Dit onderwerp heeft 19 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-01-2012 13:39.
dunne benen, skinnyjeans probleem
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:08heeeladies.
ik heb echt xtreem dunne benen maar ik wil toch graag skinny's dragen. het probleem is alleen dat als een broek lang genoeg is dan zit ie niet skinny, en als ie dan wel skinny zit is die veel te kort aan de onderkant. Iemand misschien een winkel waar ze heele dunne skinny's verkopen of andere tips?
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:11De sting? Daar kom ik vaak broeken tegen met maat 32. En dan is dat gewoon Nederlandse maat, zoals ik 38/40 heb. Verder heb ik er niet veel verstand van aangezien ik niet in de buurt kom van die maten..
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:13Je moet op zoek gaan naar broeken met aparte taille en lengte maten. Dan neem je gewoon een kleine taille maat met een grotere lengte. Misschien bij ZARA of MANGO, een van de 2 (weet niet meer welke) daar vallen de maten heel klein maar dan is de lengte wel normaal geloof ik. Succes
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:14zit met een gelijkaardig probleem. De meeste skinny's sloberen vanonder bij mij maar zijn wel lang genoeg. In de Only heb ik een mooie gevonden. Ook de skinny's van cheap monday zijn lang van onder, heel smal en gaan lang mee
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:50model ultra skinny van Guess jeans, rond de 100 eu. prijs ligt wat hoger maar zijn wel mooie jeans =)lovelovelove
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:54Je kan beter naar andere zaken dan standaard megastores (H&M, Coolcat, Zara), daar valt het wat tegen met variatie in maten. Heb je al andere winkels geprobeerd die 'minder groot' zijn?
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 10:55zara! en anders de coolcat, ookal vind ik de broeken daar weer heel apart (aparte wassing enzo, moet je van houden)
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:17Bij de primark verkopen ze vaak van skinny jeans die écht klein zijn. Alleen 't nadeel is dat de kwaliteit niet erg hoog is.
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 14:55Levi's heeft er ook wel goede. Maar koop daar altijd een maatje kleiner, ze rekken nl. heel erg uit.It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:16Bij de vero moda hebben ze ook wel goede vind ik. Ik heb zelf 27(breedte) en 34 (lengte) en ze hebben daar ook nog wel 26 breedte dus dat lukt denk ik wel.
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:23
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:28Je kunt ook de kinderafdeling proberen. Vooral bijv Zara heeft toffe kleding voor kinderen. Ik koop daar zelf ook vaak genoeg jeans.
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:53
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 16:09Primark hebben ze SuperSkinnies.. Die draag ik altijd.
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 16:21Ik zie dat Bershka nog niet genoemd is
Daar vallen de broeken heel klein - vind ik
Misschien is dat een idee? En anders inderdaad naar wat duurdere merken kijken? xx
www.glowfromtheinsideout.blogspot.com - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 16:36zoek een chinese winkel (rare tip), ik heb hier ook lastvan en chinese zijn okaltijd heel erg dun en hebben ook die broeken die ons probleem ding hebben zegmaar. er zit een hele fijne in Kleve in duitsland, fashion for you.
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 20:28Mijn probleem is juist dat ik brede heupen heb, dus als de jeans om mijn middel goed zit dan is die te wijd bij mijn benen.
Pff, mannen hebben het maar makkelijk!Simply Hip - webshop die exclusief Jeffrey Campbell schoenen verkoopt! Simply Hip - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 08:23Bij Levi's hebben ze ook lengtematen.'The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way in which its animals are treated' - Mahatma Gandhi
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 13:16Een vriendin van me had vroeger maat 26 omtrek & lengte 36, die kocht ze altijd van Gstar, dat was het enige merk die zulke lengtemaat had bij zo'n smalle taille.
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 13:39De only verkoopt in lengte en breete
Ik heb ongeveer het zelfde probleem en de only is mijn uitweg. :]