschien een winkel waar ze heele dunne skinny's verkopen of andere tips?

1. Medium
    Afbeelding van Tubthumper

Monique
    3,246 berichten
    Lid sinds February 2008

De sting? Daar kom ik vaak broeken tegen met maat 32. En dan is dat gewoon Nederlandse maat, zoals ik 38/40 heb. Verder heb ik er niet veel verstand van aangezien ik niet in de buurt kom van die maten..

2. Xtra-small
    Afbeelding van annemirthe

anne
    58 berichten
    Lid sinds December 2007

Je moet op zoek gaan naar broeken met aparte taille en lengte maten. Dan neem je gewoon een kleine taille maat met een grotere lengte. Misschien bij ZARA of MANGO, een van de 2 (weet niet meer welke) daar vallen de maten heel klein maar dan is de lengte wel normaal geloof ik. Succes

3. Small
    Afbeelding van faylamouche

Fay
    765 berichten
    Lid sinds May 2009

zit met een gelijkaardig probleem. De meeste skinny's sloberen vanonder bij mij maar zijn wel lang genoeg. In de Only heb ik een mooie gevonden. Ook de skinny's van cheap monday zijn lang van onder, heel smal en gaan lang mee

4. Small
    Afbeelding van prinsesromy

romy
    107 berichten
    Lid sinds May 2010

model ultra skinny van Guess jeans, rond de 100 eu. prijs ligt wat hoger maar zijn wel mooie jeans =)

lovelovelove

5. Medium
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    4,975 berichten
    Lid sinds September 2011

Je kan beter naar andere zaken dan standaard megastores (H&M, Coolcat, Zara), daar valt het wat tegen met variatie in maten. Heb je al andere winkels geprobeerd die 'minder groot' zijn?

6. Medium
    Afbeelding van COMINHOME

VOORNAAM
    1,458 berichten
    Lid sinds November 2009

zara! en anders de coolcat, ookal vind ik de broeken daar weer heel apart (aparte wassing enzo, moet je van houden)

7. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    594 berichten
    Lid sinds August 2011

Bij de primark verkopen ze vaak van skinny jeans die écht klein zijn. Alleen 't nadeel is dat de kwaliteit niet erg hoog is.

8. Medium
    Afbeelding van BettiePage

Charlotte
    3,184 berichten
    Lid sinds November 2007

Levi's heeft er ook wel goede. Maar koop daar altijd een maatje kleiner, ze rekken nl. heel erg uit.

It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe

9. Small
    Afbeelding van x_kiirsten

kirsten
    193 berichten
    Lid sinds November 2009

Bij de vero moda hebben ze ook wel goede vind ik. Ik heb zelf 27(breedte) en 34 (lengte) en ze hebben daar ook nog wel 26 breedte dus dat lukt denk ik wel.

10. Large
    Afbeelding van _Fashionstoned

Edine
    5,009 berichten
    Lid sinds April 2008

ZARA en Mango heeft minimaatjes vind ik met m'n maatje 38.

11. Large
    Afbeelding van Califer

Kimberly
    5,023 berichten
    Lid sinds March 2009

Je kunt ook de kinderafdeling proberen. Vooral bijv Zara heeft toffe kleding voor kinderen. Ik koop daar zelf ook vaak genoeg jeans.

12. Medium
    Afbeelding van happybroccoli

happybroccoli
    2,018 berichten
    Lid sinds October 2010

13. Xtra-small
    Afbeelding van Fl0werr

Mathilde
    88 berichten
    Lid sinds February 2011

Primark hebben ze SuperSkinnies.. Die draag ik altijd.

14. Small
    Afbeelding van Insideoutdb

Daphne
    102 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik zie dat Bershka nog niet genoemd is :) Daar vallen de broeken heel klein - vind ik :) Misschien is dat een idee? En anders inderdaad naar wat duurdere merken kijken? xx

www.glowfromtheinsideout.blogspot.com

15. Xtra-small
    Afbeelding van 241O11

raad maar (:
    7 berichten
    Lid sinds January 2012

zoek een chinese winkel (rare tip), ik heb hier ook lastvan en chinese zijn okaltijd heel erg dun en hebben ook die broeken die ons probleem ding hebben zegmaar. er zit een hele fijne in Kleve in duitsland, fashion for you.

16. Xtra-small
    Afbeelding van Blondique

Cheryl
    37 berichten
    Lid sinds November 2007

Mijn probleem is juist dat ik brede heupen heb, dus als de jeans om mijn middel goed zit dan is die te wijd bij mijn benen.

Pff, mannen hebben het maar makkelijk!

Simply Hip - webshop die exclusief Jeffrey Campbell schoenen verkoopt! Simply Hip

17. Medium
    Afbeelding van Matchacha

Anoniem
    1,187 berichten
    Lid sinds September 2010

Bij Levi's hebben ze ook lengtematen.

'The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way in which its animals are treated' - Mahatma Gandhi

18. Small
    Afbeelding van Poubelle

Linda
    129 berichten
    Lid sinds July 2011

Een vriendin van me had vroeger maat 26 omtrek & lengte 36, die kocht ze altijd van Gstar, dat was het enige merk die zulke lengtemaat had bij zo'n smalle taille.

19. Small
    Afbeelding van xDepulso

Jennefer
    352 berichten
    Lid sinds May 2009

De only verkoopt in lengte en breete
    Ik heb ongeveer het zelfde probleem en de only is mijn uitweg. :]

Fashionscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?